Foros ›
Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 03 Xuñ 2011, 16:38
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Coñoooooooooooooo Fon!!!!!! De Tomiño a Gondomar, non queda moito, si tal imos a tomar outras birras este domingo o mesmo bar que fuches o domingo pasado, que como ahora xa se poden pillar os centolos, pois quen sabe que tapa nos pondran Bailar Bailar Bailar .
Bueno, pois veremonos en Tomiño entonces.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2011, 10:54
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Moi boas!!! Despois de moita dúbida entre varias carreiras, creo que acabarei en Cambados, por non variar. Polo que si se repite o xantar do ano pasado sería estupendo... Saúdos!!!

ferraduro.blogspot.com
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2011, 11:01
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ferraduro escribió:
Polo que si se repite o xantar do ano pasado sería estupendo... Saúdos!!!

Ola,
Pois vai ser unha pena non poder voltar a xuntarnos outra vez en Cambados Chorando .
Pasadeo ben e non beber moitos albariños que despois Muerto .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2011, 11:15
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Home Xan, ir a Cambados e non beber albariño e un delito. De feito como no avituallamento da carreira non teñan albariño eu xa me penso queixar a Oliveira Enfadado Enfadado Enfadado
Pois nada Ferraduro, comeremos en Cambados entonces.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2011, 11:37
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Una pena Xan, pero lo primero es lo primero.

Bueno, pues ya somos tres del equipo en Cambados, pero seguro que vendrá alguno/a más del foro Guiño Guiño

Este finde estuvimos Koala36 y yo en Tomiño.
Carrera muy bonita y con muy buen ambiente.

Ahhh, dije que no haría doblete pero... no puedo dejar de escapar la Nocturna de Celanova.

Saludos.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2011, 15:41
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

¡Qué pena, Xan! Contaba contigo, por suposto. Tamén con Billa e Xandra... Pero bueno, estou con Koala en que algo de albariño haberá que beber... Vémonos pronto noutra. Unha aperta. E os demáis vos vexo -xunto coa miña familia- o domigo, logo. Saúdos.

ferraduro.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Xuñ 2011, 11:44
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola equipo,

El fin de semana pasado doblamos haciendo Nocturna de Celanova y Cambados, jeje, felicidades a todos.
Y hablando de Nocturnas.... mi primer podio ahora que acaba el circuito, jaja, bronce en la Nocturna de Xinzo.... ayyy, hicimos un equipo de 4 con corredores, Eskijama, Xan y un correlega que se llama Guillermo.

Saludos Guiño Guiño
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 20 Xuñ 2011, 16:37
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

¡¡¡¡Felicidades a los 4, Fon!!!! Muy bien ese tercer puesto. Unos fenómenos...

A mí me toca decansar, por precaución. Una pequeña inflamación en la rodilla me ha hecho pasar esta semanita en blanco. Seguro que no es nada. Hoy intentaré rodar un poco, y a ver...

Nos vemos pronto, por ahí adelante, ok?

Un abrazo.

ferraduro.blogspot.com

Última edición por Ferraduro o Mar, 21 Xuñ 2011, 15:21; editado 1 vez
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Xuñ 2011, 7:28
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Muchas gracias!!!!

Que te recuperes pronto Guiño Guiño
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 22 Xuñ 2011, 18:33
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola compañeiros.

Xa facia un tempo que non escribia no foro. Bueno, comentar que fai dous fines de semana eu tamen doblei: Celanova e Cambados Satisfecho Satisfecho . Este fin de semana pasado volvin a doblar: Xinzo e Sober Satisfecho Satisfecho (joer que dura era e que calor Muerto ). E esta semana como e a ultima semana do circuito vou a intentar dalo todo, e con esto refirome: Xoves: carreira de San Juan en Vigo, e Sabado pola tarde intentarei doblar: primeiro a San Pedro de Visma e o rematar tratarei de ir a Guitiriz. E para rematar ben o circuito, Domingo : Ordes. UUUUUUUUUUffffffffffffffffff, parece que a semana vai a ser compleiña Muerto Muerto Muerto Muro Muro Muro . Bueno, estos son os plans, pero tendo en conta que a partir de Xoves estou de Festas na Estrada ata o Luns, pois os plans podrian variar dependendo do meu estado fisico Silbar Silbar .
Pois nada , rapaces , darlle duro que esto acabase (Chechu, espero que xa estes totalmente recuperado).

Saludos.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 23 Xuñ 2011, 16:11
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Después de tu mensaje, Koala, poco más se puede decir... Da gusto verte así, tras el pequeño calvario de hace unos meses. Me alegro mucho, de verdad. Y, desde luego, el reto de fin de curso es... Abraiado Abraiado Abraiado

Yo sigo con molestias, por lo que es probable que no corra, por precaución. Aunque, por simpatía y proximidad (pasaré el finde en Coruña), puede que me acerque a Visma. Total, si no corro, lo harán Colifata y el peque. Allí procuraré estar, al menos animando.

Un saludo a todos!

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 24 Xuñ 2011, 17:44
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Pois recuperate ben Ferraduro, que carreiras vai haber moitas mais.
O final, a min veremos si non se me torce un fin de semana que tiña moi ben planeado. Igual mañan non podo ir a ningunha das duas carreiras que tiña previsto, pois nun principio deberia ir a un entierro as 6 da tarde, pero bueno, xa veremos o final que fago.
Onte corrin , o igual que Fonvigo a nocturna de San Xoan en Vigo (que cantidade de xente nun dia laborable,increible), carreira moi rapida e as veces algo peligrosa tamen.
Pois bo fin de semana a todos.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Xuñ 2011, 8:53
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola queridos!!!!

Ya se acabó el circuito, uffff, mi última carrera la del mercantil y de penúltima la de San Xoan, donde estube con Koala.

Acabo de subir mis puntos y de momento seguimos en el top 10 que era el objetivo fijado, habrá que esperar que los demás equipos los suban también.

Yo esta temporada no pensaba ir a tantas carreras, por que ya lo había hecho en temporadas anteriores y estaba un poco cansado, pero dadas las circunstancias, ha merecido la pena.

Felicidades Equipo!!!! Aplauso Aplauso Aplauso
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 29 Xuñ 2011, 10:13
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Estoy de acuerdo, Fon. Es para estar contentos, después del año irregular que hemos tenido. Ahí habéis estado Koala y tú, tirando del carro. Exchema y yo hemos hecho lo que hemos podido... Fenomenal. Y, sobre todo... ¡qué bien nos lo hemos pasado! Un abrazo a todo el Equipo.

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 29 Xuñ 2011, 18:00
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Pois si, o circuito 2010/2011 xa vai ala Triste Triste . Pola miña parte, sintome satisfeito co que fixen Satisfecho , pois cando comenzou este circuito, non tiña pensado participar en ningunha carreira, e o final, ainda foi un bo lote delas nas que aparece o meu nome.
Eu tamen quero felicitar o equipo Aplauso Aplauso Aplauso , porque penso que cada un de nos participou en todas as carreiras que puido, ou que quixo, que o fin e o cabo deso se trata, e se o final quedamos entre os 10 primeiros ,esta claro que e todo un exito Guiño Guiño .
Fon, ten en conta que ainda che quedan por subir os puntos de Amorin,que todavia non se sabe nada deles.
Pola miña parte, ainda me quedan por subir os de cinco carreiras (entre elas as tres ultimas que corrin entre este sabado e este domingo pasado,jeje Muerto Muerto Muerto ).

Pois nada, solo desearvos a todos que pasedes un bo veran, e se alguen se anima a unha comidiña........xa sabedes, koala, tamen se apunta,jeje Bailar Bailar Bailar .

Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos