Foros ›
Autor
Mensaxe
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2005, 9:42
Asunto: Re: ***

Frecha Tema del foro: Conclusiones Orense.

MENSAJE BORRADO por NO ajustarse al tema.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2005, 9:54
Asunto: Conclusións // Carreiras Varias

Sr. Azochador:
Varias Precisións:

1º.- "Cubela", sendo un nome fermoso, non é o meu. Agradezo que te dirixas a mín chamándome "Bubela".
2º.- Reitérome. Para mín a carreira do San Martiño, a pesar da saida, do percorrido esixente, é A CARREIRA (CON MAIÃ?SCULAS).
3º.- As disputas e conflictos neste foro teñen xurdido por ter efectuado algún intervinte xuizos de valor sobre persoas ou opinións, cheos de soberbia, altivez e arrogancia.
4º.- Ata agora ningún dos meu comentarios recibiu ataques persoais porque NUNCA se dirixen contra persoas, nin teñen desprecidado opinións coas que non estou dacordo.
Por exemplo. Eu penso que a saída do San Martiño foi mala. Pero, a miña nota global para esta carreira alcanza un 8,5/9.

Eu, como me considero bastante inxenuo, a calquer carreira, polo feito de organizarse, neste mundo de consolas, chats, Champions League, Alonsomanía, e Centros Comerciais, doulle de partida de nota un 6.
Este ano fun a carreiras nas que participaron desde 40.000 a 130 persoas, carreiras que se organizaron en localidades de entre 11 millóns de habitantes e 200 habitantes, polo monte, pola praia, pola cidade, pola corredoira. Todas teñen ese neno e ese vello que te veñen animar e participar da festa, e che tenden a mán. Todas teñen esa inquietude dos minutos antes da saida. Todas teñen a adrenalina que sae a borbollóns. Todas teñen o reeconcontro con coñecidos, con descoñecidos ao chegar a meta. E todas teñen, sobre todo, a sensación de voltar a comezar un pequeno ou gran ciclo.
Por tanto, eu serei sempre benévolo e cariñoso en todas as miñas análises e críticas. En particular co Noso San Martiño, a carreira que máis veces corrín, e que forma parte da miña memoria.
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2005, 12:06
Asunto: Re: Conclusións // Carreiras Varias

Amigo Bubela:

1. Tienes toda razón en lo del nombre, disculpa. Corregido a partir de ahora mismo.
2. Y yo me reitero en que es una gran carrera, que este fue el primer año que participé, y que espero ir en próximas citas.
3. Los conflictos en lo que a mi respecta han surgido con una sola persona y a raíz de criticar hechos constatables que no me gustaron de alguna carrera en particular. No creo si te refieres a mi, que decir que la salida de la carrera X esté mal organizada sea un comentario soberbio, arrogante o altivo, como decir que un folleto de la carrera fuese confuso. De todas formas aún en el caso de poderse interpretar un comentario como arrogante sobre una carrera no es justificación para particularizar con insultos como respuesta.
4. Ok, hasta ahora doy por hecho que no has recibido ataques aunque que no haya pasado no significa que no te pase en el futuro. Lo que tu has comentado negativamente de la salida de San Martiño lo comenté yo en su día de la de Ames y por esta razón, entre otras, algún forero con malos modos me acusó de tiquismiquis, patán, frustrado e ignorante, a no ser que solo se haya indignado con esa carrera en particular a la que le tiene más aprecio y con esta no.

Saludos amigo y gracias por tus apreciaciones
Andrade

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2005, 14:22
Asunto: ***

Frecha Tema del foro: Conclusiones Orense.

MENSAJE BORRADO por NO ajustarse al tema.
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2005, 15:03
Asunto: ***

Frecha Tema del foro: Conclusiones Orense.

MENSAJE BORRADO por NO ajustarse al tema.
Andrade

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2005, 23:57
Asunto: [b]Gracias Administrador[/b]

Estimado Administrador,

Agradezo encarecidamente que fose tida en conta a miña petición. Pareceme axeitada a decisión.

De todos os xeitos o meu "amigo" parece que non quedou conforme e quere seguir teimando, e en calquer tema por onde pasa aproveita para sacar o meu nome a colación sen ningúnha relación co tema tratado e de paso obsequiarme con algún que outro "piropo". Podedes comprobalo.

Saúdos cordiais e os meus parabéns
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2005, 0:01
Asunto:

Razon tienes...

Salud y kilometros...
elelfo

Novo foreiro
Novo foreiro
11/11/05
0 Carreiras
18 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 11 Nov 2005, 12:13
Asunto:

Era la tercera vez que la corria y cada vez me gusta mas, mas gente mejor organizada. Una pena que hiciera tanto frio, si nos dieran un caldito en la salida seria la carrera perfecta.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos