Foros ›
9�ª Meia Maratona Manuela Machado 2007
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Nov 2006, 13:00
Asunto: 9ª Meia Maratona Manuela Machado 2007

Hola!. Esta temporada quería internacionalizarme jajaaj Avergoñado . Este post ven a conto de que quería ir a correr esta media. Repartiron estes folletos na pedestre de Santiago, e púxenme a mirar o regulamento. Aquí vos deixo o enlace.

www.mmviana.com/index....p;Itemid=2

Seguindo co tema, no articulo nº 10 pon: "A inscrição de atletas estrangeiros só será permitida por convite da organização". Teño que solicitarlle unha invitación??? Co pasteleiro que son hasta me da vergonza, a ver se pensan que son como P.Kamais!!!. Ahora en serio, sabedes algo deste tema, alguén de vos correuna algún ano??. Saúdiños Cracks. Molón
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Nov 2006, 13:11
Asunto:

Sí, el año pasado y me encantó. La única pega es que no había chip.
Aunque es durilla y no es especialmente indicada para hacer marca, yo tengo mi mejor registro. Este año espero repetir.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Nov 2006, 13:20
Asunto:

No sé que es eso de pedir una invitación, acabo de hacer la inscripción y sin problemas, hasta me han otorgado dorsal (el 50, el año pasado el 51).

Aprovechando hago lista para los que tienen pensado participar:

tette Disimulando

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
JazzWilly

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/05
0 Carreiras
65 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 04 Nov 2006, 20:45
Asunto:

Hola, pero estaría bien repartirse de cuatro o cinco en varios coches no??, digo a fín de economízar la cuestión, yo me apunto
Un saludo
Ah, espero no me toque actuación el sábado ese jejejeje, ya sería mucho llegar hasta ahí
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 10:02
Asunto:

Eu tamén vou. Dorsal 804. Ã? a miña primeira media, polo tanto vou co obxectivo de rematar.......e vivo, si pode ser.
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 15:11
Asunto:

Inscripción realizada. Dorsal 53. Eu xa aproveito e voume ir o finde todo para alí. A ver se nos vemos.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 17:53
Asunto:

Ola:
Pois eu tamén estou inscrito. Ainda que todavia non teño craro que faser, se marchar o día antes ou no mesmo día... Disimulando Disimulando
Un saudo para todos, e en particular para meu amijo castinheiras.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 18:02
Asunto:

Pero, ¿de verdad que estáis haciendo planes para el 21 de enero de 2007? ¡Todavía faltan dos meses y medio! ¡Jo'eeeer! Yo todavía no sé si podré ir a San Martiño y faltan menos de 2 semanas. Enhorabuena por poder hacer una planificación a tan largo plazo. No sabéis la envidia que me dais. Moi feliz Moi feliz Moi feliz


Tiseive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/05
0 Carreiras
106 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 22:03
Asunto:

Yo también estoy apuntado.
Dorsal 1002
Ahora a entrenar
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 10:14
Asunto:

Hola: Pois eu teño o Dorsal 1201. Espero poder ir, xa que non puden correr no meu Grove nin en Santiago por motivos laborais. O Domingo reaparecerei, ¡dende 1989 que foi a miña última proba! en Negreira e espero que na casa me deixen ir á San Martiño, xa que ese día cumprirei 50 anos... Evidentemente con rematar con boas sensacións e sin ter que acudir ó Servicio de Urxencias cunha fibrilación auricular, toca madeira que xa levo 5 ou 6 meses sin ir alí, xa estarei moi satisfeito. Evidentemente estas duas probas decidirán si podo voltar a competir sin peligro ou me teño que conformar con rodar sin acudir ás probas. Tamén dependerá de que as tome con filosofía, corréndoas a "medio gas", que máis vale facer un par de minutos máis que ter que ir a urxencias e arriscarme a que os médicos me digan que non corra. Dende que estou con tratamento antiarrítmico (Maio), ademáis do Sintrom, non voltei a ter problemas e estoulle metendo un día á semana series de 1 minuto, outro día rodaxe a ritmo "alegre" e un día rodaxe longo, entre hora e media á duas horas. Os demáis días non paso de unha hora ou hora e dez minutos, cómodo, máis un día de descanso total á semana. Baixei dende Maio dos 88- 90 kilos ós 76 actuais, pero quero chegar a menos de 70 e o meu pulso en reposo agora está en 32 pulsacións. Estou como un neno con zapatos novos e disfrutando cada día da minha carreira, moito máis que cando era un corredor competitivo, agora feliz de ser un popular máis despois de ter pensado que non podería voltar a correr nunca máis. Saudos a todos e nos vemos en Negreira...
Alejandro López.

Alex
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 10:22
Asunto:

Enhorabuena Xelablan, espero que tengas buenas sensaciones y sea la primera de las muchas que correrás en tu retorno. Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 16:16
Asunto:

Joder XelaBlan, mensajes como el tuyo hacen grande a este deporte y a los que lo intentamos practicar.


Ojalá puedas volver, porque te lo mereces.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 16:21
Asunto:

Xelablan.... Me alegro un monton... Animo y Disfruta....

Salud y Kilometros
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2006, 18:41
Asunto:

enhorabuena xelaban por esa recuperacion y sensaciones,todo un ejemplo,a ver si apareces en alguna kedada,por cierto,lei y relei algo tuyo,¿32 pulsaciones en reposo?

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2006, 18:49
Asunto:

Pues parece que se está poniendo de moda eso de apuntar a los amigos a las carreras. El domingo pasado, entrenando con mis compañeros, comenté que me haría ilusión correr esta media, y hoy, al finalizar el entreno, un compañero me entregó un papelito en el que consta mi inscripción a dicha carrera. Disimulando Tengo el dorsal 55.

La lista queda así, de momento:
tette
Xelablan
nacho_s1600
castinheiras
Jazzwilly
Mafalda



Chicas, ¿donde estais?

No siempre lo urgente es lo importante





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos