Foros ›
Autor
Mensaxe
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 14:22
Asunto: Cando é a Megaxove?

Ahora que pasou a carreira do San Martiño.
¿Cando vai a ser a proxima en Ourense?
¿Haberá este ano Megaxove?
Un saudo
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 15:48
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

Está anunciada para el miércoles día 8 de diciembre en la web de la Delegación de Ourense (FGA), aunque en enlace apunta a un folleto con fechas del año pasado:
www.atletismogalego.co...VE2010.pdf

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 17:02
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

Gracias Pipe.
telo todo controlado.
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 19:43
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

que é a megaxove?
(perdón por a miña ignorancia)
saludos
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 20:05
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

unha carreira que que fai na Expourense duns 6 km se non recordo mal. de toas formas pa mais información pincha no enlace que puxo Pipe
un saudo
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 21:02
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

asias roberto
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 22:17
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

Aviso a "navegantes", copio e pego resposta ás críticas do ano pasado, pra que despois non nos levemos a engamos, porque algúns que hoxe presumen de "estar do lado dos Jedi" no seu día abrazaron o "lado escuro"

"La Carrera Megaxove -Expourense es una carrera creada desde la Feria Megaxove que está pensada para darle cobertura y algo de ocio a los niños y jovenes de Ourense durante el largo puente de la constitución y hacia ellos se hacen las actividades, ES UNA CARRERA DESTINADA A LOS NIÑOS de Juvenil para abajo, la carrera absoluta se puso para que hubiera una prueba mas donde participaren el escaso, por aquel entonces, calendario de carrras de la federación en Ourense. Que el avituayamiento es escaso??? pues agua, que mas necesitais despues de correr 6 Km, un pipote de Gatorade??, y eso se consigue pidiendo por favor que te lo regalen....
No hay camisetas de recuerdo por que el presupuesto de esta carrera en ínfimo, los organizadores son los de Expourense, El Ourense es el intermediario y el que lleva a cabo , pero el organzador es Expourense y si puede sólo pagar 100 no paga 3.000. Ya quisieramos tener el presupuesto de otras muchas carreras.... Ademñás el que corra por una camiseta... que triste, se corre porque a uno le gusta correr.. esa debería ser satisfacción suficiente, o el ganarle al otro, o mejorar la marca... mira que juzgar una prueba por lo que te dan... que triste...No si es mejor que te den una camiseta técnica y un gran avituayamiento pero que no te corten el trafico y que te juegues la vida corriendo, ¿no?... que el circuito esté perfectamente marcado y nadie pueda hacer tranpas.. etc, etc, etc....
Lo de las duchas... pues como esto NO lo organiza la Diputación, pues no ceden las instalaciones del Pazo , yeso que se solicitan todos los años pero, no las dejan... y que yo sepa en Expourense no tiene porque haber vestuarios... ¿en cuantas carreras habré corrido yo y que después no habia duchas?... nosé exactamente pero... muchas, seguro."
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Nov 2010, 19:06
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

xabi: totalmentede acuerdo, excepto en lo de las duchas. Para eso que pongan: solo corredores de los alrededores, que puedan ducharse en casa.
no creo que sea tan costoso poner duchas, aunque sea agua fria.
si en esas fechas no hay otra prueba y aunque solo sea por correr, que es lo que yo pretendo, igual me paso por ahi.
saludos y asias por la informacion
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Nov 2010, 20:16
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

basibasi , lo anteriormente puesto no es mi oponión (aunque suscribo parte del texto) sinó la respuesta de un forero a las críticas de uno de los componentes del EsprintesIndenai
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 22 Nov 2010, 16:50
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

Carreira totalmente desaconsellable. Non ofrece nada, só se celebra polo "interes particular". Maltratan ós populares e os poucos que acuden é pola gratuidade da proba. Cando se mezcla a política e o deporte suceden estas cousas.
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Lun, 22 Nov 2010, 18:13
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

Eu participei o ano pasado e non teño ningún interés particular, tampouco me sentín maltratado e participo en moitas outras carreiras que si se paga.

Este ano penso volver.!!!!!!!!!!!

Saudos
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 22 Nov 2010, 20:41
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

ufff escribió:
Carreira totalmente desaconsellable. Non ofrece nada, só se celebra polo "interes particular". Maltratan ós populares e os poucos que acuden é pola gratuidade da proba. Cando se mezcla a política e o deporte suceden estas cousas.

Pois eu non a vexo así.

Cecais para a xente de fora de Ourense pero, para os de aquí, témola moi pertiño, é un circuito no que sempre hai unha morea de público e a mín, eso gústame e, o cambio por outro tipo de agasallo.

SAÚDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
mwolde

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/02/09
0 Carreiras
160 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 22 Nov 2010, 21:30
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

El año pasado participé y no ví nada raro. Ahora me entran las dudas ¿cuándo me maltrataron? ¿no recuerdo? igual lo hicieron sibilinamente...
ramallets

Novo foreiro
Novo foreiro
4/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Nov 2010, 22:08
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

hago una pregunta , la gente que corre , porque le gusta el atletismo , el deporte , o porque le regalan una camiseta , porque si van a una tienda se ahorran el sufrimiento de correr , ah y antes no nos daban bebida al acbar hace muuuuuchos años y no nos quejabamos ni poniamos el grito en el cielo , yo con uno botellines de agua seria lo que daria en las carreras , lo importante es que haya carreras no otra cosa y asi se pueda practicar este de`porte que tanto nos gusta.
si no hubiese carreras se protestaria poruqe no las hay , pero como las hay se protesta por tonterias , por favor que ya somos mayorcitos para protestar por una camiseta o un aquarios
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 22 Nov 2010, 22:18
Asunto: Re: CANDO E A MEGAXOVE?

Explícome. A carreira do Megaxove forma parte dunha exposición de Expourense (actividades que se celebran xa fai bastantes anos e sempre nas datas da ponte da Constitución). E unha das actividades que se aproveita para promocionar o evento a nivel prensa local. As actividades son todas deportivas pero polo que sexa con escasa afluencia de cativos. Na prensa sempre din unhas cantidades de público que acuden a Expourense que eu equiparo a esas cifras que dan dunha manifestación calquera cando multiplicar x 10 ós asistentes. Para comprobalo invítovos que vaiades polo recinto feiral na hora que consideredes de máxima afluencia.
Retiro a palabra maltrato. Era unha maneira de expresarme pero incorrecta. Organizan unha carreira con certa publicidade e ceden a organización normalmente o clube Academia Postal pero apenas lle dan investimento ou eso dicen. Entón ninguén se responsabiliza da carreira. Por exemplo demandamos duchas (mira que hai sitios e sitios o arredor do evento) e os organizadores culpan a Deputación (creo) e os de Magaxove remítenos ós organizadores. Que non dan camiseta? Eu non son dos que pido nada nin xiquera un botellín de auga (por suposto que si me dan algo quedo agradecido). Pero como a memoria non me falla recordo recibir unha camiseta sobrante dalgunha campaña electoral (Conciencia Solidaria). ¡Magnánimos que son os políticos coas cousas que lles sobran! E, por suposto, por ahí non paso a min non me utilizan como si fora un número máis.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos