Foros ›
percorrido da MM do Ribeiro
Foros de debate / Planos y rutas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Xan 2012, 19:27
Asunto: percorrido da MM do Ribeiro

classic.mapmyrun.com/r...6457373218

Pois hoxe coma vos comentaba no fío da carreira inspeccionamos o percorrido que xa se atopa cós puntos quilométricos marcados.



Evidentemente eu non podo ter unha opinión fiable sobre a dureza da mesma posto que dende a VigBay 2010 non corro unha media de asfalto e non me atopo acostumado a rodaxes tan largas xa que nos meus adestramentos non paso dos 10km pero....

....coido que todo aquel que se pase de ritmo o pode pasar moi pero que moi mal a partires da "Macomunidade" , km14, e sobre todo nos derradeiros 5km que resultan un auténtico martirio polos tobogás, incluíndo unha subida do km15 ó km16.5

www.jeffxavi.blogspot.com
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Xan 2012, 20:11
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

Graciñas por el comentario!

Una pregunta "tésnica" e irrelevante sobre el perfil que has colgado. Si los primeros/últimos 5 kilómetros son por el mismo sitio como es que las altitudes son tan diferentes? (los 4 primeros km no suben de 130 metros, y los 4 últimos no bajan de 130 metros) Me parece que es algo más fiel el perfil del Google Earth, no crees?

Andrés.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Xan 2012, 20:24
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

pois non sei meu, pasei o gpx que me mandou un amigo ó geonaute e saíume esa gráfica.

www.jeffxavi.blogspot.com
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Dom, 29 Xan 2012, 20:27
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

Graciñas Xabi!!!!
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Xan 2012, 21:21
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

Gracias Xabi.O do error penso que non e tanto xa que,tendo en conta a altura a que estan os satelites,3 ou 4 m. non me parece moito(tamén a distancia da 21.500 e algo),os relojitos estos non teñen unha precision absoluta nin en distancia nin en altura e menos si non teñen barometro pro tema da altura,parece mais do que en realidade é por que o perfil ten pouco desnivel,al menos eso penso eu.
Saudos.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2012, 10:10
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

orbita escribió:
Gracias Xabi.O do error penso que non e tanto xa que,tendo en conta a altura a que estan os satelites,3 ou 4 m. non me parece moito(tamén a distancia da 21.500 e algo),os relojitos estos non teñen unha precision absoluta nin en distancia nin en altura e menos si non teñen barometro pro tema da altura,parece mais do que en realidade é por que o perfil ten pouco desnivel,al menos eso penso eu.
Saudos.

Entón, os garmin e cía. obteñen eles mesmos a altitude? Pensaba que era como no GE, que tomaban a altitude dunha base de datos topográfica onde se relaciona posición coa altitude. Iso explica as diferencias no perfil que colgou xabi e por que esas diferencias non se dan en ferramentas que utilizan o Google Earth/Maps como base.

Grazas!

Andrés.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2012, 10:32
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

Iste é o perfil que me proporciona mapmyrun ó pasalo GPX



coma sabes, mapmyrun utiliza a base de google earth, por iso a mín sempre me resultan mais fiables

www.jeffxavi.blogspot.com
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2012, 12:28
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

Los "aparatitos" que llevamos en la muñeca con GPS son, más que nada, orientativos pues sabemos que hay un error en la señal respecto a los satélites. En el caso del perfil, debemos fijarnos, por llamarlo de alguna manera, en la "media"... donde sería más fiable la última imagen mostrada que la primera.

A mi me tiene dado saliendo de casa hasta Outariz y volviendo por el mismo recorrido, altitudes muy diferentes. Incluso en el paseo del parque Barbaña, al pasar bajo el puente de Ervedelo, de repente me pone que hice un "repecho" que se lo saca de la manga. Supongo que habrá factores que también influyen como cables eléctricos o similares.

Lo que está claro con el perfil, es que no va a ser muy llana la prueba... ni fácil.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2012, 16:40
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

Para una buena altimetria o se descarga a un programa fiable o sino la mejor solucion es llevar un altimetro pero barometrico

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2012, 16:50
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

OSCAROURENSE escribió:
Para una buena altimetria o se descarga a un programa fiable o sino la mejor solucion es llevar un altimetro pero barometrico

cierto, porque los GPS tiene el problema de que realizan la altimetría por triangulación vectorial (ya sabeis, un triángulo equilatero tomando el Baricento que resulta de trazar las medianas,bla,bla,bla jejej Mr. Green )

Para mi la aplicación más fiable es el Google Earth y sus derivados (ejemplo: www.mapmyrun.com)

www.jeffxavi.blogspot.com
raki

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/11
50 Carreiras
72 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2012, 21:10
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

hola, con estos comentarios ya estoy yo un poco asustada por si sera muy dura ya q sera mi segunda mm despues de la de Naron. Alguien me puede decir si esta es peor? pq en Naron toboganes no faltaron. Gracias
xanro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/07
0 Carreiras
67 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2012, 21:49
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

...e eu que queria facer MMP en Rivadavia....
Raki, non te preocupes, moito peor que Naron non pode ser....Saudos
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2012, 23:25
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

raki escribió:
hola, con estos comentarios ya estoy yo un poco asustada por si sera muy dura ya q sera mi segunda mm despues de la de Naron. Alguien me puede decir si esta es peor? pq en Naron toboganes no faltaron. Gracias

Todas las carreras tienen su dificultad, y la mayor de todas es cómo te plantees hacerla. Yo aún no probé el recorrido (espero hacerlo el domingo) y me fío de lo que aquí cuentan, pero difícil, lo que es difícil... no creo que sea. Seguramente haya que tener cuidado en esa última parte.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 7:31
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

non coñezo o sitio, pero si nos fiamos do último perfil vese que é prácticamente chan menos ese desnivel de 50 m. en 4 km.

ate o km6 vas por inercia; ate o 14 con ritmo pero con sentidiño; ate o 18 procurando manter o ritmo constante para non vaixar velocidade e nos últimos tres a botar o fígado pola boca. Tirao Moi feliz

é só unha broma Guiño , cada quen que plantexe a súa carreira como deba, pero a veces as imaxes dos perfís non mostran o que realmente logo de atopas pois tenden a esaxerar os desnivéis. 50m en 4km non chega nin ao 1%, iso é un falso chan tirando para arriba. Este tipo de desnivéis son bastante traicioneiros (que no lo digan aos que pillamos a veces a bici) pois parece que non pero se non tes coidado acabas asfixiado e ainda non remataches a proba.

-- Chámame "ghose"
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 8:29
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

Pensade quea cota da que sae a carreira e de 125 e a mais baixa aproximadamente Abraiado m, con eso sae un desniovel de 50 m. aproximados , polo cal podemos decir que e bastante llana , eso si o repecho esta no km 15 o cal o fara mais duro.
Con respecto as altitudes .Os barometricos funcionan ben con tempo estable e si os calibras no momento de sair .
Os GPS son bastante exactos eu fixen fai 20 dias o Aneto e dabame 3396 e asua altitude e de 3404.... por suporto existen datos que non teñen unha fiabilidade do 100% pois eu algunha vez levando o 405 de garmin e o etrex legeng podeme dar unha diferencia de 300 m en percorridos na montaña de 20 km., pero pensade en bosques , gargantas e nas ciudades en edificos e demais , por eso poden exsitir diferencias e tamben pola cantidade de veces que emita e reciba señal o GPS.
Eso si para min na montaña son un elemento de seguridade indispensabel e para correr fundamental cando quero levar ritmos e saber o que fixen en tiradas no monte
Un saudo e a disfrutar dunha emdia moi antriodeira.......





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos