Foros ›
Autor
Mensaxe
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 16:28
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

DoctorSlump escribió:
Germán, no te vi en la carrera (ni antes ni después, ni desde luego durante, que ibas lanzado).

Yosi, enhorabuena por la marca y el objetivo de bajar de 1:20'.

Si se me pasa el dolor en el tibial, iré a A Estrada el domingo.

gracias, amigo... estivo ben, non me podo queixar da miña carreira, obxectivo acadado, billete pra Xixón, e MMP na distancia. Bailar

o malo é que quedei tan roto que non me vexo con forzas nin ánimos de ir ao Courel... prefiro facer ben Quiroga (unha das miñas favoritas no calendario) e sumar kms. en Sem. Sta. con cabeciña, que estoupar por eses montes de Dios nunha carreira que nin puntúa...

noraboa tamén para ámbolos dous e ánimos para Kande Guiño

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 16:43
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

yosi escribió:
o malo é que quedei tan roto que non me vexo con forzas nin ánimos de ir ao Courel... prefiro facer ben Quiroga (unha das miñas favoritas no calendario) e sumar kms. en Sem. Sta. con cabeciña, que estoupar por eses montes de Dios nunha carreira que nin puntúa...

Sí puntúa y puntúa muchísimo (5,50 de coeficiente), pero a mí no me pillan en una de ésas...
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 17:25
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

DoctorSlump escribió:
yosi escribió:
o malo é que quedei tan roto que non me vexo con forzas nin ánimos de ir ao Courel... prefiro facer ben Quiroga (unha das miñas favoritas no calendario) e sumar kms. en Sem. Sta. con cabeciña, que estoupar por eses montes de Dios nunha carreira que nin puntúa...

Sí puntúa y puntúa muchísimo (5,50 de coeficiente), pero a mí no me pillan en una de ésas...

vaia, pois sí que puntúa, non me decatara... Pensando
con todo, non me vexo con forzas... igual me da unha "arroutada" de última hora, pero dudoo moito...

saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 21:22
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Yosi, como andas pareces un foguete dises que botan nas festas do meo pobo, e de outros tamén. Felicidades
Dani non me viches porque me prodiguei pouco nas relacións sociais, xa nos saudaremos noutra, coidate Bailar Bailar
.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 22:16
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Germanmd escribió:

Dani non me viches porque me prodiguei pouco nas relacións sociais, xa nos saudaremos noutra, coidate Bailar Bailar
.

A Estrada será la próxima. O conocemos allí a totti o en ningún sitio...
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 12:58
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Germanmd escribió:
Yosi, como andas pareces un foguete dises que botan nas festas do meo pobo, e de outros tamén. Felicidades
Dani non me viches porque me prodiguei pouco nas relacións sociais, xa nos saudaremos noutra, coidate Bailar Bailar
.

gracias, Germanmd...

pois finalmente estarei no Courel, deume a "arroutada"... qué queredes? a cabra tira ao monte... Mr. Green
de tódolos xeitos, penso tomala moi de relax, sen reloxo e sen competir, a modo de paseo primaveral, disfrutando por unha das zonas con máis encanto da nosa terriña.
forzarei só o xusto para que non me pillen os foras de controis. Silbar

Ademais, me cadra ben porque mañá collo vacacións toda a sem. sta. e terei máis tempo para descansar, que boa falla me fai...

saudos, equipo.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 21:07
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Disfrutade das carreiras iste finde, que eo vou darlle o remate a tempada de ski na Covatilla, espero non sudar tanto coma nas carreiras, saudos equipo Aplauso Aplauso Aplauso
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 15:06
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

yosi escribió:
pois finalmente estarei no Courel...

yosi, ¿has sobrevivido a la Carrera de la Muerte? Esguinces, dislocaciones, muñecas rotas... y todos contentos. Abraiado

Está anillaco tirando de mí e igual intento un triplete (Quiroga, Padrón, Nigrán) para desquitarme de que me quede en casa esta semana santa.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 19:40
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Pois eo estou pensando doblar Padrón-Nigran, desta si nos vemos equipo, ou os que aparezcan. :\: Silbar Silbar
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 16:11
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

DoctorSlump escribió:
yosi escribió:
pois finalmente estarei no Courel...

yosi, ¿has sobrevivido a la Carrera de la Muerte? Esguinces, dislocaciones, muñecas rotas... y todos contentos. Abraiado

Está anillaco tirando de mí e igual intento un triplete (Quiroga, Padrón, Nigrán) para desquitarme de que me quede en casa esta semana santa.

buff, sobrevivín, tranquilos todos que sobrevivín... desta aínda non quedástedes sen capitán... Molón
iso sí, un par de boas caídas sí que levei, nas baixadas técnicas... Muerto e é que un é animal de asfalto e pista, e estes terreos fánseme hostiles demais.

con todo, disfrutei coma un enano (xa dixera que ía sair a iso), rematando nun máis que digno posto 33.
aínda así, as 3h30' de esforzo -suave pero continuado- están ahí e seguro que o pago en Quiroga este venres, pero que me quiten o "bailao".

ahí estamos, equipo!! doblando e ata triplicando, jaja... este mes de abril estamos que nos salimos!! Aplauso Aplauso

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 16:26
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Ola a todos... eu aínda ando con alguns problemas, agora no sóleo esquerdo; vese que non estirei ben tra-lo adestramento do venres pasado... onte fixen 8 km entre sensacions estranas, pero o estiramento agresivo deu resultado e hoxe non teño molestias. Así e todo non sei si serei da partida en Quiroga pero por 'problemas de axenda' familiar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 17:05
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

yosi escribió:
con todo, disfrutei coma un enano (xa dixera que ía sair a iso), rematando nun máis que digno posto 33.

Ahí, ahí, monstruo.

Vamos a dar un salto en la clasificación, espero. Nos vemos en Quiroga.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2011, 21:33
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

DoctorSlump escribió:
yosi escribió:
con todo, disfrutei coma un enano (xa dixera que ía sair a iso), rematando nun máis que digno posto 33.

Ahí, ahí, monstruo.

Vamos a dar un salto en la clasificación, espero. Nos vemos en Quiroga.

un pracer saudarte en Quiroga, Doctor.
o rendemento non foi o esperado... bueno, sí foi o esperado, despois do machaque do Courel... pero ainda así, disfruteina igualmente.
esta semana relax, tranquilidade e bos alimentos de cara á importante cita do sábado en Xixón.

alégrame saber que a recuperación vai por bo camiño, kande...

un saudo.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 28 Abr 2011, 8:38
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

A falta de los puntos de O Caurel, y de ver si finalmente se pueden meter los de Nigrán, en este momento estamos por fin entre los diez primeros. Sorriso

Este fin de semana iré a O Corgo y a Tui, las dos carreras en plan tranquilo acompañando a Montse.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 28 Abr 2011, 14:31
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

DoctorSlump escribió:
en este momento estamos por fin entre los diez primeros. Sorriso


Aplauso Bailar Aplauso Bailar

noraboa, equipo!! estamos ahí...
difícil foi chegar, pero peor vai ser o de manterse... a competencia é forte.

saudos e ánimo.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos