Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 15:29
Asunto: LOS DESCONOCIDOS

Ola Molón s,
Abro fío no novo Circuito para as nosas aventuras e desventuras para este ano.
Sorte para todos e o máis importante pasalo ben e non marcarse Satisfecho .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 19:33
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Pues me refiero al maratón de ourense por relevos,claro,qué verde estás xan!! Mr. Green ...creo que sería buena idea,aunque también tengo la duda de ir al trail de chandrexa,así que dependiendo de si os animáis a hacer un equipo o no decido Guiño
Y las rotaciones están bien,yo este mes llevo tres carreras y estoy apuntado a la cuarta,pero estoy de cumpleaños,lo celebro el sábado,así que no se si me daré levantado el domingo Ojo morado Ojo morado Silbar igual tiro de el comodín de la rotación Payaso
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 7:09
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ola Molón s,
Pero meu home, a estas alturas con estas historias Nono , hai que ter planificación.
Ben un cachiño do equipo vai estar representado, Billa+Xan+Kamibal, no Maratón por Relevos.
Pois o resto podería facer o outro relevo completo para que non se diga eh Silbar . Tamén sería unha boa forma de xuntarnos todos Pensando Guiño .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 7:26
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ola Molón s,
Por certo se vedes o fío de Os Afiadores (primeiro post), ese si que é un equipo xa teñen a foto dos cinco o completo Aplauso .

Obxetivo para esta tempada, sen contar os deportivos que daremos todo o que poidamos e máis de cada un Guiño , tentando superar a posición do ano pasado.
Será o de facer unha comida os cinco, e de paso non temos escusa para esa foto tan desexada para poñer encima da Tv Mr. Green . O lugar verase o longo da tempada para poder cadrar todalas axendas Enfadado .
Tamén quixera un pouco de movemento e alegría no foro dos Desconocidos Bailar Bailar Bailar .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 7:40
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Suerte equipo y haber si algún año nos ganais Silbar Silbar
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 7:45
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Xan pues aver que dicen Pache y Poeta,sino yo igual tiro para la montaña,a Chandrexa Silbar es que sino se escapan los montañeses:xabi,esguellao,y no puede ser que en dos meses nos doblen en puntos Pensando Sorprendido Muro ..y respecto a la foto...mmm.... Disimulando Silbar ...creo que es misión imposible,visto lo visto el año pasado Muro Ríndose
Fonvigo te apuesto una isotónica al final de temporada a que te gano en puntos este año Demo Mr. Green Mr. Green qué dices?


Última edición por yonathan o Mar, 20 Set 2011, 9:01; editado 2 veces
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 8:12
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Yonathan, o noso lema é a humildade e o respeto cara os contrarios aínda que sexan inferiores Mr. Green Demo sorrindo , xa sabes o enemigo nin auga Silbar .

fonvigo escribió:
Suerte equipo y haber si algún año nos ganais Silbar Silbar

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 9:13
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Hecho Yonathan, jaja, pero que sepas que este año voy a bajar el ritmo, que ya llevo tres temporadas demasiado activo, así que, si no me ganas, malo malo. Guiño

Xan!!! jaja
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 14:08
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Moita sorte para os Desconocidos. Sorriso

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 14:30
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Eskijama escribió:
Moita sorte para os Desconocidos. Sorriso

Bailar Saudos e a correr Bailar


Ola,
Moitas grazas meu, a ver si che se ve o pelo, dende que eres pre-maratoniano estas invisible o non te codeas coa plebe Silbar Mr. Green .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 14:35
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Hola eqipaso Molón
Yonathan estaria bien que juntaras al resto de los desconocidos para ourense Bailar , felicidades por tu cumpleaños, este año a por todas Ríndose
SLD Molón Molón Molón Molón Molón
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 17:27
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

xan de humida y respeto nada,al enemigo ni agua y hay que pisarlo si se puede Mr. Green Mr. Green fonvigo calculo sobre 400 puntos si als lesiones no me lo impiden y si me pico un poco igual algo más aver como voy que esto aún acaba de empezar Disimulando Silbar
Billa gracias,cumplo este jueves no me hagas mayor antes de tiempo que son 30 ya,qué bajón!! Triste ya cruzo el umbral de los 20 y pico... Muro pero lo imporatnte es el espiritu y el mio está a tope Moi feliz
Gracias Eskijama,mucha suerte,salud y kms y adarle duro que el maratón es muy exigente,pero aún así sigue saludando a la gente eh!! Mr. Green Payaso
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 7:30
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ola Molón s,
A ver esos rezagados que non sumaron puntos, xa vou que ter que tirar das orellas xa a principio da tempada Enfadado .
Máis que nada para vernos hai arriba na clasificación, aínda que sea por un tempo Silbar .
Sabedes que hai un tempo para meter os puntos, penso que o final quedaron 30 días dende a publicación.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 22:25
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Este capitán va a ser como Mourinho Nono , mucha mano dura... Ríndose Mr. Green
Por cierto cumplís años el mismo día Xan y Yonathan???
Si es así MUCHAS FELICIDADES!!!! Bailar
Estais hechos unos chavales!!!
Yonathan te veo el domingo en Arteixo... si es que la celebración no se alarga en exceso.... Ríndose

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 7:34
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Si que parece un poco Mouriño este xan Mr. Green Mr. Green ya daba caña antes,imaginate ahora como capitán Abraiado Payaso yo por eso ya ves que no paro de correr,parezco Forres Gump Silbar
Y si,yo cumplo hoy y xan me parece que también,sino recuerdo mal de otros años cumplímos el mismo día,son 30 ya,qué bajonazo!! Muro ya no soy un chavalin Mr. Green Mr. Green pero me voy a entrenar,que el espiritu si que se entrena Silbar FELICIDADES XAN,A CELEBRARLO!!Y SABES COMO NO?15 KM EN CASTRELOS,venga!!Y a 5'km Ríndose Ríndose
Y Pache y Poeta os apetece ir a el maratón por relevos como equipo o me decanto por el trail de chandrexa¿? Disimulando que lAs dos opciones son buenas,pero creo que les ganaríamos a xan,billa y su correlega y... Muro no son buenos los duelos internos Ríndose Ríndose saludos y buenos días Guiño


Última edición por yonathan o Xov, 22 Set 2011, 7:38; editado 2 veces





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos