Foros ›
Autor
Mensaxe
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Feb 2007, 22:30
Asunto: Trail Running

Hola:
Non entendo moi ben por que as carreiras por asfalto teñen tanto exito en contra das de montaña que case non teñen aceptación e, de feito en Galicia só temos dúas a de Boborás e o maratón de Cabeza de Manzaneda, que eu saiba.
O asfalto, en realidade, foi creado para rodar os coches, mentras que as persoas correron durante toda a súa existencia por monte e por camiños e a natureza foi adaptando o organismo a desprazarse sobre esta superficie.
Dalí que cando corremos sobre asfalto soen acompañarnos as lesións provocadas en moitas ocasións pola dureza do terreo que supón unha grande agresión para organismo.
Sen embargo non teño eu coñecemento de tantas lesións producidas entrenado no monte, así moitos runners utilizan estes entrenos como recuperación.
Do mesmo xeito que os coches cando os metemos por monte se "lesionan" provocando non poucos desperfectos sobre todo relacionado coas suspensións e cos mecanismos de rodaxe, pois como dicía deste mesmo xeito as persoas cando corren por asfalto acaban lesionandose.

Todo isto para preguntar por que todas as carreiras son por asfalto. Dende este foro reclamo máis competicións de running por monte como ocorre noutras comunidades e noutros países.
De tódolos xeitos para aqueles que sexan de preto de Pontevedra e os domingos lles apeteza correr por monte podemonos xuntar porque hai moitos sitios e moi bonitos para correr, sempre que teño tempo busco sitios e soio facer rodaxes longos por monte a veces marcho de Pontevedra e vou correr por outras paraxes, en Galicia temos un autentico tesouro neste sentido e non o aproveitamos.
Un saúdo a todos e todas.
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Feb 2007, 23:17
Asunto:

Estoy completamente de acuerdo contigo, yo tampoco lo entiendo. Vivimos en una Comunidad Autónoma de lo más propicia para este tipo de pruebas ya que gozamos de una oferta interminable de enclaves impresionantes y, sin embargo, no se explota en absoluto. Lo he comentado muchas veces con mis amigos que, de hecho,algunos de ellos dirigen una empresa de organización de eventos deportivos, aunque de otra índole y no han analizado el tema.
Si yo tuviera tiempo para ello me embarcaría en la organización de alguna sin dudarlo porque lo cierto es que me cuesta creer que una carrera de estas características no tenga aceptación en Galicia. Simplemente achaco el problema a que no hay oferta de pruebas, ¿el porqué? lo ignoro. Quizás falta de apoyo por parte de las instituciones, de los potenciales patrocinadores, denegación de permisos,un poco de todo... la verdad, no lo sé.

Comparto contigo también Bugarin que las carreras de montaña no te desgastan las articulaciones como el asfalto. Yo, siempre que puedo huyo de él y me "escapo al monte" a entrenar, donde disfruto mil veces más. Me he pegado verdaderas palizas por la montaña y las rodillas no se resienten, ni por asomo, como después de una carrera por asfalto. Al dia siguiente me siento cansado desde luego, pero sin reseñables molestias musculares y articulares derivadas del impacto.
En fin, yo solo le veo ventajas y me parece una pena que haya que "emigrar" para participar en ellas.

Celebro Bugarin que sacaras el tema. Saludiño!
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Dom, 25 Feb 2007, 23:31
Asunto:

Que razon tienes Bugarin....

Pero quiero decirte que tranquilo, que hay esperanza... veras como Galicia poco apoco entrara en el trail y carreras de montaña, porque como bien dices es hermosa y tiene mucho por descubrir y disfrutar... Nosotros aqui disponemos de muchisimas carreras de montaña, hoy mismo me han dado en una carrera publicidad de una que se celebra el 13 de mayo... (puedes echarle un vistazo: www.aramotzmendilasterketa.com ), y esta es una de tantas... En Madrid, comunidad Valenciana, Cataluña, etc... van en aumento las carreras de montaña... y estoy seguro que Galicia se unira, solo hace falta que la gente, nosotros los corredores descubramos el ambiente que se respira en ellas...

Es tan distinto al asfalto, tan opuesto.... correr, andar, trepar... sentir todos los sentidos entre la naturaleza, ver, oir,.... conversar con tu sudor... con tu respiracion... con el compañero que llevas a tu lado, subir... apretar, subir....

De verdad te digo que confio en un circuito de carreras de montaña en Galicia, una Copa Gallega de carreras de montaña... Mientras, si te quieres animar y algun dia quieres acercarte por aqui a correr una y disfrutar del ambiente, no lo dudes, ponte en contacto conmigo...

Salud y Kilometros
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 0:20
Asunto: Re: TRAIL RUNNING

Bugarin escribió:
Hola:
Non entendo moi ben por que as carreiras por asfalto teñen tanto exito en contra das de montaña que case non teñen aceptación e, de feito en Galicia só temos dúas a de Boborás e o maratón de Cabeza de Manzaneda, que eu saiba.

Todo isto para preguntar por que todas as carreiras son por asfalto.

Esta claro Bugarin,que maioritariamente os atletas as preferimos sobre asfalto,e se é posible,sin moitas costas. Guiño
Tamen queroche decir,que de cara o publico,pois sempre será mais seguida unha carreira que transcurra polo medio dun pobo,que por pistas solitarias en plena montaña. Sorriso

Tamen discrepo contigo con respeto as lesions,ben sabido é,que mais doado é lesionarse en terreo sinuoso e irregular,que en piso liso e regular.
Mentras que o asfalto e fastidiado,sobre todo,para as sobrecargas,pola montaña,ademais de sobrecarga,correse o risco de torceduras de nocello.

Mais inconvintes que ten a montaña,pois poden ser a nivel organizativo,si dispor un sitio con instalacions,ben de duchas,ou ben a falla de electricidade para procesar o tema informatico das clasificacions,tamen o engorroso que pode ser o ter que transportar todo o material monte arriba,digase meta,vallas,trofeos,ademais do persoal voluntariado,medios sanitarios,etc.

Ben certo é,que querendo,todo se fai,pero por todos estos inconvintes,e algun outro que seguramente quedoume atras,non temos cultura de facer carreiras de montaña como en outras comunidades autonomas. Confuso
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 8:25
Asunto:

Hola a tod@s,
todavía no conozco bien al pueblo gallego y por lo tanto no puedo opinar sobre los posibles motivos de esta ausencia de carreras de montaña, pero imagino que éste es un tema más cultural que otra cosa.
En Cataluña, que es de donde yo provengo, siempre hubo centros excursionistas o grupos de los llamados "escoltes" (que eran como los Boy-Scouts). Esos centros, a parte de fomentar el deporte en la montaña y el cuidado de la misma, tuvieron un gran papel social y educativo.
De hecho, la mayoría de las carreras de montaña que se celebran ahora en Cataluña están organizadas por centros excursionistas, NO por asociaciones o clubes de atletas o corredores.
Sin duda alguna, la filosofía de la carrera es otra y muy distinta. A mí me gusta la montaña desde siempre y precisamente lo que más valoro a la hora de correr por el monte no es la velocidad ni los aplausos de la gente, sino el saberme en contacto con la naturaleza...
Eso es todo. Guiño
Ah, y como dice Curro2000, yo me apunto a organizar carreritas de montaña si hace falta, para dar un buen impulso a esta disciplina. Además, creo que podríamos venderlo bien a las instituciones, diciendo que de paso ¡¡¡¡les limpiamos el monte!!!! Moi feliz Moi feliz


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 8:30
Asunto:

Cuanta razón tienes Bugarín. A mi me también me encanta. Yo cada dos o tres fines de semana voy a Redondela, si no te importa podemos quedar para hacer carreritas por el monte.

Saludos, y con permiso del administrador, queda inaugurada una nueva sección y un ¿nuevo CAR? Entrenamientos por el monte-Carreras de Montaña.

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 10:36
Asunto:

Bos días:
Estou totalmente dacordo contigo Bugarín, é unha auténtica mágoa que non se fagan mais carreiras polo monte, pero supoño que algunha razón haberá...
Eu tamén cando podo trato de fuxir ao monte, é o que mais me gusta poder correr pola serra do barbanza...
Unha aperta
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 10:58
Asunto:

Hola a todos,
Esta claro que el problema de las carreras por el monte es un problema de infraestructuras (como dice Lestrove) y tambien hay escasez de carreras que no sean por asfalto (alguna que otra cross), seguarmente muchos de nosotros escapemos al monte cada vez que podamos para entrenar, no es lo mismo hacer un rodaje de 20 km por asfalto que por tierra , ahora bien, el tiempo apremia y yo por ejemplo para entrenar en tierra me tengo que desplazar y pierdo 30-40 minutos en ir/volver y normalmente no me lo puedo permitir.

pd: de paso recordar que llega el verano ( calorcito , churrascadas, cervecitas......, hay que cuidar el monte que se nos quema , fue penoso lo del verano pasado.
Un saludo.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 11:07
Asunto:

Eu tampouco entendo esta carencia na nosa comunidade. Temos miles de trazados que sirven perfectamente para facer este tipo de carreiras e non os usamos.
Independientemente das características diferenciais das carreiras de asfalto e das de montaña, dos pros e contras de cada modalidade, das infraestructuras para organizales, das miles de cousas que se nos poidan ocurrir sobre o temas, todas son insuficientes para xustificar a carencia de este tipo de proba.
Alguen falou de falta de cultura sobre o tema, pode que si, ademais do deficit de asociacionismo neste país, da pouca idea dos nosos políticos, ¡en fin!, polo que sexa, unha verdadeira lástima.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 11:16
Asunto:

Perdón, esquenceuseme, nos meses de Abril, Maio e Xuño, celebranse varias probas de 50 kms. andando, en algunhas delas permiten facer eses 50 kms correndo.
Na páxina da federación galega de montaña www.fgmontanismo.com, aparece unha breve información o respecto. Aproveito para decir, que esta federación é o exemplo da inoperancia sobre o tema do que estamos a falar, e un dos motivos polos que deixei de federarme, ¡bichicomas do carallo!.........¡ejem! pois como decia, sei que en Entrimo, permiten correr, creo que en Allariz tamén, e ai unha proba no Concello de Muiños, que son 17 kms, a maior parte de subida, que tamén fan unha clasificación para corredores.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 23:19
Asunto: Carreiras polo monte.

Hola a todos e todas:
Alegrome moito que vos interese o tema das carreiras polo monte.
Eu nacín, por sorte ou desgracia, nunha aldea sen estrada asfaltada e sen case luz electrica, polo que son consciente, teño un algo que me tira ó monte, como, din os psicologos, que tamén lle pasa ás cabras.
Para vos que vos gusta este mundo das carreiras polo monte, recoméndovos unha revista (sen animo de facer publicidade) chamada TRAIL (www.revistatrail.com) na que está de director adxunto un vello coñecido Nil Bohigas e de habitual colaborador outro coñecido Juanma Aguejas, un grande corredor de maratóns de montaña.
Deberiamos facer un grupiño e quedar as fins de semana para ir correr a diversos sitios de Galiza en lugares lonxe do asfalto, seguro que cada un de vós tendes algúns lugares cerca donde vivides onde se pode ir correr polo monte sen tocar o asfalto.
Hai que facer unha división para os que, como día a camiseta, somos máis do monte que o Land Rover.
Un saúdo a todos e todas.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 23:29
Asunto: ANDAINAS

Hola de novo:
Con respecto ás Andainas, teño que dicir que son unha pasada, o ano pasado eu metinme a ver de que ían, e fun a de Allariz, había un montón de xente eu como sempre fun soio porque poucos comparten as miñas louquerías. Alí atopeime cun rapaz ................ (outro día contovos a crónica desta andaina). Logrei rematala con bastante sufrimento en 8 horas e 50 minutos. O grande erro foi pensar que isto tiña algo que ver cunha carreira de fondo e paguei caro o meu erro (non ten nada que ver).
Logo para poñer en práctica a aprendizaxe de Allariz decidín facer o percorrido do camiño portugués de Pontevedra a Santiago nunha tirada (arredor de 65 Km.) decidín facelo en setembro e aínda que tiña compañía a tres días da saída no momento de partir xa se descolgaran todos e quedaba eu soio. Pero como xa sabedes os que nos gustan este tipo de deportes en contacto coa natureza, non hai moitas cousas que nos poidan parar cando temos un obxectivo que acadar, e poucos nos poden gañar en forza de vontade e seguridade nas nosas posibilidades, así que o fixen levoume 12 horas.
Este ano penso facer a Liga de Andainas, a ver se vos animades e así imos en grupo.
Sería estupendo.
Un saúdo a todos e todas.
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 0:13
Asunto:

Por lo que se refleja aquí el problema no creo que sea la falta de afición..
Bugarin, te felicito por tu determinación a la hora de hacer la ruta que te habías propuesto a pesar del cambio de planes de los que te iban a acompañar.
Yo este año tengo un par de pruebas marcadas en el calendario: los 101 de Ronda y la Transalpine-run (para ésta aun tengo que "engañar" a alguien para que venga conmigo, ya que es sólo por parejas). La liga de Andainas no la conozco, pero ya nos contarás Bugarin.
Ah! Si se organiza alguna quedada para entrenar en algún paraje conocido por alguno de nosotros, yo me apunto. Vivo relativamente cerca de Pontevedra y no tengo inconveniente, si la fecha me coincide bien, para acercarme.

Un saludo!
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 0:19
Asunto:

Ah, se me olvidaba.. Compro la revista Trail prácticamente desde que salió. Es un poco cara pero merece la pena. Lo que resulta abrumador en la misma es ver un montón de reportajes de carreras súper apetecibles y comprobar que casi todas ellas se celebran en Cataluña. En fin..

Saludiño!
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 10:14
Asunto:

Moi bos días:
Pois ainda somos un grupiño de xente os que nos gusta o de patear/correr polo monte.
Bugarín este verán un colega e mais eu fixemos tamén 65 kilómetros de tirón, un sendeiro de gran recorrido, o GR52, en total levounos 13 horas, pero pódovos asegurar que foi algo incrible. Gustounos tanto, a pesares de ser moi, moi duro, que temos intención de repetir, cando o fagamos aviso...
Pareceme moi ben o de quedar para patear, xa falaremos do tema.
Saudos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos