Foros ›
Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Xul 2011, 13:02
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

xabi escribió:
Montxo, Isaías, norabóa por acadar finalmente o 3º posto por parellas en dura pugna con Tonio e Taurus.

Esguellao e mais eu decidimos non loitar por el, "baixamos os pantalóns", jejeje

Gracias Xabi, o merito e de Isaias que luchou coma un jabato, porque eu fun as carreiras a pasear Moi feliz

De todolos xeitos o espiritu irmandiño e moi jodido de vencer meu Moi feliz

un saudo e vemonos no Pindo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Xul 2011, 11:25
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

montxo escribió:
xabi escribió:
Montxo, Isaías, norabóa por acadar finalmente o 3º posto por parellas en dura pugna con Tonio e Taurus.

Esguellao e mais eu decidimos non loitar por el, "baixamos os pantalóns", jejeje

Gracias Xabi, o merito e de Isaias que luchou coma un jabato, porque eu fun as carreiras a pasear Moi feliz

De todolos xeitos o espiritu irmandiño e moi jodido de vencer meu Moi feliz

un saudo e vemonos no Pindo.

JEJE, e tanto que sodes!!! o cabroncete de Homedenejro fodeume o topten, será mangallón!!! Mr. Green


Apertas Irmandinhos!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xul 2011, 22:00
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

ENHORABUENA POR VUESTRO PRIMER PUESTO IRMANDIÑOS!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Espero que sigamos viéndonos en este gran circuito durante muchos años.

Un saludo y a descansar que ya toca!!!
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 7:29
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Enhorabuena un año más.
Gracias a todos por todo, cada uno en su línea, este año habéis formado parte de mi vida deportiva. Unos por ayudarme con los entrenamientos y hacerme ver, de una vez, de lo que soy capaz; otros por sus consejos sabios y que han ayudado mucho; algunos por las collejas en carrera que animaron a ir más rápidos y también por ir soplándome en el cuello y obligarme a mejorar... GRACIAS. Y sobre todo por ser ejemplo de deportividad y deporte.

Montxo, que tú has sido quien me ha ayudado a entrenar estos últimos meses, algunos ya lo saben. No empezamos con buen pie (carrera de San Xoan 2010) pero lo más importante ha sido que al final nos hemos compenetrado bastante bien. Sobre todo esa "libertad" para ir realizando los entrenamientos y las salidas, rodar y rodar primero, fortalecimiento... esas series tan "fáciles". Todo ha dado su resultado aunque imagino que todavía tenemos margen para mejorar un poco. Gracias a ti y sólo a ti hice 1h39min en el Vig-Bay y pude bajar de 44 min en Porriño y luego exactamente el mismo tiempo en el campeonato provincial en pista... yo que era corredor de ritmos de 5' hasta hace bien poco. Gracias también a Sonia porque, a su manera, habrá tenido que aguantar un poco de todo.



Por supuesto enhorabuena, aunque eso ya os lo dicen los demás.
Nos veremos... poco este verano, pero nos veremos.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 17:38
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

enhorabuena chicos...
Montxo... a ver si coincidimos este verano en algun sitio entre p america y Porriño Guiño
Pablo... ainda teño as tuas revistas mecajonomundo!
o
resto a ver si nos vemos pronto

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 12:32
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

[quote="OSCAROURENSE"]enhorabuena chicos...
Montxo... a ver si coincidimos este verano en algun sitio entre p america y Porriño Guiño




Polo que ti escribes tamen coñeces a casa LANO Pensando Pensando eu tamen me apunto a esa quedada Bailar habra foto Satisfecho Satisfecho
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 16:18
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Repanocha escribió:
ENHORABUENA POR VUESTRO PRIMER PUESTO IRMANDIÑOS!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Espero que sigamos viéndonos en este gran circuito durante muchos años.

Un saludo y a descansar que ya toca!!!

Gracias Repanocha, e dende logo que sera un pracer disfrutar da tua compaña en aljuan proba (hasta onde poida)

E de descansar nada e que o sabado imos o Pindo, si vas alo xa nos veremos

una aperta
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 16:25
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

[quote="Pipe"]Enhorabuena un año más.
Gracias a todos por todo, cada uno en su línea, este año habéis formado parte de mi vida deportiva. Unos por ayudarme con los entrenamientos y hacerme ver, de una vez, de lo que soy capaz; otros por sus consejos sabios y que han ayudado mucho; algunos por las collejas en carrera que animaron a ir más rápidos y también por ir soplándome en el cuello y obligarme a mejorar... GRACIAS. Y sobre todo por ser ejemplo de deportividad y deporte.


Non e pa tanto Pipe, o meirto e teu, eu xoio puxen un chisco de orden e disciplina (pouca) Moi feliz Moi feliz Moi feliz xa sabes que podes chegar onde te propoñas, e un pracer enorme e a grandeza do circuito o bo rollo que se genera, en contra do que aljuns din, eu cando non habia circuito xa facia entre 50 e 60 carreiras por ano, e cando non ia pareciame que xa perdera os amijos.... esa e a base primordial facer deporte rodea de moi bos e grandes amijos.

Gracias por todo e vemonos nas carreiras nos bares ou onde nos atopemos. Aplauso Aplauso Aplauso
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 16:27
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

OSCAROURENSE escribió:
enhorabuena chicos...
Montxo... a ver si coincidimos este verano en algun sitio entre p america y Porriño Guiño
Pablo... ainda teño as tuas revistas mecajonomundo!
o
resto a ver si nos vemos pronto

Estiven o sabado, este sabado irei o Pindo, pero sabes que me movo por ahi, si queres un dia quedamos e facemos una ruta po lo Galiñeiro.

Veña bicos pa todos....
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 16:32
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

[quote="sito"]
OSCAROURENSE escribió:
enhorabuena chicos...
Montxo... a ver si coincidimos este verano en algun sitio entre p america y Porriño Guiño




Polo que ti escribes tamen coñeces a casa LANO Pensando Pensando eu tamen me apunto a esa quedada Bailar habra foto Satisfecho Satisfecho

Carallo Sito de onde sacaches o de Casa Lano, eu crein que a papada era en CASA SITO Moi feliz Moi feliz Moi feliz , pero como sijas a convidar xente vaise quedar pequena....

runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 13:46
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS


da dureza da proba xa falaran outras imaxes, esta so di o escangallado que acabei, despois de tres tombos, e manda carallo ,todos na subida. Muerto
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 18:48
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Saudos Irmandiños,Pablo(como diría un que sei...)me llena de orgullo y satisfacción correr o teu lado casi no remate da carreira ,si non fora por todos os percances que sufriches e as paradas polo tema da pelicula considerariao como unha hazaña por miña parte,inda así estou satisfeito,foi un placer, Amador creo que era un que me pasou na subida pero iba tan a rapido que casi nin o vin,un placer saudarte.Besos.
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xul 2011, 9:04
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Que dous fenomenos




Bos dias IRMANDIÑOS,desta non tiven o placer de correr,bueno de correr no,que hai alngun que vai coma unha moto,o placer de saudarvos tanto na saida como na meta,pra outra sera.Pero si foi un orgullo que me levaran outros en deles foi Pablo ,que e unha persoa que me cae moi ben e que aprecio moito,e a verdade son sei porque?,runrunpabli agora xa sei o que galopar con eses rodamientos e por desgracia caer dende esa altura,GRACIAS GRACIAS MOITAS GRACIAS pero pa proxima non te libras dos besos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xul 2011, 9:18
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

BESOS pra todos (xa se me olvidaba)
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 12 Xul 2011, 9:24
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

MANEL. escribió:
Que dous fenomenos



SI SEÑOR, gran foto, para enmarcar y para la historia... que par de dos !
noraboa

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos