Foros ›
Autor
Mensaxe
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 15 Mar 2013, 22:18
Asunto: problema xeonllo

Teño un problema ultimamente. Pois no xeonllo dereito moléstame para correr e cando me apoio sobre esa perna. É unha sensación como de que vai estralar. Non sentía nada igual dende fai quince anos que me operaron de menisco e ligamento nese mesmo xeonllo.
Despois de operarme, tiña unha molestia semellante cada semana, logo reduciuse a unha vez ao mes, logo unha ao ano, e agora leveba anos que non me pasaba nada.
Daquelas non sei se me dixeron que era artrite ou tendinite.
Déronme vez para traumatólogo a fin de mes. O médico dixo que en exploración non aparecía nada. Déronme seractil de 3-5 días.
Doeme pola parte de atrás.
Algunha idea?
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 16 Mar 2013, 20:31
Asunto: Re: problema xeonllo

Ariberna escribió:
Teño un problema ultimamente. Pois no xeonllo dereito moléstame para correr e cando me apoio sobre esa perna. É unha sensación como de que vai estralar. Non sentía nada igual dende fai quince anos que me operaron de menisco e ligamento nese mesmo xeonllo.
Despois de operarme, tiña unha molestia semellante cada semana, logo reduciuse a unha vez ao mes, logo unha ao ano, e agora leveba anos que non me pasaba nada.
Daquelas non sei se me dixeron que era artrite ou tendinite.
Déronme vez para traumatólogo a fin de mes. O médico dixo que en exploración non aparecía nada. Déronme seractil de 3-5 días.
Doeme pola parte de atrás.
Algunha idea?

La mayoría de las lesiones de tobillo se producen por defectos de pisada o por entrenar o competir en terreno irregular con baches raíces, etc... que te obliguen a efectuar continuos saltos.

En tu caso es imprescindible efectuar una radiografía ya que puedes tener desde una rotura de fragmentos óseos de la articulación del tobillo a un desgarro o rotura de los elementos internos que fijan dicha articulación.

Como tienes cita con el traumatólogo a fin de mes, creo que es la persona mas adecuada para que te trate. No te olvides de pedirle esa radiografía.

Cuando estés curado, antes de reanudar los entrenamientos, haz un estudio de tu pisada y adapta el calzado a los resultados, asimismo, durante dos o tres meses, hasta que se fortalezca la articulación, deberás llevar una tobillera en todos los entrenos y carreras.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 16 Mar 2013, 20:42
Asunto: Re: problema xeonllo

Grazas jesúse, pero xeonllo é rodilla.
Xa teño unhas plantillas feitas por un podólogo, e creo que ese é o problema. Estanme dando máis problemas que "descargas".
Mañán probarei a correr sen elas, e unha temporada tamén.
Saudos.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 16 Mar 2013, 20:55
Asunto: Re: problema xeonllo

Ariberna escribió:
Grazas jesúse, pero xeonllo é rodilla.
Xa teño unhas plantillas feitas por un podólogo, e creo que ese é o problema. Estanme dando máis problemas que "descargas".
Mañán probarei a correr sen elas, e unha temporada tamén.
Saudos.

Ambos se relacionan. Mañana, antes de entrenar, pon una tobillera o un vendaje que te inmovilice ese tobillo y haz el entreno a intensidad baja-media evitando los saltos y la alta intensidad.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 20:17
Asunto: Re: problema xeonllo

Déronme Condrosan 400
para rexenerar cartílago. Durante 3 meses. Empezarei a correr dentro dun.
Teño uns exercicios para fortalecer a zona.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 20:22
Asunto: Re: problema xeonllo

Ariberna escribió:
Déronme Condrosan 400
para rexenerar cartílago. Durante 3 meses. Empezarei a correr dentro dun.
Teño uns exercicios para fortalecer a zona.

Lo principal es que ya tienes un diagnóstico y un plazo de curación. Espero verte de nuevo en las carreras totalmente recuperado Bailar Aplauso Moi feliz Silbar

www.facebook.com/jesus.bernalgomez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos