Foros ›
Límite de resultados enviados
Foros de debate / O Circuíto 2011-12
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 21:29
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

1º- Deberiase establecer un límite de 125 carreiras.Vamos, concretamente todas as que se incluiron no calendario do ano pasado. Ainda que non estaria de máis poder incluir unha docena delas fora de Galicia, a poder ser de coeficiente maior de 5

2º- Aumentar ainda mais os coeficientes de medias e maratóns, sobre todo si son de montaña


3º- Máis puntos canto máis atras se quede na clasificación

Rezar Rezar Rezar

Seamos claros, a gran maioria dos inscritos no Circuito límitase a enviar os resultados das carreiras nas que participan e participarian independentemente de que houbese Circuito ou non.

Os que participan en carreiras para poder competir no Circuito son ( ou somos) unha gran minoria.


Non recordo ben en que posto quedein este ano no Circuito, pero non nin idea si son mellor que o quedou 50 postos por diante miña; ou si pola contra son peor que o que quedou 50 postos por detras miña

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 22:04
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Corneira escribió:
Non me parece xusta esta medida, xa que favorece aos máis rápidos e desfavorece aos que van a ritmos máis lentos. Estes compensaban este desequilibrio acudindo a un maior número de carreiras.


basibasi escribió:
esta medida favorece solamente a los mas rapidos, por lo tanto mejor haceis un circuito para ellos solos, los demas solo hacemos bulto.
felicitaros por vuestro trabajo pero no por iniciativas como esas.

Resulta que o obxetivo dunha carreira é completar un recorrido no menor tempo posible, antes que os demais competidores.
Os máis rápidos chegan primeiro e os máis lentos chegan os últimos. Indiferente

A unica forma xusta de reducir eses desequilibrios cos máis veloces é entrenando para ser máis rápido. Todo o demáis so serve para enganarse a un mesmo

P.D. e para os que non buscan competitividade, simplemente que non vaian as carreiras. Existen multitude de actividades non competitivas para poder correr

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 22:23
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Efectivamente corvo, tes toda a razon de que os mais rapidos son os primeiros en chegar, pero o circuito non deberia estar para eso, para eso esta precisamente cada carreira, o circuito e un conxunto de carreiras e por elo deberia de gañar o mais constante en todas elas...

Non gaña a liga o que mais goles marca nun so partido, se non o mais regular en toda a tempada.

Non gaña a formula 1 o mais rapido nunha carreira senon o mais regular en toda a tempada.

E podesme dicir que tanto na liga coma na formula 1 teñen un numero determinado de partidos e eventos, efectivamente pero eles desenvolvense un periodo de tempo determinado e que non lles da mais tempo para ter mais.
No circuito temos tamen un tempo (10 meses), pois enton que puntuen todalas carreiras que se poñen nese tempo, e asi que gañe o mellor e dicir, non o mais rapido dunha carreira, senon o mais regular nos 10 meses.
Eu busco competitividade, pero competitividade total, non limitada para eses que corren 25 carreiras e echegan entre os primeiros e despois xa non dan mais de si, e rompen, e lesionanse, e...e.....e... Que corran todalas carreiras que o seu corpo aguante en 10 meses e que se lles puntue, e o final ganara o mais regular.

Senon que poñan un circuito a unha soa carreira e xa esta que gañe o mais rapido ese dia.

En canto o que dis corvo: "A unica forma xusta de reducir eses desequilibrios cos máis veloces é entrenando para ser máis rápido. Todo o demáis so serve para enganarse a un mesmo". E unha autentica tonteria, porque eu por moito que entre cos meus 44 anos, a miña constitucion, e moitos mais handicaps na miña contra, por moito que entrene, non serei moito mais rapido, pero si podo ser mais resistente nas carreiras que outros que son moito mais rapidos pero que rompen con mais facilidade, pero se o circuito se lles adapta para eles...para que fagan un pequeno esforzo unha vez o mes cunha gran recompensa en puntos xa me diras onde esta a xustiza para a reduccion dos desequilibrios.

www.casadebrea.com
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 22:32
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Pero para maior abundamento, meu amigo corvo, terias que mirar o que aportaches ti ao teu equipo e o que aportou o teu compañeiro e supoño que amigo Carbaslot o cual coas suas 62 carreiras aportou case o 50% dos puntos do voso equipo.
Pois gracia a esta nova norma, el tera que precindir de 22 desas carreiras para aportar puntos ao equipo, espero que enton ti que pareces mais competitivo e que dis que o circuito e para competir, podas compensar os puntos que el dixe de contabilizar.

Animo e saudame nas carreiras, ainda que sexa antes de comenzar que despois xa sejuro que non te vexo, jjjjjj. Un saudo

www.casadebrea.com
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 22:35
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

home_de_nejro escribió:

En canto o que dis corvo: "A unica forma xusta de reducir eses desequilibrios cos máis veloces é entrenando para ser máis rápido. Todo o demáis so serve para enganarse a un mesmo". E unha autentica tonteria, porque eu por moito que entre cos meus 44 anos, a miña constitucion, e moitos mais handicaps na miña contra, por moito que entrene, non serei moito mais rapido, pero si podo ser mais resistente nas carreiras que outros que son moito mais rapidos pero que rompen con mais facilidade, pero se o circuito se lles adapta para eles...para que fagan un pequeno esforzo unha vez o mes cunha gran recompensa en puntos xa me diras onde esta a xustiza para a reduccion dos desequilibrios.

Cando falo dos máis veloces, refirome os que quedan nos primeiros postos nas carreiras; independentemente que estas sexan de velocidade, de fondo ou de ultrafondo.

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 22:48
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Hola, quiero dar mi opinión...

Lo primero, no creo que haya ningún tipo de polémica en este tema, cada uno está dando su opinión de la manera más correcta, me parece un gran hilo y por eso estoy aquí escribiendo intentando aportar algo.

Lo segundo, yo no creo que se deba poner un límite de carreras. Tampoco creo que nadie "sufra" por estar más arriba en el Circuito. Cada uno somos mayorcitos y sabemos lo que hacemos y si me apetece correr cinco carreras (exageración), este fin de semana porque me hace ilusión el verme un poco más arriba en la clasificación, pues el lunes cuando vaya a currar las pasaré p..tas pero como se suele decir "sarna con gusto no pica". Yo es lo que veo "desde dentro".

Aquí de lo que se trata es de que haya gente en las carreras, de que los que "corremos" busquemos motivaciones. Hay muchos pequeños detalles en los que detenerse para decidirse a participar en una carrera. Creo que un "pequeño gran detalle", es la existencia de este Circuito y por esto reitero, una vez más, mi enorme agradecimiento a los organizadores.

Pienso que, cada uno de nosotros, interiormente, sí reconocemos el esfuerzo, méritos y capacidad, de los ganadores en cada una de las modalidades de este Circuito. Si echo de menos un reconocimiento público y creo que se pueden plantear ideas para este "año circuitil" que acabamos de empezar.

Para concluir, yo tengo muy claro que no limitaría el número de carreras, cuantas más mejor y que cada uno decida. Simplemente es mi opinión, la válida es la de los organizadores.

Un saludo y perdonad el rollo.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 22:57
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

home_de_nejro escribió:
Efectivamente corvo, tes toda a razon de que os mais rapidos son os primeiros en chegar, pero o circuito non deberia estar para eso, para eso esta precisamente cada carreira, o circuito e un conxunto de carreiras e por elo deberia de gañar o mais constante en todas elas...


Enton, segun ti, para que deberia estar o Circuito?
... e que opinas de que as carreiras teñan distintos coeficientes segun a distancia e o desnivel?

Pareceme correcto que non haxa límite de carreiras, pero para que a competencia sexa "real" terian que poder participar todos nelas. E como comprenderas a maioria da xente non pode correr en todas as probas ( por moitos motivos) ainda que o seu corpo o permita.

P.D. non sei porque das por suposto que corro máis ca ti. Simplemente non me gusta que me regalen nada.

P.D.1 ti tamen pareces bastante competitivo, polo moito que te queixas das novas normas

PD. 2 Carbaslot é claramente o noso mellor corredor no Circuito. Evidentemente eu non iba compensar esas 22 carreiras que ti dis. Eu limítome a non descender, como o Deportivo Ríndose

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 23:07
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

corvo escribió:
[ P.D. e para os que non buscan competitividade, simplemente que non vaian as carreiras. Existen multitude de actividades non competitivas para poder correr......
Resulta que o obxetivo dunha carreira é completar un recorrido no menor tempo posible, antes que os demais competidores.....

home_de_nejro escribió:
Cita:
algun outro que non pasou de 3 carreiras, deben ser eses os que mais teñen que dicir e a quen parece que escoitades.

Ante estos argumentos tan "solidos"
apaga y vamonos.
manda cojones Enfadado

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 23:21
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Hola Kand. Pola miña banda tes todo o meu apoio e se nalgún momento aprecias que son un déspota e "paso" de escoitar as opinións dos participantes eu tamén paso a segundo plano e quedo a túa disposición. A min, por sorte, tamén me motiva ver como a xente o pasa ben. Moi feliz

Aínda que os comentarios críticos eran esperados, as barbaridades que escribiron algúns si que non as esperaba. A Montxo pois decirlle que NUNCA se entregou diploma ningún, esa foto que pon é dun premio, e si, falta moítisma xente nesa foto e noutras, para empezar TODA ESTA XENTE que foron os pioneiros e os que nos deron folgos para seguir adiante... BRAVO POR ELES Aplauso

Logo o de insinuar que non facemos caso dos comentarios dos participantes... Muerto Muerto pues bueno, que lle imos facer. Persoalmente, eu a limitación (incluso a menos de 40) a metería fai anos pero precisamente porque a maioría non era partidario diso non se levaba a cabo.

Sinto que haxa quen se sentira decepcionado pola nosa falta de visión ao facer as cousas, pero aínda sinto máis que ninguén neste tempo nolo dixera. Triste

Saúdos a todos e boa sorte na tempada Moi feliz
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2011, 8:21
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

corvo escribió:
Pareceme correcto que non haxa límite de carreiras, pero para que a competencia sexa "real" terian que poder participar todos nelas. E como comprenderas a maioria da xente non pode correr en todas as probas ( por moitos motivos) ainda que o seu corpo o permita.

P.D. non sei porque das por suposto que corro máis ca ti. Simplemente non me gusta que me regalen nada.

P.D.1 ti tamen pareces bastante competitivo, polo moito que te queixas das novas normas


Tes razon no de que para que sexa mais real terian que poder participar todos nelas, e todos podemos participar nelas pois a nengun se nos exclue, somos nos quen por diferentes motivos nos excluimos delas, uns por familia, outros por lesions, outros porque lles peta e da a gaña..Pero é que limitando o numero de carreiras a parte de todolos impedimentos que xa existen añanden un mais que non habia.
En canto o de que corres mais que eu, non mo supoño justame mira os resultados dos meus "enimijos" a batir aljun dia, jjjjjjjjjjjjjjj.
E si teño que recoñecer que son competitivo, pero sempre me gustou apoiar aos que considero menos fortes nun deporte porque teño claro que sin nos os "lentos" non existirian "rapidos".
E non me queixo, so argumento que asi como preguntaron o ano pasado canto queriamos que durase o circuito e cantas carreiras queriamos que puntuase, este ano so se preguntou o tempo de duracion o limitar as carreiras meteronno con calzador, e que queres que che dija, eu son dos que lle jode que lle impoñan as cousas cando se quere dicir que se escoita a todos.

www.casadebrea.com
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2011, 8:30
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Admin escribió:
Hola Kand. Pola miña banda tes todo o meu apoio e se nalgún momento aprecias que son un déspota e "paso" de escoitar as opinións dos participantes eu tamén paso a segundo plano e quedo a túa disposición. A min, por sorte, tamén me motiva ver como a xente o pasa ben. Moi feliz

Aínda que os comentarios críticos eran esperados, as barbaridades que escribiron algúns si que non as esperaba. A Montxo pois decirlle que NUNCA se entregou diploma ningún, esa foto que pon é dun premio, e si, falta moítisma xente nesa foto e noutras, para empezar TODA ESTA XENTE que foron os pioneiros e os que nos deron folgos para seguir adiante... BRAVO POR ELES Aplauso

Logo o de insinuar que non facemos caso dos comentarios dos participantes... Muerto Muerto pues bueno, que lle imos facer. Persoalmente, eu a limitación (incluso a menos de 40) a metería fai anos pero precisamente porque a maioría non era partidario diso non se levaba a cabo.

Sinto que haxa quen se sentira decepcionado pola nosa falta de visión ao facer as cousas, pero aínda sinto máis que ninguén neste tempo nolo dixera. Triste

Saúdos a todos e boa sorte na tempada Moi feliz

A min xa me explicaredes que vades a facer vos os dous no segundo plano ese, porque si se pasa ben eu tamen me anoto Mr. Green
E a min non me poñas cara de jomitar, porque o que mais che dixo eso fun eu, pero asi como a min ningun de vos me argumentou con datos o motivo do cambio eu si me molestei en poñervos datos e personas en contra do que estades a facer e que conforman este circuito...este que vos creachedes
Pero si vedes que o mais facil e cambiar as cousas por collons, pos decideo de unha vez, que eu eso tamen o admito, pero decideo tal cual.
Como podes poñer esa ultima frase, si co facil que che seria mandarnos a cada un de nos un correo tal e como o fixechedes para que nos inscribiramos, e asi poderiades ter unha vision mais completa. E mais propoñovos que o fagades, para ter unha posicion mais representativa da xente do circuito, e se vos da moito choio SEGOME OFRECENDO VOLUNTARIO PARA BOTAR UNHA MAN NO QUE SEXA.

www.casadebrea.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2011, 9:52
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Eu penso que iste ano o circuito vai pasar de 125 probas... catálogo mais que dabondo para quen poda escoller as súas 40 probas...

Do resto vos deixo esta entrada por si tedes gañas de ler.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2011, 13:45
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Non vou a entrar en controversias simplemente quero deixar publicamente o meu apoio a Admin, Kandpalleiro e resto de compañeiros que colaboran no circuito. Fóra da miña opinión persoal está o respaldo a un traballo altruista e que estou seguro non persegue "intereses ocultos"

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2011, 22:17
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

beauvais escribió:
Non vou a entrar en controversias simplemente quero deixar publicamente o meu apoio a Admin, Kandpalleiro e resto de compañeiros que colaboran no circuito. Fóra da miña opinión persoal está o respaldo a un traballo altruista e que estou seguro non persegue "intereses ocultos"
Estou totalmente de acordo.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 5:53
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

beauvais escribió:
Non vou a entrar en controversias simplemente quero deixar publicamente o meu apoio a Admin, Kandpalleiro e resto de compañeiros que colaboran no circuito. Fóra da miña opinión persoal está o respaldo a un traballo altruista e que estou seguro non persegue "intereses ocultos"

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Totalmente de acuerdo, me sumo al apoyo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos