Foros ›
Autor
Mensaxe
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2005, 17:59
Asunto: FESTAS DE NADAL

Gustaría saber cantos de vós tendes pensado entrenar este domingo e o próximo e como afrontades estes xantares e ceas navideñas, si estades pendentes da alimentación ou pola contra pasades por unha vez o ano da dieta espartana a cal vós sometes algún. Sexa ou non interesante o tema ¡BÃ? NADAL A TODOS, PEDAZO ATLETAS!
Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2005, 22:29
Asunto:

Hola castinheiras! Mi teoría al respecto es que no tienes porqué privarte de nada, darle un gusto al cuerpo de vez en cuando es bueno, ya que aguantarse las ganas acaba con la cabeza de uno y una vez al año... Eso sí, en lugar de pasarte con las cantidades toma poquito de cada, así saboreas todo, tanto la comida como los dulces y no estás con las incomodidas ni la pesadez de las peazo comidas que nos mandamos... Yo esto es lo que intento hacer todos los años, probar todo lo que me apetezca pero con poquita cantidad es suficiente para saborearlo, el problema es que me puede la gula Ríndose ..y sino me quitan las cosas de delante,hasta que se acaben!! Luego me arrepiento porque estoy super incómoda.. pero bueno, este año me encuentro con fuerza de voluntad, que ya es hora de que aparezca que la tenía abandonada!! Y espero disfrutar de todo sin pasarme con nada. (ya os contaré el resultado)

Y con respecto al entreno..yo espero entrenar tanto este domingo como el que viene, aunque solo sea para aligerar las vacaciones y desconectar un ratillo de todo lo de mi alrededor y soñar Disimulando un poco despierta mientras hago mi trotecillo. ¡¡FELIZ NAVIDAD!!!
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2005, 22:51
Asunto: COMIDAS E ENTRENO NAS FESTAS

Eu, entre a Noiteboa e Reis xa sei cales van ser os menús familiares, e penso comer todo o que dín os libros de nutrición que é bó para o atleta:
- Marisco: proteinas, sodio, iodo, ferro, etc.
- Carnes Roxas: ferro, proteinas para as "carreiriñas de can"
- Pan do Forno da Casa: Hidratos naturais, sen bollería industrial.
- Figos e Pasas: Os hidrátos máis enerxéticos e rápidos do oeste.
- Viños Rioxa e Ribeira Sacra: Taninos moi bós para o asunto coronario.
- Cocido: Garabanzos (hidratos de IG baixo), patacas (fécula para o jasoil), carne de ternera, orella, etc.
- Turrón, que está composto de Almendra e mel (dous bós combustibles).
- E, despois de cada comida, sempre, baixo prescripción facultativa, unha copiña de caña de herbas (para axudarlle aos ácidos gastricos a traballar).
Como vos teño dito, xa non coido a alimentación o resto do ano, e entón non collerei moitos quilos.

En canto ao entreno, teño pensado sair de duas a 3 veces á semana ata o 11 de xaneiro, data na que comezaremos un plan organizado.

Valorade todo o bo que tendes na vida: a familia, os amigos, o traballo, os compañeiros, o corpiño que vos leva polas estradas de Nuestro Señor, e sobre todo a forza de vontade e a enerxia que vos empuxa a sair a entrenar e correr en calquera circunstancia.

PAZ NO MUNDO, Bush mediante!!!
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 24 Dec 2005, 0:35
Asunto:

Como estudiante de medicina qe soy ( y amigo de los dulces ) te recomiendo qe NO TE PRIVES de nada, estas abundantes comidas,qe suelen rondar 6000 calorias ( 3 veces mas de nuestra necesidad diaria en cuanto a energia) no tienen porqe pasar factura si mantemos nuestro entrenamiento con normalidad y despues de las fiestas retornamos a nuestra dieta habitual, es muy probable qe a corto plazo notes flatulencia o qe tus series no son tan buenas, pero vuelvo a repetir qe eso lo notaras unos dias. Además esta bien variar un poco la dieta y aportar todos los nutrientes necesarios qe a veces padecemos cierto deficit sin qe lo sepamos...por ultimo un dato: EL 60% DE LA POBLACION GALLEGO TIENE UN DEFICIT MODERADO O GRAVE DE YODO (el deficit de yodo causa hipertiroidismo) y como sabeis los mariscos son ricos en este mineral asi qe ya sabeis a disfrutar de las comilonas pero con moderacion!
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 24 Dec 2005, 12:10
Asunto:

Estou pensando eu, meu querido amigo lemond19, que si nós, os galegos, nunha porcentaxe do 60% da poboación temos un deficit do yodo, sendo como somos unha potencia en peixe e marisco, ¿como carallo estan os de castela?.... intenta ser unha broma.
Trocando de tema, non me preocupa tanto o que poida comer nunha cea ou nun xantar, sinon, esa cea e a continuación o xantar, que a mín particuparmente me descontrola por completo o sistema dixestimo e fai que teña que estar moi pendente do que como e da cantidade, dada a sensación de pesadez estomacal que non se me vai nos tres ou catro días seguintes.
Supoño que será a mezcla dos diferentes tipos de comidas e sobre todo de cociñas, a cea na casa da nai que usa moitas especies, ou moita sal, ou o aceite, e o día seguinte na casa da sogra que fai outro tipo de cociña; iso si o luns non tes que xantar algo do que sobra no fin de semana, que vai ser que si, coma sempre. De todas forma, ¡que rico esta todo!.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Sáb, 24 Dec 2005, 14:19
Asunto:

Y LO PEOR DE TODO DENTRO DE UNA SEMANA REPETIIIIMOOOOS Confuso Razz Razz Razz Demo sorrindo




PD:CREO QUE LAS SALES DE FRUTAS YA ESTAN AGOTADAS EN LAS FARMACIAS Ríndose Ríndose Ríndose




FELICES FIESTAS A TODOS
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Dec 2005, 0:04
Asunto:

JEJEJ somos una potencia en marisco y pescado, el problema radica en qe ese pescao se lo comen los madrileños....por otra parte Galicia es una zona donde llueve mucho y eso hace un efecto de aclaramiento sobre la tierra disminuyendo la concentracion de yodo Ríndose
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2005, 13:03
Asunto:

Hola, creo que no tiene sentido tratándose de atletas populares, como somos la mayoría, de hacer esfuerzos de este estilo. Corremos para disfrutar, no vivimos de eso ni estamos presionados a conseguri objetivos. Con llevar una alimentación sana y variada regularmente es más que suficiente y no pasa nada por excederse un poco ahora. Si convertimos nuestra afición en obsesión y motivo de sacrificios, dejará de serlo muy rapidamente; en mi modesto entender. Así que los que los que somos pasteleros, AHORA más que nunca es cuando tenemos que demostrarlo. Moi feliz
No, ni de coña corrí ayer, no entraba tampoco en mis planes. Me conozco Confuso Avergoñado y no me engaño a mí mismo. Guiño
Por el mismo motivo tampoco lo haré el pr´ximo domingo, eso sí, empezaré haciendo hueco en el estómago para la cena en la San Silvestre de Castrelos. Demo sorrindo . Saludos.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2005, 19:32
Asunto:

Eu tamén comparto ese punto de vista Tette, pero xá me sorprende que moitos dos amigos que teño que fan unha preparación cuasi profesional, con 6 entrenamentos semanais, incluso cando poden con dobre sesión, e non trato de abrir o debate de si eso e bó ou malo, pero estou seguro que moitos destes atletas populares tamén nestas festas teñen posta a menta en obxectivos concretos e fan o sacrifico de facer unha dieta, vou chamarlle moderada, nas comidas destes días.
Eu entrenei o domingo, pero a miña sorpresa foi que vin a catro persoas máis na mesma zona entrenando, cando normalmente podo ver a duas como moito, e desas 4 persoas, tres non acuden normalmente as carreiras, non sei porque, pero alegreime moito, debe ser que así non me sinto tan raro.
Igoal ca ti e que moitos, o día 31 tamén vou facer sitio correndo unha san silvestre.
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2005, 20:25
Asunto:

pues sin privarme de mucho,aunque sin llegar a explotar,sali el sabado a la mañana para hacer hueco en el estomago y volvi a rodar el domingo a la noche para largar las sobras,quede como un rey.
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2005, 23:44
Asunto:

JOE! vaya estropicio! Hoy fui a correr alas 20:00 por castrelos (vigo) despues haberme pegao una buena comilona con sus turrones,pasteles, polvorones y mil historias mas...pensando qe ya habria hecho la disgestion... pos nada mas lejos de la realidad.en todo momento fui la ostia de incomodo a un ritmo mucho mas lento de lo normal pero lo peor era la sensacion de qe todo me pesaba... puf paso de volver a comer mierda!! a partir de hoy dieta hipocalorica hasta volver a mi peso xD





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos