Foros ›
Autor
Mensaxe
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2006, 14:36
Asunto: Labor de equipo

Hola Bubela que tal vas ,seguro que entrenando como siempre deja algo para los demas.Verías la clasificacion de Xinzo,nunca te verías tan atras,bueno pues aclarar que Bubela me ayudó a acabar la carrera ya que tuve un pinchazo en la pierna que me impedia correr, por eso que la clasificación de Bubela no es del todo cierta ya que sacrifico su carrera para que acabara, es decir hizo labor de equipo para que los componentes del equipo Pato Blanco que corrieron, acabasemos todos la carrera.UN SALUDO PARA TODOS.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2006, 20:11
Asunto: Xinzo

Amigo Celanova:
Hoxe pola mañán estiven vendo o Cross de Itálica (Sevilla), e había uns etíopes, keniatas e eritreos que corrian a 2:55 en herba, e con subidas e baixadas.
¿Qué é iso de atrás ou adiante? Eu seguro que neste cross, chegaría a varios minutos dos doblados (que houbo varios).

Se análisamos as carreiras pedestres coma algo competitivo, tan só ten sentido competir contra un mesmo. Sempre existe na vida a dialéctica entre compararse e contemplarse.
Eu se me contemplo síntome moi ben comigo mesmo porque progreso máis do que eu mesmo esperaba fai dous ou tres anos; pero se me comparo son moi mediocre porque son realmente do montón.

Ademáis, Celanova, ti sempre fuches un exemplo de orgulllo, sentido de equipo e camiseta, competitividade ben entendida, e nobleza no deporte: no C.V. , nos xogos do Sector de Futbol (como lider dentro e fora do campo), nos xuvenís do Celanova, no Pincha Precios, nos Suaves, e nos últimos tempos na BTT.
Unha aperta, e vémonos en Boborás...
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Mér, 18 Xan 2006, 4:54
Asunto: GRACIAS O CONSELLO DE BUBELA

Amigo Bubela, gracias por haberme recordado tiempos pasados y volvernos algo nostálgicos,lo que me dijistes tienes mucha razón en nuestra edad ya contra quien debemos competir es contra nosotros mismos y marcarnos hasta donde podemos llegar.Lo de ir a Boborás lo veo dificil ya que hoy salí a correr y me resentí de la pierna, no se si tendré que darle algo de reposo para que no se produzca alguna rotura de fibras. Un saludo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos