Foros ›
Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 8:59
Asunto: Os olímpicos do copazo

Hola equipo ...

Preparados para comezar a sumar puntos no circuito este finde...

Onte fixemos un entreno durexo GasMan e máis eu por Santa Cruz (duro sobre todo para min, xD) e as sensacións foron un pouco malas. Como vai doer o minitrail de Lugo .... e máis doblando o domingo con Ibercaja. Muro Muro

www.24gramos.blogspot.com
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 9:10
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

tranquilos, que o domingo estou eu tamén para darvos ánimos, porque non sei como acabarei do vernes hard session on elviña jaja

intentarase non dar moita pena, e debutar decentemente nas puntuacións.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 17:24
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Aquí estoy, en la página de los mataos de toda Galicia.
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 20:44
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Lo daremos todo. Aún encima me poneis de capitán y así no hay manera de reservarse.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 8:58
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Mulaomar é normal que sexas ti o capitán, eres o único que pode competir coa élite do atletismo popular, aínda que vendo o nick que te puxeches no circuito danme gañas de quitarte de capitán, se aínda te puxeras panchito el glu glu ..., pero que é eso de Franky.

Zero, xa nos explicarás que pensas facer o venres, unha hard session soa francamente xungo, aínda así seguro que para o domingo estás recuperado para ir tirando dos veteranos que estaremos fundidos do mini trail.

www.24gramos.blogspot.com
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 10:04
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Es más que nada por mantener el mismo nick que uso en championchip, así no hay confusión posible.

Y tranquilo que este domingo en Ibercaja me ganaré los galones de capitán. Mr. Green
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 17:04
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Como vexo que esto non se move moito ... onte adestramento cortiño con GasMan para reservar forzas para o mini trail de mañá pero ao final quentámonos pola zona do aquarium e cheguei coa lingua fora ao final e cun punto.

Esta tarde descanso e a ver se vou comprar unha barra enerxetica e un xel para probalos mañá a ver q tal a sensación e como me sentan por se hai q tirar deles nas seguintes gañadas que se aveciñan.

E a ver se non me lesiono con tanta carreira pq as zapatillas que teño xa non teñen literalmente sola, está completamente gastada, xa levan máis de 1500 kms pero pasei por running shop pero dixéronme que está esgotado o modelo e que o novo modelo, as new balance 759 non veñen ata final de mes, así que pasei de todo e as pillei en wiggle... espero que veñan para mediados de semana.

Por certo Chayanne_Galaico, está ben que sumes puntos para o equipo, pero para eso hai que participar nas carreiras, Mr. Green ou moito nos tiñas enganados Abraiado



Supoño que alguén che mandaría os puntos por error.

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 19:39
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Jajajajajaja!!! Se queda solísimo!!!! Duodécimo en la media maratón de Petín!!!! Lo peta!!!

Supongo que lo que habrá pasado es que alguien habrá visto ese peaso nick y le habrá querido donar los puntos. Lo que está claro es que de momento lidera la tercera división destacado y es el que lo está petando de este equipo lamentable.

Hablé con Panchito el glu glu, o mulá omar o como coño se llame en este foro y quedé en hablar mañana con él para ir a pillar los dorsales de Ibercaja para correr en ese marco fastuoso, sólo comparable al antiguo Faro de Alejandría, que es nuestro queridísimo monumento Patrimonio de la Humanidad: La Torre de Hercules.

El muy globero dijo que hoy como entrenamiento pre-carrera para soltar piernas sólo había entrenado a 4:30. Me parece patético, y creo que tenemos que plantearnos echarlo del equipo porque aquí no aceptamos paquetes.

Mañana anarky y yo vamos a sumar entre los dos 44 Kms de carrera, 1400 metros de desnivel positivo, nos vamos a levantar a las 06:00 AM, vamos a hacer más de 200 Kms de viaje y vamos a sumar 0 puntos para el equipo: ésta es la auténtica actitud que deberíamos tomar todos.

Y el domingo Ibercaja... o no.

The race ends, the road never does.
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 21:04
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

¿a que hora vais a por los dorsales? igual me apunto
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Sáb, 11 Set 2010, 4:27
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Eu seguramente non poida ir polo dorsal así que a ver se algún de vos mo pode coller e así me aforra o madrugón do domingo, que xa bastante teño con levantarme hoxe as 6.

www.24gramos.blogspot.com
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Set 2010, 10:07
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

merda, lino tarde tio, eu fun por el a primeira hora, pero se vades pola tarde que alguén me mande sms e se poido acércome e tomamos algo
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Set 2010, 15:26
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Proba debut da maioría do equipo, e por suposto risas aseguradas, nada como ir entre borracho e resacoso a correr un domingo, ¿verdade? xDDDD

que grandes momentos vai dar este ano....empezamos ben...
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Dom, 12 Set 2010, 15:43
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Estou agonizando ... xa non recordo cantas horas levo desperto, comezo a ver duendes de colores, creo q debería comezar a preocuparme Mr. Green

Pois a carreira de hoxe xenial, foron moitisimas risas e toda unha nova experiencia... empezamos como debe ser, facendo honor ao nome do equipo.

www.24gramos.blogspot.com
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Set 2010, 18:03
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Yo la verdad nunca me había reído tanto en la previa de una carrera.

La carrera en sí una mierda por culpa del viento, pero bueno, se sumaron puntos.

Y por una vez, y sin que sirva de precedente os doy la razón. Menuda mierda en La Coruña como organizadores de carreras. El fulano soltando la cinta de salida en plan, venga gilipollas a mataros, luego el ventarrón que era un coñazo. Sin avituallamiento y aún encima la mierda de cronometraje sin tiempo neto.

Y por último y para rematarlo una camiseta hortera cantosa de color naranjito fosforescente y con una cutrería a la hora de repartir las bebidas. Además que parecía aquello un concierto de Tokio Hotel con toda la peña intentando pasar por encima del otro pa pillar las cosas. Parecemos tercermundistas. Cualquier pueblaso de por ahí adelante organiza mejor una carrera.
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 12 Set 2010, 18:08
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Buenos días.

¿Carrera? ¿Había hoy carrera? pfffffff.

Estoy con Panchito tomando unas cañas, así me gusta, levantando el nivel del equipaso sumando puntos. Cuando Chayanne_Galaico y yo entremos en juego lo petamos.

De paso anuncio que sólo voy a correr carreras en el club fluvial de Lugo, que ayer me enamoré... y más cosas.

Ala gañanes, a entrenar.

P.D. Estoy en negociaciones con Red Bull para que nos esponsorice, que segun parece va a hacer falta toda la temporada. Ya lo estoy viendo: OLIMPICOS DEL COPAZO - Sponsored by RedBull(R)

The race ends, the road never does.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos