Foros ›
Autor
Mensaxe
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Set 2010, 22:41
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

GasMan escribió:

P.D. Estoy en negociaciones con Red Bull para que nos esponsorice, que segun parece va a hacer falta toda la temporada. Ya lo estoy viendo: OLIMPICOS DEL COPAZO - Sponsored by RedBull(R)


negocia mejor con Johnnie Walker, creo que somos consumidores habituales y estarán más receptivos Mr. Green Mr. Green Mr. Green
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 8:57
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Xa recuperado do brutal fin de semana e pensando na animalada que me espera para o domingo que ven, estou francamente acojonailllo pq non me acabaron de gustar as sensacións do mini trail de Lugo e só pensar que teño que subir o triple de desnivel positivo ... pfffffffffff Muro Muro

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 13:59
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

¿Hacemos hoy el entreno del que hablábamos ayer? (C.Ocio - Ascensor de San Pedro y vuelta a 4 caminos por Ronda de Nelle.)

¿Te paso a buscar por tu casa o por la fic?

Si alguno se apunta que lo ponga aquí o que me llame.

The race ends, the road never does.
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 15:10
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

a partir del 27 posiblemente me apunte que estoy de vacaciones, hasta esa fecha lo veo chungo
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 10:09
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Despois do desastre de entreno de onte, coa ilusión que me facía estrear as novas zapas e xustamente por culpa delas teño que parar ... hoxe vou intentar facer os 12 kms que onte non puiden, espero que non me abrasen a planta do pé outra vez ... así que GasMan kedamos como sempre e os que se animen xa saben onde localizarnos.

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 12:31
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

OK. Cuando salga del chollo voy para tu casa.

The race ends, the road never does.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 16 Set 2010, 11:43
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Creo que me doen tódolos músculos das pernas e teño a planta do pé abrasada das novas zapas, así que o mellor será ir correr esta tarde para acabar o traballo. Pásate pola casa despois de currar, eu case prefería gym pero se ti prefires calle non hai problema, como se prefires santa cruz...
mandeiche un par de archivos ao mail para ver se mos podes imprimir e traermos despois ...Bye.

PD: Franky vente adestrar con nós que un equipo ten que adestrar sempre xunto ao ritmo do máis lento.

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 16 Set 2010, 12:31
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Paso después del chollo por tu casa, te llevo los archivos.

The race ends, the road never does.
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Set 2010, 14:45
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

a partir do vernes k ven intentarei ir adestrar con vos algún día.

Franki, ponte os puntos!!! o noso crack deus e señor debe dar exemplo na clasificación xD
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 16 Set 2010, 20:46
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Estamos acehando el podium, jajajajaja. Todo gracias a los "puntazos" de Chayanne en Petín. A ver si el domingo en Penedos empiezo a aportar algo que estoy ahí con un cero patatero que da gusto.

The race ends, the road never does.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 9:17
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Se non tiña dabondo con que a veciña de arriba me despertara cada venres ou sábado dandolle gas ao corpo e reventando a cama, agora as veciñas de abaixo non me deixan dormir os xoves pola noite, primeiro xoves universitario e festa no piso ata preto das 4 da mañá ... así está o país en crise que a xente non vai aos bares consumir, menos mal que xa estamos os olímpicos para reactivar a economía os sábados.

De todas formas, esta mañá creo que se despertaron con resaca e contentas ... para que non decaera a festa levanteime de subidón cunha boa sesión de chasis a tope de volume e co subuffer pegando a todo o que daba, retumbaba o chan, e para acabar, homenaxeando ao manager do equipo, CAMELA. ¡¡¡ Gracias Jaichachu por todas esas mañás despertandome con terrible resaca e con musicón de camela!!!

Agora toca descansar ben esta noite pq senón os Penedos vanse facer aínda máis duros do que xa son de por sí ... a medida que se acerca, máis acojone me entra pensar que teño que facer eso.

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 14:03
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Jajajajaja!!! Has encontrado tu Némesis.

Creo que la solución está clara: si no puedes con tu enemigo únete a el. Lo que vamos a hacer va a ser poner un papel en el portal convocando una fiesta en el edificio para que vayan todas tus vecinas: la de arriba y las de abajo: Fiestón a tres pisos!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Un consejito que peta mucho el cerebro cuando te levantas con resaca: poner Joselito non stop (el reproductor en modo loop y petando el subwoofer con la salida apuntando hacia el suelo justo donde tengan la habitación) y a todo gas: Doce cascabeles tiene miiiii cabaaallooooo por la carreteeeeera!!!

Y cuando acabe otra vez: Doce cascabeles tiene miiiii cabaaallooooo por la carreteeeeera!!!

Y cuando acabe otra vez: Doce cascabeles tiene miiiii cabaaallooooo por la carreteeeeera!!!

Y cuando acabe otra vez: Doce cascabeles tiene miiiii cabaaallooooo por la carreteeeeera!!!

Y cuando acabe otra vez: Doce cascabeles tiene miiiii cabaaallooooo por la carreteeeeera!!!

Y cuando acabe otra vez: Doce cascabeles tiene miiiii cabaaallooooo por la carreteeeeera!!!

and so on.

Por cierto, hoy olvídate de dormir porque he quedado con la de arriba y más cosas... Mr. Green

Hablamos luego

The race ends, the road never does.
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 14:06
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Acabo de ver el hilo de Penedos y he leído que a causa de las tormentas va a haber muchísimo barro: condiciones ideales para nosotros: LO PETAMOS!!!

The race ends, the road never does.
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 23:24
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

La 1.30 de la madrugada y yo posteando. Bueno, da igual.

Caballeros, sólo me resta decirles que después de la cenita y la barrita de hoy ya teneis las reservas vitamínicas necesarias para petarlo a lo grande en Penedos.

Vuestro capitan tiene fe en vosotros Mr. Green
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Set 2010, 17:24
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Para apuntarse en Coruña 10.

www.galiciaatletica.co...opular.asp





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos