Foros ›
Autor
Mensaxe
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 21:39
Asunto: Os Afiadores

Declaro oficialmente aberto o fio da nova tempada.
Asi que Afiadores, xa sabedes, non solo lle diedes lume as zapas, facede ferver iste fio.
E a todos os foreiros que de unha ou outra maneira pasen por eiqui, benvidos a todos.
Bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 22:02
Asunto: Re: Os Afiadores

Espero que disfrutemos cas carreiras e entrenos nesta nova tempada, que logremos os obxetivos marcados e que as lesións nos respeten. Bicos.
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Mensaxes
Sandiás
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 22:07
Asunto: Re: Os Afiadores

novoa_run escribió:
Espero que disfrutemos cas carreiras e entrenos nesta nova tempada, que logremos os obxetivos marcados e que as lesións nos respeten. Bicos.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 7:05
Asunto: Re: Os Afiadores

pablo1969 escribió:
novoa_run escribió:
Espero que disfrutemos cas carreiras e entrenos nesta nova tempada, que logremos os obxetivos marcados e que as lesións nos respeten. Bicos.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 14:03
Asunto: Re: Os Afiadores

Os deseo lo mejor para esta nueva temporada. Aplauso Aplauso Aplauso

Un saludo para todos
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 18:16
Asunto: Re: Os Afiadores

Forza e sorte.

Apertas

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 18:54
Asunto: Re: Os Afiadores

Boas Rapaces,parece que estrenamos casa ¿tabicamola ou deixamola así tipo loft?.A ver si ca nova casa nos millora a racha,entre as lesions de Penedos,o cambio de reglamento,os defectos da equipación(menos mal que polo menos non destiñe,tamén solo lle falta ese),o final vai ser certo que existe a maldición dos campions.
Novoa,estou libre por un ano,si inda me queres...,eso si, advirtoche que son zurdo e como xa sabes iste ano os goles marcados ca esquerda non contan,así que pouco podes esperar de mín,se inda así non cambias de idea apuntanos.
Gracias a todos os amigos que vos pasades por eiquí.
Besos pra tod@s.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 19:33
Asunto: Re: Os Afiadores

Orbita como sempre na tua linea jjjjj. Alegrome de estrear a nova casa en compaña dos afiadores e de grandes amigos que nos visitan. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2012, 22:07
Asunto: Re: Os Afiadores

Hola rapaces.
Por min vale Orbita, xa nos apunto, ainda que sexan goles de zurdo seguro que son fermosos, pena é que non se de animado a túa anterior parella, e mira que lle tiramos todos ben do aire nas Lagoas e ainda así non da arrincado Nono
Hoxe tocaron series en pista acompañado de Jorín, 6x800, empezando en 3:09 e rematando en 2:48 con 70 seg de descanso, bastante ben, pero pena que despois non se traduzan en boas carreiras, creo que ainda ando lonxe dos 40 min en 10000.
Mañá descanso, que o venres vou actuar a Lestrove, e o domingo a Vigo, creo que aquí en compaña de Rubenigui se non cambiaches de opinión. Tamén nos iba acompañar Valen_run, pero unha inoportuna lesión vaillo impedir, desde aquí desexarlle que mellore. Supoño que Orbita e Vistahermosa ides a Riós, para atacar pola banda esquerda tamén ¿?
Non estaría mal que o resto do equipo se pasara pola nova casa para ver que lle parece e así tamén saber que tal andan. Guiño
Menudo ladrillo me saiu. Bicos
Valen_run

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/01/11
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2012, 8:47
Asunto: Re: Os Afiadores

Hola equipo e demais seguidores,
desexarvos outra tempada cheo de éxitos.
Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2012, 19:53
Asunto: Re: Os Afiadores

Gracias vale_run. Que te mellores. Gracia Toledano, Pablo, Jorín, olangullo e todos os que nos visitades. Xa sabedes que esta tamén é a vosa casa. Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2012, 22:13
Asunto: Re: Os Afiadores

rubenigui escribió:
Gracias vale_run. Que te mellores. Gracia Toledano, Pablo, Jorín, olangullo e todos os que nos visitades. Xa sabedes que esta tamén é a vosa casa. Bicos
+1.
Novoa,este finde non toca competir,inda que me gustou moito Rios teño que descartar algunha si non volvemos a facer a mismas co ano pasado...
Como estamos en tempo de setas dedicareime a recorrer robledales Guiño e dispois encomendareime a algún santo coñecido de Ourense Rezar ,non teño nada mais a vista de momento.
Capi,mensaxe recibido e resposta emitida,a ver si o domingo quedamos pra tirada larga ou como sexa,si non vas a ningunha carreira.
Bicos.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2012, 22:35
Asunto: Re: Os Afiadores

Hola chicos.
Gracias a todos os que nos visitades e unha rapida millora pa Valen run.
Eu sain o martes un pouco, pero ando moi tocado do tendon de aquiles, intentarei sair maña outra vez, e o domingo encantariame facer esa tirada larga Orbita, pero ou ter que ser bastante cedo, ou senon a tarde.
Polo demais vexo que Novoa e o mais aplicado de nos Aplauso Aplauso Aplauso , sorte maña.
Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2012, 22:52
Asunto: Re: Os Afiadores

E verdade Sorprendido ,moita sorte maña en Lestrove parella,consigue moitos puntos Guiño .
Capi,por cedo no problema,maña a tarde douche unha chamada.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 19:53
Asunto: Re: Os Afiadores

Hola rapaces.
Hoxe moi contento pola carreira de Lestrove, saiume un pouco mellor do que esperaba, 40min 30sg para 10160 metros según o meu fore, que sae a 3:59 min/km, moi cerca do meu estado de forma antes de lesionarme. Circuito con duas voltas prácticamente llano, con algún tramo en terra, bo ambiente e estupendo trato o corredor.
Rubenigui, que che parece si o domingo te recollo as 8:45 na túa casa para ir a Vigo, creo recordar que a carreira é as 11:11, case mellor levo eu o coche que vai chover bastante de camiño.
Capi, non te esquezas de inscribi-lo equipo, faltan dous días.
Bicos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos