Foros ›
Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 03 Feb 2011, 20:28
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Levo tres anos no circuito, e me gusta moito.

O que cambiaría é que a xente non deberia puntuar en mais dunha carreira cada fin de semana (por exemplo, a de maior puntuación), pois falando cos compañeiros, vemos moi estresante o dos puntos, o de non baixar , o de tentar ascender, etc, que case obriga a sobre participar.
Por eso , moitos que compitiron nos postos nobres do circuito, o ano seguinte se relaxan, por ser moi estresante.
Non me parece moi san facer 80 ou 100 carreiras nun ano, e se non puntuaran todas, se cadra a xente escollería un pouco a cales acudir.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 04 Feb 2011, 13:18
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

vou dar a miña opinion o respecto do circuito:

Eu vou as carreiras a facer deporte e pasalo ben con compañeiros, dame igual que haxa 100 ou 200 carreiras no mes e unhas puntuen mais ca outras, eu vou a que me gusta, e dame igual baixar ou subir de division; pra min o sentido do circuito e pra animar a xente a participar, non se obriga a ninguen a ir a todas as carreiras, nin creo que sexa prioritario nas nosas vidas estar en primeira division do circuito CenG.
Por aqui sen ten falado de que si se gasta muito indo as carreiras pra puntuar mais, ou se se vai a tantas carreiras o fin de semana, que cada quen faga o que queira, ou ben poida; cantas mais carreiras haxa mellor pra todos, ai tempo habia mui poucas carreiras, ahora podemos escoller, e iso si me parece ben.

Non me lio mais, espero que se me entenda, que cada quen faga o que lle pareza, e pra iso non e necesario limitar as carreiras no circuito, nin a participacion.

Disfrutemos das carreiras e dos compañeiros.

Saudos pra tod@s.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
nachouve

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Feb 2011, 17:33
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

jesusb escribió:
Yo suprimiría ascensos y descensos pero manteniendo las divisiones; es decir, una clasificación única cada Temporada y al final de la misma los 300 primeros serían de primera, del 301 al 600 serían de segunda y así sucesivamente...


Me parece más lógico... e incluso más justo. Aplauso

jesusb escribió:

También debieran admitirse como puntuables algunas carreras que, aunque no se corran en Galicia, las organizaciones de las mismas soliciten o acepten que sean incluidas en el Circuito, con lo que, al crearse este vínculo con Galicia, quedarían habilitadas.

Creo que sería a considerar, sí!!
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Feb 2011, 2:30
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Me gusta moito o circuito quizás o que cambiaria seria poñer un maximo de catro carreiras puntuables cada mes,un saudo pra todos.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Feb 2011, 2:37
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Aunque o actual sistema de numero de carreiras puntuables non me disgusta.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 7:46
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Ola, semella que este ano apenas hai debate neste post así que lanzo ( e retomo algo que xa se propuxo o ano pasado) unha idea a ver que opinades: a de facer 9 meses de circuíto pero evitando os meses máis duros de inverno, de marzo a novembro po exemplo. Xa sei que se perderían carreiras moi emblemáticas (coma as distintas San Silvestres ou a Lugo Monumental) pero se gañarían de longa tradición como as de Leiro ou Santa Cruz (Oleiros) que se realizan no verán.
A xustificación desta proposta coido que é obvia, a de evitar na medida do posible as inclemencias do tempo (cada vez vou máis vello Mr. Green ) e as temperaturas baixo cero, que alomenos a min pareceme que non son as máis axeitadas para facer deporte senon para coller gripes e demais enfermidades respiratorias.
Qué vos parece? Agora que se está achegando o final do circuíto deste ano, abrimos un debate ou enquisa sobor do tema Pensando ?
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 9:14
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

El deporte fortalece el cuerpo y es un medio para aprender a superar dificultades y formar la voluntad. Precisamente en estos meses duros de invierno es cuando mas conviene practicarlo y para ello, qué mejor estímulo el que las carreras estén incluidas en el Circuito?

En cuanto a los catarros, con un buen calentamiento y ropa adecuada hasta resulta que no los coges, porque la práctica del deporte incrementa las defensas del organismo y con el aumento de la temperatura corporal, desaparece todo rastro de catarro y resfriados.

Migueliño, olvídate de la edad de calendario porque, puedes tener muchos años pero, si te has cuidado, ser joven de cuerpo y mente.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2011, 9:02
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Para a semana que ven abriremos tema novo sobre a duración do Circuíto. Xa tivemos de 12, 8 e agora 10 meses e pódense comparar con máis criterio as diferentes duracións.

As opcións da enquisa serán: 8 / 9 / 10 ou 11 meses (algún hai que meter de descanso) e logo cadaquén que poña os meses que prefire ou lle veña mellor.

Ideo pensando para a semana que ven, non o escribades aínda neste tema!! Grazas.
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Mar, 23 Ago 2011, 9:16
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Hola,

yo vuelvo con lo mio y sin animo de polemizar, los que me conocen saben que soy un enamorado de la MM de Viana do Castelo, hace dos años se incluyeron pruebas fuera de Galicia en el circuito, el año pasado se dejaron de incluir, me imagino por algun tipo de polemica, yo propondría el incluir ya desde el principio del proximo circuito algunas de las que la presencia de corredores del CeG sea importante, pondría un tope tres o cuatro nada mas, ahora se me ocurren la anteriormente citada, la Tebaida Berciana y Truchillas.

Repito solo es una idea y sin animo de crear polemica, pero tampoco quiero mentir si me da rabia que no entra el MM de Viana.

Saludos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 24 Ago 2011, 16:16
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

a ti e a moitos nos dá rabia que non entre a MM de Viana ou a Maraton de Toral pero si incluisemos esas outra vez (ou calquera acudindo a un criterio de proximidade) a presión para incluir algunha maraton mais do estado (por lembrar o caso MAPOMA) ou outras populares sería moita... e a xestión complicaríase pois a inclusión dunha proba no circuito é "a solicitude da organización da proba" requisito imprescindible para que exista un compromiso sobre o cumprimento das condicions do circuito.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 24 Ago 2011, 16:55
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Se acerca el 1 de Septiembre, fecha teórica para el comienzo del Circuito, y me surgen varias preguntas:

¿ Cómo va a ser el Circuito 2011-2012 ?

¿ Los que estamos inscritos en 2010-2011 quedamos automaticamente inscritos ?

¿ Va a haber Divisiones ? y si es así ¿ Como serán configuradas ? ¿Quienes ascienden o descienden?

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 24 Ago 2011, 19:12
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Jesus, sobre ascensos e descensos non tes mais que mirar a web do circuito anterior e o seu regulamento si se fai algún troco se comunicará.

A inscripción abrirase pronto e haberá que facela expresamente.

Espero que nesta finde podamos publica-lo regulamento definitivo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos