Foros ›
Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 8:31
Asunto: Límite de resultados enviados

Unha das novidades deste ano no Circuíto é a limitación no envío de resultados: só se poderán enviar un máximo de 40 ao longo de toda a tempada. Estes serían os primieiros 40 enviados e non se poden trocar máis adiante.

Como calquera medida haberá a quen lle guste e a quen non. Este tema é para que expresedes a vosa opinión ao respecto e aclarar as dúbidas que poidan surxir.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 9:17
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Moitas gracias por traballar un ano mais pra todos nos,a mín esa medida gustame pero teño unha dubida,¿puntuan as 40 primeiras nas que participes? ¿ou puntuan os 40 primeiros resultados que envies sin importar cantas carreiras fagas? de ser o segundo caso¿canto tempo podes reservar os resultados sin envialos?,si fose así vamos ter que tirar de calculadora e usar o cerebro a maiores das patas pra sacar o maximo rendemento e eso gustame.Gracias e saudos.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 9:35
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

A min paréceme ben, e todavía me parecen moitas carreiras de Deus.... Moi feliz
Dende logo eu non terei ningún problema, que non creo que chege nin a metade.

Andrés.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 9:38
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Yo participaré este año por primera vez. A mi no me convence aunque de todas formas, dudo que por mi trabajo, que también me ocupa algunos fines de semana, llegue a correr más de cuarenta carreras. Sobre todo si hay un límite pequeño de tiempo para decidir si envias los resultados, lo cual, es lógico que sea así si quereis tener una clasificación general cada semana que sea real. Si se deja un límite mayor de tiempo habrá corredores que podrían ocupar los primeros puestos por poner un ejemplo y en la clasificación regular de la semana no vendría reflejado.
En resumen, después de todo este ladrillo, no me convence, porque a corredores que no están entre los primeros puestos le quitais ilusión de poder tener oportunidad de mejorar algo en la clasificación si hacen más carreras, lo cual también tiene su mérito y su esfuerzo.
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 9:43
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

anpefi escribió:
A min paréceme ben, e todavía me parecen moitas carreiras de Deus.... Moi feliz
Dende logo eu non terei ningún problema, que non creo que chege nin a metade.

xa somos dous, 40 carreiras son bastantes... máis ou menos toca a unha carreira por fin de semana. Eu non vou ter que facer contas tampouco Sorriso

Gústame esta nova medida, ahora todo estará máis igualado, e para min, máis entretido Aplauso
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 12:48
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Los que por edad u otras circunstancias hacemos tiempos menos buenos, tenemos que compensarlo haciendo mas carreras y así obtener los puntos necesarios.

A mi particularmente me perjudica y opino que si lo que se busca es la participación en las carreras de Galicia, cuando se llegue al cupo pues se puede elegir entre otras de Asturias, Portugal, León ,...etc.

Por tanto, mi voto es NO al cupo de 40 carreras y que cada uno tenga libertad para hacer las que considere oportunas y consegtuir los puntos que se correspondan con su participación; de otra manera habria que aplicar un coeficiente de edad pues la intensidad el esfuerzo es igual en cada persona...

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 14:05
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

¡ perfecto !

40 son bastantes, e se evita a adicción perigosa destes anos que case obrigaba a doblar ata tres vece no fin de semana.


O meu obxetivo é pasalo ben, ainda que baixe a segunda......

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
308 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 14:34
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Non me parece xusta esta medida, xa que favorece aos máis rápidos e desfavorece aos que van a ritmos máis lentos. Estes compensaban este desequilibrio acudindo a un maior número de carreiras.
Eu persoalmente tampouco cheguei ás 40 carreiras.

De seguir adiante esta medida, eu sería partidario de que ao remate cada un escollese as súas 40 mellores.
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 16:22
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

esta medida favorece solamente a los mas rapidos, por lo tanto mejor haceis un circuito para ellos solos, los demas solo hacemos bulto.
felicitaros por vuestro trabajo pero no por iniciativas como esas.
saludos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 16:50
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Hola a tod@s; aclarar que neste caso non se trata dunha votación sinon dun espazo para que reflictades argumentos e puntos de vista ainda que o tema xa fora debatido en público anteriormente.

Puntuaranse os 40 primeiros envios; a medida vai encamiñada a cortar certas presions entre os participantes que poderían tender a producir situacions de risco ainda que, cos datos da tempada pasada na mán, só un 2,5% dos participantes pasaron dese límite pensamos que é mellor tomar algunha acción ó respecto e ver como evoluen as cousas.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 17:23
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

basibasi escribió:
esta medida favorece solamente a los mas rapidos, por lo tanto mejor haceis un circuito para ellos solos, los demas solo hacemos bulto.
felicitaros por vuestro trabajo pero no por iniciativas como esas.
saludos

De acuerdo totalmente!!!

Del tema de las carreras de montaña ya no digo nada.....

De todas formas, el reglamento es el que es y sinó me gusta pues no participo (lo digo por mi).

Yo paso de "matar los cuernos" , ya tengo un "circuíto en la buchaca", a partir de ahí....a disfrutar

www.jeffxavi.blogspot.com
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 17:30
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

basibasi escribió:
esta medida favorece solamente a los mas rapidos, por lo tanto mejor haceis un circuito para ellos solos, los demas solo hacemos bulto.
felicitaros por vuestro trabajo pero no por iniciativas como esas.
saludos

Pues te equivocas , sino pierde un poco de tu tiempo y tira de hemeroteca.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 17:49
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

A min pareceme ben, eu non creo que chegue as 40 carreiras, pero pos que sobrepasen esa cifra quiza seria millor deixar que eles mismos eliminen os resultados que lles pareza o final, e o malo desta medida e que quizas se perxudique a participacion das carreiras curtas que puntuen pouco.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 17:56
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

vistahermosa escribió:
A min pareceme ben, eu non creo que chegue as 40 carreiras, pero pos que sobrepasen esa cifra quiza seria millor deixar que eles mismos eliminen os resultados que lles pareza o final, e o malo desta medida e que quizas se perxudique a participacion das carreiras curtas que puntuen pouco.

tamén me atopo dacordo!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Set 2011, 19:28
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Yo pienso que no es una medida incorrecta porque como dice Kandpalleiro sólo el 2'5 de los participantes han pasado de 40 carreras y creo que ya son bastantes.

Además creo que el argumento de que asisto a más carreras para compensar mis malos puestos no es del todo correcto. Si un fin de semana asistes a dos o tres carreras como hacen algunos requiere un mayor esfuerzo y que si esos dos o tres esfuerzos (uno por carrera a la que asisten) los centrasen en una sola carrera conseguirían quedar en un mejor puesto.

Y los que dicen que favorece a los más rápidos, les diría que los más rápidos lo seguirán siendo vayan a 40 o a 60 carreras.

Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos