Foros ›
Autor
Mensaxe
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 20:55
Asunto: Re: Los Omega 5

boa idea pos por min encantado, vou ir as dúas a Pontevedra e a Santiago ou sexa q facemos a primeira foto oficial da equipa je, ya mando correos animando a todos,
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 23:12
Asunto: Re: Los Omega 5

Boas q tal de finde equipo? fun a Pontevedra en moi contento, baixei a miña marca de media, fixen 1h 46' , sobre 170 puntos creo; vémonos en Santiago!
OJBlanco

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 9:46
Asunto: Re: Los Omega 5

Aplauso Aplauso Aplauso gran marca ManuelPua,yo tb estuve en Pontevedra logrando MMP con 1h44m12(tiempo oficial) Bailar Aplauso .nos vemos en Santiago.OJBLANCO.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 13:52
Asunto: Re: Los Omega 5

Enhorabuena MANUELPUA y bunburito por esas marcas, sobre todo por mejorarlas. Estuve en la carrera de la Carballeira, la verdad es que se me hizo corta. No estare en Santiago, suerte en para el domingo. Nos vemos. Saludos

Saludos a tod@s.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 15:00
Asunto: Re: Los Omega 5

Noraboa a todos Aplauso Aplauso , eu tamén tíven domingo deportivo cos 7600 metros de Ames ( que de momento as pernas non me dan para unha media maratón Muerto ) , cun tempo oficial de 39:16 e un ritmo de 5:10 (aínda que a mín o cronometro marcábame un minuto e 10 segundos máis cun ritmo case 10 segundos máis lento).
E a víndeira fin de semana Santiago, onde xa estou inscrito ao igual que na San Martiño do 14 de novembro. A ver se podemos coincidir nalgunha Bailar .
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Mér, 27 Out 2010, 9:09
Asunto: Re: Los Omega 5

Ola OJblanco, genial tiempo!!! estuvo muy bien la media de Pontevedra, a mi me encanta, con llegada a las pistas de atletismo y todo; pues nos vemos los 3 en Santiago, un saludo;

PD:con el ritmo q llevamos este año quedamos entre los 10 primeros seguro!
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 15:10
Asunto: Re: Los Omega 5

buenasss! q tal en Santiago?¿ yo al final me lié q vino una visita al puente de todos los santos y entre charla y charla me quedé hasta tardísimo el sábado; eso sí este dom a Negreira no falto. un saludo!
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Sáb, 25 Dec 2010, 0:53
Asunto: Re: Los Omega 5

Bo Nadal, Omega 5.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Lun, 27 Dec 2010, 15:31
Asunto: Re: Los Omega 5

gracias Toledano!Felices Festas tamén! q tal o equipo? despedides o ano cunha carreira o vernes? eu irei a Castrelo de Miño; salu2
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Dec 2010, 16:37
Asunto: Re: Los Omega 5

A Toledano, moitas grazas pola súa felicitación, espero que ti tamén acabes ben este e empeces fenomenal o vindeiro.
E para acabalo ano, coido que tocará a San Silvestre da Coruña, a ver que tal resulta.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Ven, 11 Feb 2011, 11:10
Asunto: Re: Los Omega 5

ola chicos! q tal os va? yo estuve lesionado por un esguince 20 días pero vuelvo este finde en el trail de montaña de Moaña, espero q sea una buena experiencia, ¿alguien viene? un saludo!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Feb 2011, 21:48
Asunto: Re: Los Omega 5

MANUELPUA escribió:
ola chicos! q tal os va? yo estuve lesionado por un esguince 20 días pero vuelvo este finde en el trail de montaña de Moaña, espero q sea una buena experiencia, ¿alguien viene? un saludo!
E non será meterse moita tralla unha proba de montaña despois dunha lesión Abraiado ? Agardo que esteas ben recuperado e que disfrutaras da experiencia hoxe en Moaña; OJBlanco e eu estivemos onte en Lalín e penso que o vindeiro domingo toca Corre con nós en Lugo.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 13 Feb 2011, 22:11
Asunto: Re: Los Omega 5

q genial seguro q ascendemos puestos!!pues si jeje lo expliqué un poco mal, estuve lesionado hasta mediados de enero, llevo entrenando por monte casi un mes para preparar esta prueba q la verdad, me gusta mucho mas el monte que el asfalto, fue genial, muy bien organizada; dura y mal tiempo pero mereció la pena,hice 2h 16', os animo a meteros a monte!
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Xov, 17 Mar 2011, 15:22
Asunto: Re: Los Omega 5

ola chicos! q tal va eso? ya vi q algunos fuísteis a Padrón y a Porriño, yo estuve en la Interruning tb y genial, aunque me estoy aficionando mucho a las de montaña,esto del trail creo q es el estilo de carrera q mas me gusta, estuvo muy bien el de Pazos do Arenteiro, si entreno bien aun estoy pensando en ir al Courel q son unos 30-35 km a ver, un saludo!
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Mar 2011, 22:53
Asunto: Re: Los Omega 5

Animo Manuel. Las carreras de montaña son preciosas, te enganchan o las odias. A mi me encantan, pero me dejan fisicamente tocado; supercansado. Tardo bastante en recuperarme. La verdad es que no entreno nada por montaña. Tambien estuve en el Trail de Carballiño y me lo pase en grande. Nos veremos. Animo

Saludos a tod@s.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos