Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 30 Mai 2011, 17:25
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

ardillaroja escribió:
FELIZ CUMPLEAÑOS TARTARUGO!!!!!!!!!!!!!!!, los mejores cumplimos en Mayo, ehhhh, bueno... y en Abril también.

Ah bueno!!!
Felicidades Tartarugo,aunque en el cara libro ya te felicitara
Aplauso Aplauso Aplauso

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2011, 10:54
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

non aparece PENTAMAN nas clasificacions de gondomar ,para unha vez que ye ganamos jeje ,e que levava unha samana sin entrenar ,sa empezamos con escusas jeje vemonos o domingo
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Xuñ 2011, 21:29
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

rapazes por donde andades ?? que non sey nada de vos ,por que eu non poida correr jeje espero que esteades todos ben vemonos espero que pronto
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xuñ 2011, 22:38
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
rapazes por donde andades ?? que non sey nada de vos ,por que eu non poida correr jeje espero que esteades todos ben vemonos espero que pronto

¿¿ O xoves á noite Silbar Silbar Silbar Silbar ????

O resto non sei, eu boteite de menos o outro día en Cambados, o furgón de cola estaba moi baleiro Muro Muro .... o sábado en Xinzo xa non tanto porque ti non eres moi habitual da nocturna.... Coida ben desa lesión e a reaparecer ben recuperada (cando sexa, o do xoves é unha coña) Rezar Rezar Rezar

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Xuñ 2011, 21:39
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

pois vai ser maña ,o medico disome que 15 dias sin moverme jeje eu sin movonerme ,estaria de coña ,vemonos maña e non esperes por min eu vou japi japi ,chaito
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Xuñ 2011, 13:24
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

compis yes comunico que o dia 1 empezo a baixa maternal da señora cociñeira e non sei cantos meses estarei fora de combate ,vos seguide entrenando e portadevos ben vemonos
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Ago 2011, 22:32
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
compis yes comunico que o dia 1 empezo a baixa maternal da señora cociñeira e non sei cantos meses estarei fora de combate ,vos seguide entrenando e portadevos ben vemonos

¿¿ Que tal vai a vida ?? Dache tempo a adestrar algo co traballo ou non (supoño que non moito....) ???

Aquel famoso proxecto de setembro segue en pé??? Cando sexa de colaborar avisame, ok??

Moitos saudos ( para toda a familia Guiño )
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Ago 2011, 22:41
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

carallo compi com andas deves de estar en forma pa facer tanta carreira sa te vin inscrito vemonos en b
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Ago 2011, 17:59
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
carallo compi com andas deves de estar en forma pa facer tanta carreira sa te vin inscrito vemonos en b

Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar , punto primeiro, non compito dende o 3 de xullo en Leiro, punto segundo dende esa data sain a adestrar só 3 días, ningún deles mais de 50'...... pareceche iso un adestramento???? Pensas que estou en forma?? Se ata creo que non poderei competir coa camisola do clube porque non me cabe a barriga Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado ........

Tampouco estou inscrito en tantas, que eu recorde A Guarda e Nigran este finde porque non son moi longas e son ó lado da casa, a semana seguinte botarei os fígados en Baiona (porque volve ser perto da casa), porque nin de coña estou preparado para esa distancia e mais coa costa de 1km..... Despois intentarei por fin debutar en Randufe (ainda que todo o mundo dí que é durisima tamén é perto) e para setembro a do Berbés, a de Campañó e a do Grove. Seguramente non participarei na media de Porto porque iría moi retrasado e deixareino para a Media de Pontevedra, que é mais factible....

Vemonos, alomenos descansa algo xa que non podes adestrar
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 16:22
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

compi como vas cos entrenamentos ??? non deise de entrenar que despois a barriga di que corras ti jeje eu de monento teño que aguantar ata enero sin facer gran cousa pois entrenar as 6 coa barriga chea non me gusta nada ,pasade un dia a facerme unha visita que non mordo jeje nin enveneno a nadie de momento ,non vas o galiñeiro ??? a votar unha man ,a correr non ,vemonos o domingo ,bikiños pa silvia
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Ago 2011, 21:10
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

A verdade é que non sei onde traballas (podesmo contar por mensaxe privada), senón de boa gaña iamos un dia por alí......

Hoxe adestrei 6 kms + 8 costas de 150 mts, un pouco heavy para ser o primeiro día despois do penoso espectáculo de Panxón Muro Muro , pero ou o tomo en serio dunha vez ou o deixo definitivamente........ A partir de agora non haberá termo medio, se son constante adestrando sigo indo ás probas, senón para non mellorar nada mellor o deixo..... Só depende de min.....

O do domingo en Baiona vai ser tremendo, e como veña calor non che digo nada....... eu xa sei que vou botar os fígados e non vou recuperar nin na baixada de Baredo Muerto Muerto Muerto ...... A semana seguinte farei todo o posible por botar unha man no Galiñeiro, xa falamos o domingo. Saúdos para toda a family!!! Guiño Guiño Guiño Guiño

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 18 Ago 2011, 16:17
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

estou traballando en mos na rotonda que vay o rebullon ,casa gallardo ,fran e auxi sa pasaron a facerme unha visita Moi feliz Moi feliz ,vemonos si vades acordate que salgo as 5 e non volto ata o dia siginte as 8 menos cuarto Satisfecho
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 21:37
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Mensaxe de despedida e agradecemento a todos os que formastes partes do PRG ó longo destas 3 últimas edicións do circuito

Pilotincommand, Chimpín, Cheetos, PedroNimo, Tara, Javiyl e Xuncall Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Foi un placer compartir equipo con todos vos, xa que cada un ó seu xeito, todos fostes grandes compañeiros e pasei con vos momentos inolvidables. Tamén unha lembranza para os que nunca formaron parte da equipa pero (alomenos para min ) foron tamén 1 PRG máis, refírome a Fandi, ArdillaRoja e Safardatxo, tres incondicionais deste equipaso Aplauso Aplauso .....

Este ano xa non estaremos no circuito como PRG, ainda que algúns compoñentes si formarán/formaremos parte doutras equipas, pero as portas quedan abertas para nalgunha nova edición do circuito volver coa Pura Raza Galega Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho .


Forza PRG !!!!!!

Se eu puiden, ti tamén...
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 20:22
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Tartarugo escribió:

Foi un placer compartir equipo con todos vos, xa que cada un ó seu xeito, todos fostes grandes compañeiros e pasei con vos momentos inolvidables. Tamén unha lembranza para os que nunca formaron parte da equipa pero (alomenos para min ) foron tamén 1 PRG máis, refírome a Fandi, ArdillaRoja e Safardatxo, tres incondicionais deste equipaso Aplauso Aplauso .....

Gracias Tartarugo por meterme dentro de esta familia. Tu si que eres grande. Aplauso Aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos