Foros ›
Autor
Mensaxe
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 26 Dec 2006, 10:04
Asunto: Subida ó Iroite

O día 1 de xaneiro, as 11,00 h; o amigo Barbanzón e máis eu, imos facer a subida o Iroite.

Situado no concello de Boiro, en plena serra da Barbanza, ten unha altitude de 685 m. O percorrido que imos facer, ten aproximadamente uns 9 kms., con unha pendente media que ronda o 7%. Para que vos fagades unha idea, creemos que é un pouquiño máis longa e dura que a subida o monte Aloia.

Queremos con elo, celebrar o novo ano de un xeito diferente e divertido; ¿divertido?; demostrar a algún escéptico que "la cuesta de enero" existe e queimar calorías, disfrutar do frio, da dureza da subida, da dor dos cuadriceps, da paisaxe e como non, da compaña dos amigos que queiran vir.

Polo tanto, todo aquel que teña o mesmo problema que nós, trastornos mentais agudos que derivan nunha manía persecutoria, teñen unha cita ese día e a esa hora no alto de Moimenta (estrada Boiro-Noia ou viceversa). Non vir máis de un, que tres son multitude, é broma; que todo teño que decilo; eso si, tan pouco non máis de 1.500, que dispois é un follón e non chegan os imperdibles.

¡ANIMATE! ¡PARTICIPA! e contribuie a consolidar esta clásica e a confirmar esta proba como a carreira dos desjrasiadiños que a muller non deixa sair en fin de ano e non teña outra cousa que facer que estorbar no medio da carretera e acabar co corpo.
APROVEITA ESTA OCASIÃ?N Ã?NICA NO ANO.
Ã?LTIMAS PRAZAS.

Por certo, antes de que me esqueza, o alcalde ten prohibido arrastrar a lingua pola estrada na subida, que dispois levantase o pavimento e ten queixas.....que a disculpa dos incencidos e inundacions xá non cola. Que este ano que entra, ten ereccions e non quer problemas.......ou aljo así.

Para aqueles (o resto do mundo) que vai celebrar o fin de ano, ceando copiosamente, bebendo de forma incontrolada, cantando, bailando, reindo sin parar e cometendo actos impuros........¡mal raio vos parta!, perdón, quero decir que o sentimos moito e que outra vez será.

Boeno, sin máis, FELISIANO.

P.D. Barbanzón, di aljo que a mín non me toman en serio.
Otrosidigo: O primeiro que cheje que espere polos outros..........tanta chulería e tanta ostia.
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mar, 26 Dec 2006, 10:18
Asunto:

Hola castinheiras parece ser que ese fin de semana yo estare en Noia lo que pasa es que si finalmente voy a Noia ese fin de semana probablemente me tocara preparar la cena y comida de fin de año, sino toda si parte por lo menos. Con lo cual no podre ir.

Ya tengo subido unas cuantas veces esa carretera en bici.

Saludos y suerte.

P.D.: por cierto no se celebra la San Silvestre de Noia este año ¿verdad?

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 26 Dec 2006, 10:21
Asunto:

Moi bos días a todos/as, e bo nadal:
Tan só engadir á mensaxe de castinheiras, que os valentes que se atrevan a vir procuren non cear moito a noite anterior, non vaia ser... Ríndose Avergoñado
¡Animádevos a subir ao Iroite!
Unha aperta para todos
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 26 Dec 2006, 10:59
Asunto:

Grazas Vouamodo, espero que tanto a cea como o xantar che saian de rechupete e o pases ben ca familia e amigos. Outro ano será, un saúdo e feliz ano.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Dec 2006, 17:22
Asunto:

vai en serio o de esta subida ou e un vacile? mirade que o 28 ainda e mañán. por donde é a carreira o día 1 si nadie corta o trafico pode ser complicado ,pode baixar algún flipao facendo rally para celebrar o ano novo e levar a algún por diante. a meta que seria ? no eva 10?
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 26 Dec 2006, 17:46
Asunto:

Si que vai en serio e a intención é facela de un xeito tranquilo, esquecendonos do cronometro e tendo moito coidado cos Carlos Sanz locais, en calquer caso, son un aliciente máis da subida, doutro xeito igoal e moi aburrido. Moi feliz
Imos sair dende Moimenta e remata como ben dis na base militar. Que, ¿vai?.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 26 Dec 2006, 17:59
Asunto:

Si amijo fojeteiro, estamos así de tolos... non é ningún coña ...:oops: Avergoñado
Invitamos tamén aos fitipaldis do volante a non acudir á subida ao Iroite ... Ríndose Ríndose
Unha aperta e ánimo.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 27 Dec 2006, 9:47
Asunto:

Jústame a idea amijos do Barbanza, pero desjrasiadamente eu son dos que vai comer,beber,rir e que máis quixera eu que cometer actos impuros, polo que non vou estar no Muimenta na saída (¿as 11 da mañán? ...se aljún inda non se deitou!!!)
Bueno agora en serio (máis en serio,que o de arriba tamén era en serio), se o facedes máis veces no ano (se tedes esa loucura) poñédeo no foro porque se podo vou, e me imaxino que haberá máis foristas que o farían, pero o 1 de Xaneiro ás 11 da mañán???
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 27 Dec 2006, 10:26
Asunto:

Moi bos días a tod@:
¿Pero haberá millor maneira de comezar o ano...? Ríndose Ríndose
Non te preocupes lentoperosejuro que imos subir noutras ocasións... se nos quedan gañas, craro.... Avergoñado Avergoñado Ríndose
Veña animádevos, que o imos a pasar de maravilla... Demo sorrindo
Saudos,
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Dec 2006, 20:13
Asunto:

CASTINHEIRAS E BARBANZON a idea paréceme boa, máis se lle digo a muller que me vou o día 1 a subir o Iroite dime que suba e que xa non vaise (en bici subin varias veces dende Noia, correndo pois é que non).
Por curiosidade si ides acabar arriba como ides facer para baixar outra vez a Moimenta.

Para
Vouamodo, este ano non hai S. Silvestre, pero imos facer un entreno alternativo (xa nos xuntamos 32 o día 24 pola tarde para facer un percorrido de 12 Km).
Esta xa é unha costume da xente que entrena en Noia (no parque) tódolos 24 e 31 de Nadal faise un entreno. Estos 2 anos anteriores despois de acaba-la S. Silvestre fomos face-lo percorrido que é pola PonteNafonso, vir pola Ponte Nova (Ceilán) cara Noia. Así que si te animas, hai que estar as 17:30 (hora de saida para que non nos colla a noite) do día 31 no parque que queda por detrás da parada de Taxis, supoño que levarémos os gorros de Papa Noel coma o 24.
Se alguén máis se querre apuntar pois xa o sabedes.

Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Xov, 28 Dec 2006, 8:58
Asunto:

Kurty muy apetecible el rodaje que mencionas, siempre y cuando sea un rodaje tranquilo. Ella ropa problema es que si como en Coruña con mis suegros y voy para Noia me va a ser un poco justo de todos modos lo intentare. Si puedo llegar ya aparezco en el parque que me indicas.

Un saludo

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 28 Dec 2006, 13:04
Asunto:

Amigo Kurty, xá é de tolos facer a subida e máis facer a baixa tamén. O que imos facer e levar un coche arriba, posiblemente a miña muller se preste voluntaria.
Moi boa idea a dos adestramentos, pero si facemos eso o 31 o día 1 dubido moito que sexamos capaces de subir.
O Barbanzon e máis eu somos un pouco máis frikis, o día 25 fixemos uns 16 kms, polos Chans do Barbanza, que de chans teñen pouco.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 29 Dec 2006, 10:28
Asunto:

Dada a gran espectativa levantada por esta proba, o comite organizador quer informar que estan a punto de cubrirse as prazas, soamente restan unhas 1498, praza arriba, praza abaixo, que tampouco somos a quinta esencia da contabilidade.
En canto a todos/as, sobre todo "as", que teñan dúbidas sobre si pasar unha noite de frenesí ou vir mollarse a pincar e sufrir como nunca en Iroite, eu persoalmente elixo o frenesí, pero este comite organizador é como o Vaticano, o que di o Papa é o que teñen que decir os curas, e o Papa di que mellor a proba polo que eu tampouco vou discutir.
O barbanzón e máis eu imos estar, igoal sacamos fotos e tamén pode que teña algúnha sorpresa.
Soamente nos resta decir a todos aqueles que non queiran cubrir ningúnha das 1498 prazas que quedan, que o pasedes ben e que teñades coidado. FELIZ ANO NOVO FRESITAS.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 29 Dec 2006, 13:48
Asunto:

Bos días a todos:
Bueno polo que parece a idea de subir ao Iroite non calou moito... Chorando Chorando Non sabedes o que ides perder... xa vos contaremos... Avergoñado
A ver si noutra ocasión alguén mais se atreve... tan só desexarvos un feliz ano novo a todos
Unha aperta dende o barbanza.
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 29 Dec 2006, 20:31
Asunto:

Siento no poder acompañaros, pero esos días estoy por otros lares. ( y tambien espero castigar el cuerpo con lo que pueda o me dejen) Como Kurty he subido bastantes veces pero en bici, siempre en invierno y normalmetne saliendo desde Portosín o Noia.Eso sí no me quiero imaginar el " sufrimiento" de hacerlo corriendo. Si más adelante repetis y me coincide espero poder acompañaros. animo campeones y feliz año





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos