Foros ›
Autor
Mensaxe
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 8:31
Asunto: CARMA TdI

Pois un dos clásicos de Correr en Galicia non podía faltar no campeonato. Os CARMA Tipos de Interés prometen pasalo ben. Aínda que xa nos coñecedes decir para os despistados que a equipa está constituída por:
Beauvais
Ian
Mincha
Moussambani
Safardatxo.

Saúdos e boa tempada a todos!!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 11:20
Asunto: Re: CARMA TdI

Dame a min que o comezo da tempada non vai ser bo,entre a vosa preparacion de Maraton,a miña larga lesion,creo que a partir de dezembro imos ter que dar o callo de mais
Somo o Atleti do circuito!!!
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 11:57
Asunto: Re: CARMA TdI

Home Safardatxo está claro que eu non vou darlle caña nas probas nos primeiros meses, pero como me coinciden con tiradas largas vou facer as medias de Petín, Vigo e Pontevedra e mais a Maratón do Miño, que aínda que non vaia a tope unha boa chea de puntos han caer.

Frecha Frecha Frecha
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 12:12
Asunto: Re: CARMA TdI

Penso que o obxectivo é a permanencia e todo o que sexa estar máis arriba benvido sexa. Como ben dis Safardatxo estamos a preparar a maratona pero ti xa sabes que eu necesito respirar carreiras e ademais das probas que indica Mincha nalgunha máis estarei.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 12:18
Asunto: Re: CARMA TdI

Non me adordaba eu das Medias destes meses,teño o cerebro en "off".Hai carreiras que as tiña sinaladas,Campaño,Media de Vigo,e ver que mas vou perder,dame rabia,mecago no concello!!! Enfadado
Onte fun facer un TAC,xa que o medico caeu da burra e deuse conta que non era normal que seguria doendo,no comment!!agora a esperar a que me digan o que teño o 17 de setembro,tentarei que sexa antes,que estou empezando a collerlle mania o sofa!! Ríndose
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 13:23
Asunto: Re: CARMA TdI

safardatxo escribió:
Non me adordaba eu das Medias destes meses,teño o cerebro en "off".Hai carreiras que as tiña sinaladas,Campaño,Media de Vigo,e ver que mas vou perder,dame rabia,mecago no concello!!! Enfadado
Onte fun facer un TAC,xa que o medico caeu da burra e deuse conta que non era normal que seguria doendo,no comment!!agora a esperar a que me digan o que teño o 17 de setembro,tentarei que sexa antes,que estou empezando a collerlle mania o sofa!! Ríndose

A tempada é longa. O importante é recuperarse ben e despois todo virá rodado (non de caerse eh Mr. Green Mr. Green Mr. Green ).

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 14:02
Asunto: Re: CARMA TdI

Que te pasó Safardatxo¿?
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 14:25
Asunto: Re: CARMA TdI

Saludos, equipo, en la nueva temporada... por aquí me dejo caer como viene siendo habitual en mí en otras ocasiones. De todos modos, con vuestro permiso, claro.

Este año los Esprintes inde nai intentaremos seguir vuestra estela todo lo que podamos y lucharemos por quitaros esos casi 80 puntos de diferencia que nos separaron la temporada pasada!!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz y digo "intentaremos" porque tenemos a uno off, a otros dos preparando maratones, al joven pensando sólo en batir marca en la San Martiño... y así ¿sólo quedo yo? puf... pues nada, a intentarlo.

Pues nos vemos en algunas de las carreras citadas, para un apretón de manos y palmaditas en la espalda.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 17:07
Asunto: Re: CARMA TdI

Paso que cuando por fin curo la lesion del pie derecho,cogi con la moto un baden que no estaba debidamente señalizado y realize un freestyle con ella,intente realizar un doble backflip,pero al ir a velocidad moderada no me dio
Conclusion:
Dedo gordo de la mano derecha roto,multiples abrasiones en manos,codos y rodilla e hinchazon y posterior dolor en pie derecho sin diagnostico 3 semanas despues
Lo unico bueno que tiene esto que me volvi mas deportista,puedo ver vuelta,mundobasket,futbol,curling,petanca Ríndose
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 13:30
Asunto: Re: CARMA TdI

Vaia rapidez pra inscribir o equipo!!notase os galons!!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 14:15
Asunto: Re: CARMA TdI

safardatxo escribió:
Vaia rapidez pra inscribir o equipo!!notase os galons!!

Polo menos na inscripción fumos os primeiros Bailar Bailar Bailar

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 18:31
Asunto: Re: CARMA TdI

Xa estreamos o noso casilleiro de puntos coa visita a Petín do capi e mais eu hoxe.

Encantado da carreira que é bonita á par que divertida, variada e para mín moi estimulante de cara ao meu gran obxectivo de principio de tempada. Satisfecho

Saúdos equipo e pronta recuperación Safardatxo Frecha Frecha Frecha
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 18:59
Asunto: Re: CARMA TdI

Pois como di Mincha carreira fermosa e tamén esixente. Penso que imos polo bo camiño Aplauso Aplauso Aplauso

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 19:49
Asunto: Re: CARMA TdI

Enhorabuena pareja incombustible, arrancamos desde la primera prueba, y espero que la mejora sea rápida Safardatxo, un saludo para todos
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 15:14
Asunto: Re: CARMA TdI

Ian: tes referencias da carreira de Mugardos?

...é que o Sábado teño un 10.000 no meu adestramento e estou pensando facer turismo polo norte Mr. Green Mr. Green .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos