Foros ›
Autor
Mensaxe
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 24 Set 2010, 18:54
Asunto: EQUO

EQUO: La fundacion "verde" Equo, presidida por Juan López de Uralde, ex-presidente de greenpeace, va presentarse como partido político en las proximas elecciones.Un partido "verde",al estilo de los grandes partidos verdes de Europa,que quiere ser la voz de los movimientos ecologistas,de la lucha contra el cambio climático ,en nuestro país. Una alternativa para los abstencionistas, para los desencantados con los partidos políticos tradicionales,convencionales. Creo que dará que hablar y sería interesante su presencia en el congreso.

Friends forever
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Set 2010, 19:05
Asunto: Re: EQUO

Mirarei o seu programa, pero o meu voto (en principio), xa o teñen: estou hasta los mismísimos de PSOE y PP...
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Ven, 24 Set 2010, 20:10
Asunto: Re: EQUO

corroseguro escribió:
Una alternativa para los abstencionistas ...

Será para los votantes, vamos como si me dices que el tocino es una alternativa para los vegetarianos. Frecha

Socio nº 2 del club de fans de Safita
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Set 2010, 20:35
Asunto: Re: EQUO

xiamenfroi escribió:
Mirarei o seu programa, pero o meu voto (en principio), xa o teñen: estou hasta los mismísimos de PSOE y PP...

Pues, creo que la ESTEBAN tambien se presenta
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Set 2010, 20:54
Asunto: Re: EQUO

ramallo escribió:
xiamenfroi escribió:
Mirarei o seu programa, pero o meu voto (en principio), xa o teñen: estou hasta los mismísimos de PSOE y PP...

Pues, creo que la ESTEBAN tambien se presenta

Xa que a mencionas, ao mellor o faría tan ben coma algún politiquillo dos partidos antes mencionados... Mr. Green

E mais: creo que facelo mellor que os actuais políticos está chupao...
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Sáb, 25 Set 2010, 9:24
Asunto: Re: EQUO

Menudo pájaro el Juancho, según he leído su modelo político a seguir es Daniel Cohn Bendit, diputado de extrema izquierda francés.
Juan López de Uralde es más famoso por reventar actos que por plantar árboles.
Leed lo que digo: votaría antes a Belén Esteban.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 25 Set 2010, 10:00
Asunto: Re: EQUO

Kaufman escribió:
corroseguro escribió:
Una alternativa para los abstencionistas ...

Será para los votantes, vamos como si me dices que el tocino es una alternativa para los vegetarianos. Frecha
Los abstencionistas lo pueden ser por no estar de acuerdo con los partidos convencionales,con los de siempre.Igual una nueva alternativa,un partido diferente les puede hacer recapacitar. Pensando .
Seguramente algunos votantes de izquierda o centro-izquierda se decanten por esta alternativa ya que la derecha nunca estuvo por este tipo de partidos "verdes". Ya Rajoy decía que su primo catedrático le había dicho que éso del cambio climático era una mentira. Pensando

Friends forever
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 25 Set 2010, 14:31
Asunto: Re: EQUO

Pode ser unha boa e interesante opción... xa podían presentarse para as municipais...

www.subeaobarbanza.blogspot.com
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 15:19
Asunto: Re: EQUO

oliveira escribió:
Juan López de Uralde es más famoso por reventar actos que por plantar árboles.

Home, sendo de Greenpeace me imaximo que te referirás ás accións que este colectivo ven levando a cabo por todo o mundo na defensa do noso planeta. De seguro que son accións heterodoxas, pero que teñen que ser así neste mundo que fixeron os poderosos, porque cando alguén se sae do seu rego chámanlle anarquista, esquerdista, reaccionario, comunista, marxista.. calquera cousa con tal de facer del un apestado e poñer á grande masa de cordeiros mansos en contra do poder establecido (exemplo, hasta o Lobato na retransmisión pública de F1 de hoxe se refería a Don Emilio Botín, unha actitude servil e rastrera)

Eu, cando dís reventar actos, me imaxino aos Carlistas e Falanxistas a tiros en Montejurra, pistola en man... Ou ao 'señor' Juan Canalejo (¿como é posible que un hospital leve o seu nome?), a tiros na praia de Bastiagueiro.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 19:58
Asunto: Re: EQUO

Nin os partidos de dereita nin os partidos de esquerda están polos partidos verdes, pois éstes teñen unha ideología progresista de esquerdas (por tanto quitanlle votos a esquerda convencional) e por tanto unha ideología oposta a os de dereitas. Logo das eleccions, as posibles coalicions dos verdes sempre serán coa esquerda.
En tempos convulsos,de crisis, solen xurdir tanto partidos verdes,por un extremo, como partidos de ultradereita,polo outro, para dar solucions totalmente opostas aos problemas. Pensando Guiño

Friends forever
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 20:23
Asunto: Re: EQUO

Xa non existe a esquerda convencional, non hai mais que ver a reforma laboral de ZP para ver a quen favorece o PSOE. Se hasta Alfonso Guerra se uniu aos sindicatos nunha reunión con mineiros que tiveron en Castela-León hai 2-3 semanas. O que pasa é que co PP vai a ser peor (para o traballador, e mellor para os ricos).

O PP e PSOE pugnan polos votos neste país, polo que non lles queda mais remedio que autoproclamarse de Centro (que ben lles soa o de Centro-esquerda e Centro-Dereita). Agora ben, non permitan nunca que ninguén lles adiante descontroladamente pola dereita ou pola esquerda respectivamente, eso é moi peligroso para o seu futuro. Cando me refiro a descontroladamente quero decir que si asoma algún partido ou agrupación tratan de sometelo ao seu control. E si ese tipo de movimentos son escisións ou tendencias dentro do seu partido, mellor que mellor.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 20:24
Asunto: Re: EQUO

Corrixo: onde di 'permitan', debe dicir 'permiten'.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos