Foros ›
Autor
Mensaxe
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 18 Set 2010, 17:22
Asunto: Re: Los Omega 5

Ola de novo, unha vez acabada a carreira desta fin de semana en Arteixo , longa (12 qms.) e cun par de repeitos duriños aínda que curtos a metade de carreira. Aínda así acabeina cunha mellor media que na da Torre da Coruña do pasado domingo (5:40 por qm. nesta por 5:45 da anterior) e posto 230 sobre 242 que remataron (así que calculo que sobre 96,25 puntos). OJBlanco tamén a fíxo, en 59:39 Aplauso e acabando no posto 196 Bailar , así que puntúa sobre 120,75.
Os demais xa contaredes, especialmente a princesa que iniciou a carreira máis bonita de todas Razz e que aínda non contou nada sobre a súa lúa de mel, a onde iría Pensando Pregunta .
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Sáb, 18 Set 2010, 20:39
Asunto: Re: Los Omega 5

olaaa chicos! mucho ánimo Jecarqui! si consigues acabar es un gran mérito; genial, Migueliño y Ojblanco vamos a empezar a subir a tope jeje, yo en Campañó, carrera de 9,600 con un gran ambiente q estaban de fiestas, puesto 207 de 293, 118 puntos más para el equipo, y estoy apuntado a Boimorto pero no sé si ir, depende de como me levante mañana, muchos saludos!!
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 15:22
Asunto: Re: Los Omega 5

Boimorto 106 puntos :D:D
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 16:45
Asunto: Re: Los Omega 5

MANUELPUA escribió:
Boimorto 106 puntos :D:D
Miña naiciña querida Abraiado , con que ganas empezamos Manuelpua, jajaja, así dá gusto.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Mar, 21 Set 2010, 14:08
Asunto: Re: Los Omega 5

jejeje tou de Setembro deportivo :D; alguén se apunta a media de Vigo? eu vou , a ver se dou baixado a miña penosa marca de 2h nas dúas anteriores, Vig-Bay e Pontevedra Chupete por certo tamos en postos de ascenso moi ben!!!!
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Set 2010, 19:51
Asunto: Re: Los Omega 5

Buenas. A ver si aguantamos en esos puestos de ascenso. Ya estoy anotado para el Maraton del Miño, suerte en Vigo MANUELPUA, seguro que consigues bajar tiempo. Suerte y saludos

Saludos a tod@s.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Set 2010, 20:19
Asunto: Re: Los Omega 5

jecarqui escribió:
Buenas. A ver si aguantamos en esos puestos de ascenso. Ya estoy anotado para el Maraton del Miño, suerte en Vigo MANUELPUA, seguro que consigues bajar tiempo. Suerte y saludos
Iso, sorte na media de Vigo. E na maratón do Miño estou a ver se animo a alguén para facela por relevos, que non me vexo en disposición de facela completa.
Un saúdo e a seguir así Aplauso Aplauso .
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 19:19
Asunto: Re: Los Omega 5

Muchas felicidades Jecarqui por acabar ese pedazo de cross!!! pues hoy en Vigo en la media marathon, hice 1h 50' q creo q es buen tiempo pero había mucho nivel y tampoco adelanté a muchos Moi feliz , sobre 185 puntos para el equipo ,un saludo!
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 19:33
Asunto: Re: Los Omega 5

Enhorabuena Manuelpua, por el tiempo que has conseguido y los puntos que has logrado para el equipo. Ahora a por la proxima. Saludos

Saludos a tod@s.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 20:35
Asunto: Re: Los Omega 5

Bravo Manuelpua Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso !!!!!!!!! E eu esta fin de semana a ver que tal na maratón do Miño por relevos Rezar .
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 11:59
Asunto: Re: Los Omega 5

Gracias chicosss!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green cómo se presenta el puente ?¿? yo toy indeciso en ir a Marín x el fútbol sala me va a ser difícil y a Coruña el domingo tgo otro cumple el sab y tb complicado pero el Martes lo tgo libre o sea q iré a Vigo o Lestrove o a las 2 a ver si doy je, un saludo, q tal Migueliño en Ourense?¿?
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 19:44
Asunto: Re: Los Omega 5

OOOOOOOOOla, por Ourense bueeeeeeeeeeeeeeeeeeeno Silbar , nunca fixera distancias tan longa ( o máximo meu eran os 12 de Santiago e de Arteixo) así que os 14 do relevo da maratón fíxose un pouco longo (e maxime se facemos caso á xente do foro, que dí que o meu, o 3º, era o máis longo con 14600 metros), así que a media quilometra sobrepasando en algo os 6 minutos por quilometro, pero acabamos chegando entre os 3 da equipa (xunto a Linneo e Orbita) no posto 179 de 230 chegados Bailar , o que non parece malo tendo en conta que houbo sobre 40 abandonos de equipas relevistas. E o ambiente, por certo, fantástico e marabilloso o trato dado polos ourensáns Aplauso .
Polo demais, esta finde toca Coruña10 o domingo para OJBlanco e para min Bailar ( a pesar de que hoxe fún ao ximnasio por 1ª vez na semana e notei aínda as pernas algo cargadas Muerto ) e se recupero ben, que nono sei, o martes a Lestrove.
P:D: Por certo, Manuelpua vexo que case che gostan máis as festas e os cumpreanos que as carreiras Guiño , jajaja.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:11
Asunto: Re: Los Omega 5

Holasss, moi ben Migueliño x Ourense e Jecarqui por acabar a maratón do Miño tamén,q pasada! sips al final outro cumple e non me din levantado para ir a carreira de Coruña pero hoxe fixen doblete en Bembribe e Lestrove :D, mejor la carrera de la mañana sobre 120 puntos pero la de la tarde regular unhos 80 , saludos a todos, alguén se apunta a Carreira do meu pobo, O Carballiño?¿? e estou x ir a Vigo +11 tamén q ata a Noite Meiga non pillo mais festas jaja
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 16:54
Asunto: Re: Los Omega 5

tocou dobrete este fin de semana tamén, O Carballiño e Vigo +11 a verdade q moi ben as dúas carreiras, uns 270 puntos para o equipo
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 17:17
Asunto: Re: Los Omega 5

MANUELPUA escribió:
tocou dobrete este fin de semana tamén, O Carballiño e Vigo +11 a verdade q moi ben as dúas carreiras, uns 270 puntos para o equipo
Estás que rompes con todo, jajaja.
Pola miña parte, esta semana tocoume cea e pillei a cama ás 5:30 da mañá, así que tocou descanso deportivo. E ao mellor ata a de Santiago non volvo correr, porque a media de Pontevedra (na que xa está inscrito OJBlanco) pode que se me faga moito.
Por certo, Pensando daremonos xuntado todo a equipa na Pedestre? Así por fin poderíamonos sacar unha fotiño Razz .
Saúdos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos