Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 10:12
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
...nada mais salir co aire se levantou a alfonbrilla de championchip e valla castañazo que me peguei casi me jodo os dentes, teño a cara que parece unha bola de pan...

Muro Muro Muro Muro Muro Muro Muro Enfadado
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 10:24
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Cheetos:

Lín que vas a Valladolid.

Eu tamén vou e marcho o Venres para aló. Que plan tes?
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 14:26
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Mincha escribió:
Cheetos: Que plan tes?
A verdade é que non teño plans moi sanos de cara á media do domingo, pois xa que estou no meollo da D.O. Ribera del Duero como que non sei eu... A miña vantaxe é que o mister é pouco estricto e non me obriga a máis nada que a acabar...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 20:10
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

safardatxo escribió:
Tiñas fame!!!!anda que o que non che pase a ti!!!
Recuperate!!
fame ,fame,non tiña sono e que lebo toda semana co carallo dos vertigos e estou sen durmir , bueno conto a parte javiyl contamos algo de teu amigo xuncal ( idade ,canto mide, solteiro,con noza , sin noza ,conta conta ,que numero de pe usa Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose bueno que non se asuste e nos escape ,contalle que eu son a tola do equipo Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar vemonos na prosima P.D. CAPI como andas
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 21:57
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
CAPI como andas

Esgotao Muerto Muerto , a partir de mañá collo a baixa, tantas noites de hospital, tantos desgustos e tanto trajín dun lado para outro foron moito para min.......

Intentarei aproveitar para facer algo ..... non prometo nada.... non che hai cabeza para moito, bueno, cabeza hai bastante Mr. Green (e agora mais que teño melena leonina!!!) pero gañas poucas.......

Saudiños e coidadiño cos tropezóns.....é o que ten ter esa velocidade que ti mais eu sabemos, que nos impide ver ata os obstaculos Payaso Payaso Payaso Payaso Coidate moito cabra tola!!!!

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 14:22
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

bueno sa me coido doene :un pe, unha perna ,un brazo ,unha cadera , unha teta , e unha bochecha da cara ,osease estou feita unha m........................a jeje pero o sabado vemonos en campaño non ???? safar si queres vir teño sitio no tarabus ,e o viernes a puebla a facer unha milla ,non ai quen poida con migo jeje vemonos
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 14:35
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Apuntome o Tarabus!!!Este ano colocareime no millor sitio posible para sacar as fotos,na costa do cimiterio Ríndose Ríndose
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 23:16
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

A ver... Tara, como es que ultimamente no haces más que tropezar. No era yo la patosa? Todo lo malo se pega Ríndose Ríndose
Tartarugo cuídate mucho, no queremos que caigas enfermo.
Safardatxo me alegro de que sigas pasándote por las carreras aunque sea cojo.
Javiyl y Xuncall, estáis tan locos como todos estes? entonces estais en el equipo adecuado. Mr. Green Mr. Green
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 10:46
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Quen esta tolo? Silbar
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 11:49
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

safardatxo escribió:
Apuntome o Tarabus!!!Este ano colocareime no millor sitio posible para sacar as fotos,na costa do cimiterio Ríndose Ríndose

Se ó final podo ir......espero que saques as fotos noutro sitio Enfadado Enfadado ........(polo menos a min Mr. Green Mr. Green .....), que vou botar os fígados pero moito moito Muerto Muerto ........ Anda, faite bo e colócate na liña de meta que é medio en baixada Rezar Rezar ou alá arriba onde se vira á dereita antes da primeira baixada Silbar Silbar Silbar ....... pensa nos pobres sufridores do furgón de cola, pensa que algún día estarás (esperemos que pronto) de volta con nós .........

Cabra-tola coidate de todas esas feridas de guerra e a ver se son capaz de seguirte (confórmome con que sexa a unha distancia prudencial) o sábado Pensando Pensando ...

Fondo Norte........ algunha proba esta fin de semana Pregunta ????

ArdillaRoja, procurarei facerche caso, ainda que non é doado, xa sabes Triste ....alomenos agora xa teño unha preocupación menos....

Se eu puiden, ti tamén...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 12:23
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Creo que tamen estou falando de mais,e o millor non teño camara pro sabado,asi que si algun de vos a leva eu saco,que a do movil non me gusta
O sitio perfecto e a costa,e onde a xente vai a un paso xusto pra poder sacala ben en movemento coa lentitude do obturador Ríndose
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 14:16
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

safardatxo escribió:
Creo que tamen estou falando de mais,e o millor non teño camara pro sabado,asi que si algun de vos a leva eu saco,que a do movil non me gusta
O sitio perfecto e a costa,e onde a xente vai a un paso xusto pra poder sacala ben en movemento coa lentitude do obturador Ríndose
portádevos ben ,neno a que hora te reollo ou ves asta o auto lavado mandame un sms e ti traquilo que camara teño eu e a costiña gustame
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 16:07
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

hola, pasome pola vosa casa para mirar como esta tara e xa vexo que os dedos para teclear estan ben, carallo que maneira de falar(escribir), bueno como as noticias son boas e non hai parte de baixa, vemonos en campaño.
saudos. Ríndose
p.d. tara non leves outro golpe pola seman eh? Guiño
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 17:20
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Dime ti hora,o sitio,onde sempre
Eu non sei a que hora e a carreira,eu tampouco vou velo,que eu non corro Ríndose
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 19:23
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

safardatxo escribió:
Dime ti hora,o sitio,onde sempre
Eu non sei a que hora e a carreira,eu tampouco vou velo,que eu non corro Ríndose
podeste acercar asta o bingo de frorida ? as 4:30 ,come cedo , Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos