Foros ›
X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 20:13
Asunto: Re: X CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE O PINO 05-05

derek escribió:
Hola a todas/os de nuevo.
Comentaros que ya está abierto el plazo de inscripción de esta décima edición. Tenis toda la información en el apartado reglamento de este foro y en la web www.fgatletismo.es/santiago .
Un saludo y esperemos que todo salga bien y se pueda aumentar la participación. Animaros a participar!!

Gracias derek, ya estoy inscrito. Espero no estar muy cansado ya que la víspera, por la tarde, correré en Medio Maratón de Gijón.

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 23:22
Asunto: Re: X CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE O PINO 05-05

Gracias jesusb, ya sabes que siempre eres bien recibido en esta carrera que tantos años llevas disputando y a la que faltaste en pocas ediciones. Me alegro mucho de volver a verte por mi prueba.
Un abrazo grande.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 17 Abr 2013, 20:06
Asunto: Re: X CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE O PINO 05-05

Unha pregunta os que non temos conta en Nova Caixa non temos outra forma de pago pois casi vale mais o recargo que a propia inscripcion. Xa me pasou en Lalin ca solidaria e ter que deixar casi 4 euros para o banco pois casi que non. Estaria disposto a facer a preinscripcion e o dia da carreira pagar cando recollo o dorasl si pode ser claro. Un saudo a todos
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 17 Abr 2013, 23:01
Asunto: Re: X CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE O PINO 05-05

Hola Soutullo. Eu xa imaxinaba que este tema non ía ser cómodo para algunha xente, pero non é cousa miña, é dicir, non depende de min, senón o faría por unha pasarela de pago con tarxeta.
Preguntareino mañá, pero en teoría podes ir directamente e facer o ingreso na conta indicada nunha sucursal sen que che cobren a comisión. O que sexa hai que solucinalo para que ninguén falle por ese tema, e menos pagar unha comisión desmesurada. Eu como teño conta en Nova Galicia Banco nunca me cobraron comisión pola inscripción.
Intentao asíe si non me mandas un privado e o solucionamos sen que teñas que pagar nin un céntimo de comisión, ok?

Unha aperta grande e disculpas poer esa molestia.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 18 Abr 2013, 18:06
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

Gracias Derek vouno intentar asi. Se non pode ser pois comunicocho e arreglamos de outra forma. Un saudo
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 18 Abr 2013, 20:41
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

Hola de nuevo.

Hoy pregunté en Nova Galicia Banco e hice mi pago de la inscripción; justo en ese momento me encontré con otro atleta que estaba realizando el pago y no nos cobraron comisión alguna a ninguno de los 2.
Le pregunté al chico y me dijo que al ser cuenta de un ayuntamiento no te pueden cobrar ningún tipo de comisión (esto en ventanilla, claro).
Los que lo hagan online y sean clientes de Nova Galicia Banco ya no tienen problema. Los que no lo sean mejor pagar directamente en sucursal. Si alguien aún así sigue teniendo algún problema, que me escriba un privado y lo arreglamos.

Muchas gracias!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 12:50
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

Vamos Señores,el dia 5 todos O Pino!!! Moi feliz
No me defraudar al bueno de Derek,que se desgallita todo por esta Carrera. Sorriso
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 12:13
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

Hola a todos.

Según una indicación de un forero muy amable, me indico que en el encabezado de la prueba presente en la sección calendario de este foro indicaba que la prueba se realizaba en horario de tarde.
Ya he corregido ese dato y comentaros que la prueba comenzará a las 10 horas por la prueba de canicross; a continuación será la prueba absoluta a las 11 horas.
Animarosa participar!!. Salud y kms.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
SusanaRial

Maratoniano
Maratoniano
7/11/11
20 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 18:30
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

Eu alí estarei se a lesión no xeonllo dereito me deixa. Xa me fastidiaría non poder estar na carreira do meu pobo...
Derek, aínda que sexa tocada sabes que contas conmigo.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2013, 9:05
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

Gracias Susana. Agardamos que todo vaya Ok. Antonte estiven dando unha volta polo circuito e está moi bonito. aNÍMADEVOS A PARTICIPAR!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2013, 9:09
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

Derek,como van las inscripciones??.Se va animando la cosa?? Sorriso
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2013, 12:05
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

lestrove escribió:
Derek,como van las inscripciones??.Se va animando la cosa?? Sorriso

... a miña xa está feita.. así que xa podedes pechar.... Mr. Green Mr. Green Mr. Green

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2013, 12:42
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

jotaeme escribió:
lestrove escribió:
Derek,como van las inscripciones??.Se va animando la cosa?? Sorriso

... a miña xa está feita.. así que xa podedes pechar.... Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Jota,esperaremos uns dias mais,non??? Guiño
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 27 Abr 2013, 23:33
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

1 semana justo para la prueba y conviene ir recordando algún detalle cmo que tendreis 2 puntos de ducha, 1 en el campo de fútbol situado al lado de la salida y el otro en el polideportivo municipal. El agua en los polideportivos ya sabeis como va, sale dspués de las primeras 30-40 duchas comienza a salir fría hasa que carguen los calentadores, así que, id t al campo de fútbol.
Venga que ya queda poco!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Dom, 28 Abr 2013, 18:39
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Concello de O Pino 05-05

Vamos señor@s, entramos en la recta final, fin de inscripciones el miércoles 1 a las 22 horas.
Este año, será en la mañana del Domingo 5 de Mayo, no lo dejéis para última hora. Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos