Foros ›
Autor
Mensaxe
manuelferreira

Maratoniano
Maratoniano
24/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes
SADA
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 18:49
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Me lo he pasado fenomenal, impresionante la organización, sobre todo los ciclistas, atentos al tráfico y ofreciendo agua en todo momento. Lo que era un lujo, fue el médico, tremendo coche UN PORSCHE, ¡¡¡esto es nivel¡¡¡.
Era mi primera 1/2 y pese a que avisaron que era muy dura, me ha gustado mucho y sobre todo me lo he pasado muy bien.
Gracias también a todos los que hacemos que existan esta carreras, a los corredores, vaya ambiente, que buen rollo, al final todos nos preocupamos por todos.
El tiempo 1:33, no me puedo quejar, pensé que con la falta de referencias, me iba a desinchar, incluso daba por buenos un 1:40.
El año que viene espero repetir y mejorar que es lo que buscamos todos.
Por cierto tremenda la bolsa, tenía de todo y tremenda la camiseta, me ha gustado mucho, os habéis gastado mucho dinero. Gracias.

Nos vemos en Ferrol....¡¡¡

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 18:52
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

FREE-RUNNER escribió:
muy buenas.


Y que decir del médico, estube a punto de simular un tirón para que me diera una vuelta en el Porsche. Encima estada parado y fuera del coche cerca de Souto, y al pasar me dica "venga chaval que vas bien" y yo pensando, tú si que vas bien, jodío, jajaja..

Ríndose Ríndose ¡Y tan bien que iba el tío, menudo coche! Abraiado todos lo comentamos cuando nos adelantó. Estoy de acuerdo que la carrera es dura pero no tanto como decían, claro que hizo un día buenísimo, esta carrera un día como el de la Media de Pontevedra puede ser la leche.
manuelferreira

Maratoniano
Maratoniano
24/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes
SADA
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 18:58
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Me comentaban que cuando era en Mayo/junio, cruzar el Pedrido con sol era tremendo.
Incluso ahora se agradecía el fresquito del bosque al correr pegado e la orilla de la carretera.
Pero lo mejor es que llegamos al final, con la posibilidad de ir a otra carrera, sin lesiones.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1043 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 18:59
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

¡Carrera muy chula! La verdad es que el día fue fenomenal para correr y el recorrido es muy divertido. Personalmente iba mucho mejor en las subidas que en las bajadas (por la rodilla), y en la bajada final ni digamos.

Enhorabuena a la organización, para mi estuvo todo bien, avituallamientos, avituallamiento final, duchas con agua caliente.

Respecto a lo del tráfico, es verdad que ir con el tráfico abierto no mola mucho pero los coches que había respetaban bastante e iban a modo, yo no tuve ningún problema.

Saludos a todos y a ver si para el año repetimos....

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 19:01
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Suscribo las palabras de los demás: En mi opinión, un día perfecto, bonita carrera, hermoso recorrido, bolsa del corredor inmejorable y asistencias y avituallamiento (desde mi punto de vista) en las ubicaciones idóneas.
Enhorabuena a los organizadores. Esta era mi primera Media de Betanzos y espero repetir el próximo año. Sorriso
maridopi

Multimedia
Multimedia
14/06/09
0 Carreiras
90 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 19:12
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

os dejo fotos, espero q os gusten ,
picasaweb.google.com/1...brWvLGhWw#
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 19:15
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Felicitar á organización polo esforzo e dedicación. Grazas por finalmente darnos a oportunidade de participar nesta carreira que pouco faltou para non celebrarse. Insisto, MIL GRAZAS.

En xeral todo moi ben e fabulosa a atención recibida nesta dura media, onde é verdade que a xente canea de carallo a pesar do perfil. Xenial as duchas, fisios... e por suposto o percorrido.

O tema do corte de tráfico podía ser preocupante por certas zonas (curvas, etc.), pero non che vos era tan fácil ir polo arcén (liñas rugosas, graba, un Porche negro aparcado no arcén...jajajaj), e menos se se ía con compañía. Polo que en moitas zonas entendo que nos meteramos cara o medio do carril (non da estrada). Ademais, se atendemos ao regulamento:
"Artigo nº 8: Os únicos vehículos con permiso para ir en carreira levarán unha autorización expresa da organización e irán perfectamente reconocidos cun distintivo que os identifique. Policías municipais e axentes da D.X.T. sancionarán a todos os vehículos non autorizados."

Polo que se podía entender que o tráfico estaba cortado no percorrido, atendendo tamén a que isto era unha carreira e non un adestramento ou pachanga.

Fálase no regulamento dun Proxecto da carreira que daba orientacións... onde quizais se indicaba isto, pero eu non o atopei na web de champiochip (ou non o vin). Tampouco ninguén de protección civil, gardas de tráfico ou policías, parecían corrixir as traxectorias da xente polas zonas por onde nos iamos (falo da xente coa que eu ía), polo que non era de estranar que os nosos corpos tirasen para os peraltes faborables, jejejejejej.

NO OBSTANTE, o sentido común si que primaba a tirar, cando menos, o máis posible para a dereira, coma se fosemos ciclistas. E creo que asi o fixemos ao 95% (insisto, polo menos foi o que eu vin na xente que ía diante e detrás miña). Con todo isto, e a pesar de non ir estrictamente pola marxe dereita toda a carreira, podo dicir que os conductores cos que me crucei me respetaron ao 100% e non sentín perigo (ao mellor xa ía cego co esforzo, jejejej).

En resume, FELICITACIÓNS A TODOS E TODAS os que participaron (en todos os sentidos) nesta carreira, e sempre que poidamos ir, o Noitebra alí estará para darlle algo de cor laranxa.

Miguel Anxo Nogueira (Pirri).
Noitebra F.C. Santiago de Compostela
Gilillo

Maratoniano
Maratoniano
13/12/10
46 Carreiras
115 Mensaxes
Ortoño (Ames)
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 19:23
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Muchas gracias al Club Atletismo As Mariñas por meterse en un "fregao" como este para satisfacción de todos los que pudimos correr esta carrera. Creo que al margen de la polémica de la inscripción es de alabar que un grupo de personas se "complique la vida" DESINTERESADAMENTE para organizar una ESTUPENDA CARRERA como lo ha sido ésta. Gracias chicas/os por el esfuerzo. Aplauso
ram59

Novo foreiro
Novo foreiro
22/09/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 19:50
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Gracias al Club Atletismo As Mariñas
una carrera y un día pefecto
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 20:03
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

maridopi escribió:
os dejo fotos, espero q os gusten ,
picasaweb.google.com/1...brWvLGhWw#
Gracias Maridopi polas fotos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 20:14
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Felicitar novamente a organización, esperemos que sigan facendo a carreira durante máis anos, e por suposto que poidamos correla.
Eu das 4 participacións, esta é na que millor marca conseguin. ¿Mediría ben?
Sain cun compañeiro de club, (que é un crac levando os ritmos), a 4'05, sendo adiantados por bastante xente nos 1ºs Kms., pero fumos pouco a pouco levando un ritmo constante, eu a partir da Ponte do Pedrido ia algo xusto, ca idea de cando empezara a sufrir demáis, baixar o ritmo e deixalo ir.
Pero di ti que acabamos a derradeira subida dura, e el empeza a aumentar o ritmo, facendo os derradeiros 5 Kms, baixando de 3'50"Km. O remate nos 500 mts. finais cando xa me sacaba el 5/6 mts. viñeronlle unhas arcadas e tivo que poñerse a andar, dixenlle se paraba, pero negouse.
Así que sprint final para baixar por uns segundiños de 1h27', xa casi non parei en meta, din volta para buscar o compañeiro que xa enfilaba lentamente a derradeira curva.
Unha nova media e van 49, agora non sei se ir a Volta a Ria e facela 50, ou deixala para o ano que ven. Bailar Bailar Media de Viana.
elnegro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/10
0 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 21:12
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Sin esperarlo mejoré mi marca en unos segundillos y eso que fue algo durilla. Muy buena carrera, felicidades a tod@s los participantes y a la organización, si nada lo impidé carrera que pienso repetir. Gracias también a los fotógrafos tanto de aquí como del hilo de las fotos.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 21:21
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Noraboa o Club Atletismo As Mariñas polo increible desenrolo da carreira, e sobre todo, moitas gracias os ciclistas que nos acompañaron en todo momento (coidando de nós e repartindo auga); o final creo que non faltarón tantos como se prevía e cumprirón coa carreira.

Cagadiño de medo!!! que iba eu a estra prova, pero o final non foi tan dura como pensaba nun principio. Creo que as subidas estaban compensadas con longas baixadas que me permitian recuperar bén.

Sobre avituallamento, camiseta, kms. marcados, auga e todo o demais, suliñar o que antes se dixo: Todo foi realmente espectacular. Ata o coche do medico era espectácular...bueno, bromas a parte, e a primeira vez que vexo un medico a pé de carreira observándonos un por un para ver como ibamos físicamente.

A seguir así, e oxalá na vindeira edición poidamos ser moitos maís a disfrutala, sen ningún tipo de limitacións. Val a pena intentalo, xa que creo que o evento mereceo.
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 21:35
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Enhorabuena a la organización de la que sin duda es mi media favorita de Galicia. Recorrido espectacular, tiempo perfecto, participación record, bolsa del corredor impresionante...

Gracias por ofrecernos carreras tan bonitas como la de hoy.

Saludos,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
RicardoXD

Maratoniano
Maratoniano
14/09/11
22 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 21:37
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Aplauso Aplauso Aplauso Exitazo!!!
Gracias a:
Lorenzo, por darnos calorcito
la Organización, impecable
A los vountarios que ayer estuvieron hasta las tantas, con dorsales, bolsas, camisetas, etc
A los de las bolsas, joder, pensé que era el aguinaldo!!! un 10
A los avituallamientos, por hidratarnos
A los ciclistas, por estar pendientes y rehidratarnos
A los atletas, buen rollo en general
al Médico, (yo de mayor quiero ser médico porchescaso)ja ja ja
A la Guardia Civil
A Protección Civil
a la Policia local
Al público que animó
A la banda de música
A los fotógrafos (Maridopi, Un ciclista, etc)
En fin a tantos, que sería interminable GRACIAS
Pd. a mis piernas que aguantaron Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos