Foros ›
Autor
Mensaxe
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 16:17
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Hola equipo, ya llevo dos semanas entrenando pocos km pero sin ningún, tipo de molestias sin contar el cansancio y el pecho Muerto que non vai este domingo probé en la carrera de campo a través de san miguel 8km y bastante contento sin molestias y a 4mint el km este domingo corro la de corrubedo, y para la siguiente semana empezare a entrenar a tope que parece que esta todo bien antes de lo previsto Bailar , y Yonathan positivo(que con ser del depor ya tienes penitencia suficiente Ríndose Ríndose ) y para el año te queremos ver en el equipo, lo de menos son la cantidad de carreras si no estar todos, Pache estas como una moto haber si nos vemos en la media de coruña me lo estoy pensando haber como estoy, mucho viajecito Silbar saludos a todos
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 04 Mai 2012, 8:13
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ola Molón s,

Como andades rapaces Satisfecho ?
Pache como unha moto polo que leo, sigue así, vas ter unha boa fin de tempada Aplauso .
Poeta Abraiado , missing.
Yonathan, xa ves o sentir xeral do grupo, polo tanto descansa ben, e para a tempada que ven, queremoste de novo no equipo si ou si, con ese animo renovado e si cabe con máis forzas que nunca, que ti podes Guiño .
Billa, recuperandose moi ben e con moita gañas de dar caña.
Pola miña parte tentando voltar a coller a forma que tiña para a VigBay, estos meses teño moita montaña Muerto .

Duas pezas do equipo andan a darlle a cabeza para un gran desafio para eles. Seguiremos informando.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 04 Mai 2012, 8:15
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ola,
Esqueciame do planning deste mes:

Billa...........
Pache........
Poeta........
Xan...........6 Parada do Sil+20 San Mamede
Yonathan...


sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 8:53
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ola Molón s,
Ui parece que vos vades a tomar o mes de relax Pensando Nono .
Pois nada, disfrutade das vosas vacacions competitivas, aínda que sei que algún si correu este finde Satisfecho .

Eu fun a Parada do Sil como soe ser habitual dende fai tres anos, dende que fixeron a Media Carreira, xa que a Carreira e para homes con pelo no peito e mulleres non con pelos no peito pero sí con un bo par de ovarios Mr. Green .
Despois de chover toda a semana, a proba prometía, e así foi.
Houbo de todo, ata fracturas, pobre rapaza choraba, que mala sorte, o parecer tivo fractura de tibia e perone. E polo que contaban caídas de todo tipo, buff.
As pedras parecía autenticas pistas de xeo e moi perigosas con alto risco de mancarte de verdade, os poucos sendeiros estaban embarrados donde collia o pe, cruzamos levadas que buscaban o seu sitio natural, que auga tan fría Abraiado .
A proba é espectacular tanto a pequena e non me quero imaxinar a grande, non so polo comentado anteriormente senon tamén pola paisaxe que é beatiful Mr. Green .
Contento por rematar a proba que xa ten o seu merito non é que o diga eu pero hai que estar ali e correla.
Aparte non empecei ben o día, cheguei mareado a Parada pois esas estradas parece que as fixo o demo, non estou acostumbrado a ir de paquete.
A pouca preparación tanto especifica como de rodaxe unido o malestar, lastroume toda a proba, máis ben dende o qm7 Muerto . Recuperei no tramo final. Pero bueno, vendo a clasificación non me queixo. Posto 17 de 36 con 2h20m Satisfecho distancia Garmin aprox. 18.6qm.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 15:37
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Xan estas fuerte en montaña haber si me coincide una carrera para ir, yo por mi parte corrí el finde doble, el sabado en corrubedo y el domingo la milla de padron nuca corrí una milla i no es lo mio Muerto , la de corrubedo mejor Bailar con Agueda de compi es mas facil aunque este año acabo con migo esta muy fuerte y yo no ademas este año era muy dura, bueno hay va el plan de este mes

Billa.........Arteixo13+ribeira17+media coruña o gondomar27?
pache........
Poeta........
Xan...........6 Parada do Sil+20 San Mamede
Yonathan...

SLD Molón
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mai 2012, 15:56
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Billa me alegro de que estés mejor,no lo dudábamso tú recuperas rápido ;)ahora a seguir asi que en breve estarás como siempre Bailar
No me enrollo mucho que me voy a ver ael Depor,que tenemso que ganar para que sigan las cosas en su sitio y no meterme en follones aúltima hora Silbar
Nos vemso en arteixo mañana que al final me apunté como tenía pensado,me queda 3 km de casa,así que no hay excusa Mr. Green y aver si sigo entrenando ,esta semana corrí dos días y puedo ir a la media de Coruña que nunca la corrí.Hablamos mañana y a ver
como voy en verano y decidimso si renovamos,gracias por el apoyo incondicional compañeros Aplauso Satisfecho y Pache me dijo por el face,que yo ando más pora llí,que la final no va aapoder asistir Triste un saludo y a darle a las zapas
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 8:30
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ola,
Bueno, bueno, bueno Enfadado .

Xa vexo que este mes foi de relax para algúns Nono .
Aqui os unicos que deron o callo foi o capitán e o futuro capitán para a proxima tempada Satisfecho .
Xan non digo que corrades, pero podedes pasar por aquí panda de vagonetas e contar algo, aínda que sexa que tomastes unha birra no bar da esquina ou que non tiñades cordons para atar as zapas entón non poidestes correr ningunha carreira este mes ou algo polo estilo Demo .

Pois iso Mr. Green .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 8:33
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ah esqueciame, poño planning para o mes que ven e último da tempada, haber si alguen vai a máis carreira ca min Mr. Green Mr. Green Mr. Green :

Billa.......................
Pache....................
Poeta....................
Xan.......................3 Carreira do Celta+10 Esgos+16 Noct Xinzo+23 Noct San Xoan Moi feliz
Yonathan...............

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2012, 15:08
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Bueno bueno, menuda bronca del capi Silbar , mi plan del mes Moi feliz




Billa.......................3 Carreira do celta+10Esgos?+17 Carballo
Pache....................
Poeta....................
Xan.......................3 Carreira do Celta+10 Esgos+16 Noct Xinzo+23 Noct San
Yonathan...............

sds
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2012, 22:50
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

billa escribió:
Bueno bueno, menuda bronca del capi Silbar
Nos la merecemos Capi y con creces.... Silbar
Yo en mi descargo quiero alegar que estuve 10 días en Cabo de Gata sin internet ni TV, haciendo el indio por las playas y esas tierras desérticas que tanto me gustan (es la 3ª vez que voy). Aproveché para hacer mucho senderismo combinado con trotecillo (seudo-trail?), alguno incluso de 30 km. Me vino de maravilla, lástima que este año ya no tocan más vacaciones.... Avergoñado

La mala noticia es que ando con unos leves problemas de salud Triste , lo que creía un dolor por las muelas del juicio Muerto (bueno, de eso más bien poco) resultó una otitis que me ha generado otros problemas Ojo morado y que me impiden correr en condiciones. Es algo leve pero hasta que no remita no creo que pueda acudir a alguna carrera, y creo que puede durar algunas semanas... Pensando así que mi participación de aquí al final del circuito queda en el aire Pregunta :

Billa.......................3 Carreira do celta+10Esgos?+17 Carballo
Pache.................... Ojo morado Pregunta
Poeta....................
Xan.......................3 Carreira do Celta+10 Esgos+16 Noct Xinzo+23 Noct San Xoan
Yonathan...............

Saludos Equipo Molón Molón Molón Molón Molón

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2012, 23:10
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Que tal compañeros!!Xan mosquedao Mr. Green será por el Depor,Adíoa segunda adiós,adiós,a ...lololorololo... Ríndose Ríndose Por fin volvemos anuestro sitio y no os quejéis que bajamos para tirar de vosotros que no dábais subido y se echaban de menso derbis de1ª Moi feliz
respecto a las carreras,pues estoy corriendo poco,sobre dos días a la semana.Ahora estoy motivado con las pesas en donde no tengo molestias y me encuentro mejor poco a poco,que es lo que busacaba,cosa que no me daba el atletismo,siempre con molestias y con el pie raro Silbar Por eso casi no entro poqrue casi no corro,hoy por hoy lo tengo apartado,además si corro mucho no ancheo y me quedo en el chasis ,así que Silbar
Y en principio para la próxima temporada dejo el equipo,aunque os agradezco y valoro mucho vuestro apoyo.Pero cuando corra quiero que sea porque tengo ganas y esté motivado,pueda competir y como no sé que voy aesatr físicamente,prefiero no estar atado aun equipo.espero que lo entendáis.En principo este mes espero correr la de celanova,que nunca la corrí y le tengo ganas, y la de carballo para despedir el circuito,a ver si nos vemos en alguna,para despedirme de todos,aunque sea separados.Hay etapas y aveces uno no manda en eso,a seguir con esa gans compañeros.pache paciencia y recupérate pocoa poco,lo primero es lo primero. y muy buena pinta ese senderismo,yo en vaks al finla por una scosas u otras no fui aningún lado,que ruina!! Triste bueno saludos y espero veros pronto
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2012, 8:51
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ola Molón s,
Despois deste finde por Vigo e correndo na Carreira do Celta a ritmo tranquilo pero ben Satisfecho , fixen 10 qms a ritmo de 4.24 Guiño .
Dúas voltas a un percorrido de cinco quilometros, a segunta volta fixose un pouco agobiante polo calor que xa escomenzaba a quentar duro, iame acompañar Billa na segunda volta pero perdeuseme Silbar .
Por certo temos outro trofeo no equipo, Billa conqueriu ser o primeiro socio do Celta en rematar a proba de cinco quilometros Aplauso e non era o último xa que rematou sexto na xeral, así que deu zapatilla de lo lindo Muerto .


Quixera proporvos para a carreira de CAMBADOS 1 de XULLO que nos queda a todos a unha distancia máis ou menos a metade Disimulando , para UNHA COMIDA, para xuntarnos de novo todos e poder compartir as vivencias acontecidas esta tempada e planificar a nova, con seguro novo capitán Moi feliz e que alguén quere darse de baixa Chorando .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 15:19
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Equipaso Molón
Me apunto a la comida de cambados Ríndose , descubrí un sitio en cambados para comer muy bueno en el centro, y la carrera de lo mejor en un 10 mil
VAMOS EQUIPO Bailar
SLD Molón
P.D YONATHAN que suerte vas a poder ver al celta otra vez en directo Ríndose Ríndose
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 7:52
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ola Molón s e desaparecidos Silbar ,
Pache, Poeta e Yonathan Silbar
Estiven en Esgos este domingo nunha carreira de montaña puntuable para o galego, pero o non estar federado na FGA pois nada non puntuei Mr. Green .
En pleno Xuño e parecia como si estivesemos en Novembro, frío, neboa, vento e choiva que nos respetou o final e non fixo acto de presencia na proba.
Contento pois penso que mellorei tempo con respeto a fai dous anos. Por que me olvidei de parar o crono na meta, por culpa de Xandra e Billa Satisfecho que estaban animandome, gracias.
Proba moi recomendable e dura, o primeiro tramo ata a Ermita leveino máis ou menos, e o temido cortalumes que o outro ano foi o meu calvario este ano pois leveino mellor, non sei si faría a proba o revés Mr. Green Pensando .
Xa vos contará Billa a sua nova experiencia en Montaña, vai como unha moto Guiño .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2012, 15:37
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Hola Equipo
Yo sigo de baja, a ver si poco a poco vuelvo a trotar y me da tiempo a ir a alguna carrera antes de acabar el Circuito.
Ya veo que Xan y Billa están al pie del cañón y dándolo todo, esta temporada ha sido magnífica para ambos Aplauso Aplauso .
El resto seguimos Desaparecidos (habrá que cambiar el nombre para el próximo año Ríndose ) aunque según he visto en la clasificación del Campeonato Gallego de Veteranos alguno anda haciendo de las suyas a escondidas y subiendo al podium y no dice nada... Silbar Bailar Aplauso Aplauso Aplauso
Con respecto a la carrera de Cambados yo aún no me puedo comprometer, es muy pronto y no sé si estaré bien y si tendré compromisos familiares. Si pudiese en todo caso tendría que hacer doblete Muerto , pues el día antes hay una carrera en Santiago de un nuevo Circuito y me gustaría acudir, o sea que ya hablaremos más adelante.

Saludos Molón Molón Molón Molón Molón

Pd. ¿La baja de Mario es definitiva y se va a dedicar al Gym Nono Pensando ? Eso no es incompatible con correr creo yo... bueno para mí sí Ríndose

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos