Foros ›
"spajetis brancos pra cear"
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Ago 2010, 13:32
Asunto: "spajetis brancos pra cear"

Pois coma etuxia i herniado se renderon ós "mariscodolares" de supermorais Mr. Green Mr. Green a nosa equipa desfaise.

Coma Lois anda desaparecido en combate (a bo fé lle anda facendo as beiras ás rapazas na praia Aplauso Aplauso jeje) eu quedo "libre" (pero soio pra esto, o de pasar polo altar nin tolo Guiño ).

Neste vindeira edición do circuíto se me respetan as lesiós (non coma o ano pasado) loitarei por ser top10, asi que se necesitades dun "podenco" pra compretar quinteto, ó voso servizo

Apertas
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 28 Ago 2010, 14:28
Asunto: Re: "spajetis brancos pra cear"

xabi escribió:
Pois coma etuxia i herniado se renderon ós "mariscodolares" de supermorais Mr. Green Mr. Green a nosa equipa desfaise.

Coma Lois anda desaparecido en combate (a bo fé lle anda facendo as beiras ás rapazas na praia Aplauso Aplauso jeje) eu quedo "libre" (pero soio pra esto, o de pasar polo altar nin tolo Guiño ).

Neste vindeira edición do circuíto se me respetan as lesiós (non coma o ano pasado) loitarei por ser top10, asi que se necesitades dun "podenco" pra compretar quinteto, ó voso servizo

Apertas

Amigo Xabi. Eu non desfixen o teu antigo equipo "Spajetis brancos pra cear". Coido que non é acertado o teu comentario dos mariscodólares, inda que non me molesta.Seica ata é gracioso. O voso equipo xa tiña as horas contadas. Cando lle fixen a proposta a Etuxia, nin siquera sabía de que estaba no teu equipo, e ademáis, polo visto, tiña xa moita pinta de desaperecer.
Un saudo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Ago 2010, 15:46
Asunto: Re: "spajetis brancos pra cear"

supermorais escribió:
xabi escribió:
Pois coma etuxia i herniado se renderon ós "mariscodolares" de supermorais Mr. Green Mr. Green a nosa equipa desfaise.

Coma Lois anda desaparecido en combate (a bo fé lle anda facendo as beiras ás rapazas na praia Aplauso Aplauso jeje) eu quedo "libre" (pero soio pra esto, o de pasar polo altar nin tolo Guiño ).

Neste vindeira edición do circuíto se me respetan as lesiós (non coma o ano pasado) loitarei por ser top10, asi que se necesitades dun "podenco" pra compretar quinteto, ó voso servizo

Apertas

Amigo Xabi. Eu non desfixen o teu antigo equipo "Spajetis brancos pra cear". Coido que non é acertado o teu comentario dos mariscodólares, inda que non me molesta.Seica ata é gracioso. O voso equipo xa tiña as horas contadas. Cando lle fixen a proposta a Etuxia, nin siquera sabía de que estaba no teu equipo, e ademáis, polo visto, tiña xa moita pinta de desaperecer.
Un saudo

meu, que era coñaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mr. Green Mr. Green
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 28 Ago 2010, 19:15
Asunto: Re: "spajetis brancos pra cear"

Que no estoy mosqueado, hombre, saludos.
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Lun, 30 Ago 2010, 22:25
Asunto: Re: "spajetis brancos pra cear"

Non me parece ben o que estades a dicir (os dous), sobre todo coas expresions "O voso equipo xa tiña as horas contadas. ..., e ademáis, polo visto, tiña xa moita pinta de desaperecer." Non me parecen acertadas...

Saudos a todos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 7:50
Asunto: Re: "spajetis brancos pra cear"

Lois escribió:
Non me parece ben o que estades a dicir (os dous), sobre todo coas expresions "O voso equipo xa tiña as horas contadas. ..., e ademáis, polo visto, tiña xa moita pinta de desaperecer." Non me parecen acertadas...

Saudos a todos.

A verdade é que non leera esa frase de supermorais, e sí, tamén me semella mal e reprochable Avergonzado Avergonzado

Teño que decir que etuxia me chamou persoalmente pra contarme que herniado e mais el trocaban de equipa polo que respecto a eles nada que obxetar.

Outro tema a tratar sería o de Lalo, debería de haber tirados deso que iles denominan "talante" i enviarme unha sms ou email aló menos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 13:14
Asunto: Re: "spajetis brancos pra cear"

Cita:

admin "dixit" :

IMPORTANTE: para que un equipo poida ser considera "o mesmo" teñen que repetir alomenos 3 dos compoñentes da tempada anterior, senón sería considerado nova inscrición.


Con esa normativa eu saio perxudicado posto que o novo equipo de supermorais participaría en 1ª e lois-xabi quedariamos con cara de parbos , "por riba de burros, apaleaus"....

Solicito o veto en primeira pra "os paragüeiros" polo motivo que veño de argumentar
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 13:17
Asunto: Re: "spajetis brancos pra cear"

lois, veño de comentarlle a alber que non podo fichar polos "perros del anuncio".

Isto xa tomou transcendecia persoal polo que vou a loitar porque nos manteñan a praza en primeira.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 18:09
Asunto: Re: "spajetis brancos pra cear"

Lois escribió:
Non me parece ben o que estades a dicir (os dous), sobre todo coas expresions "O voso equipo xa tiña as horas contadas. ..., e ademáis, polo visto, tiña xa moita pinta de desaperecer." Non me parecen acertadas...

Saudos a todos.

Sinto Lois, que as miñas palabras non te gustasen, e pido disculpas. Eu simplemente fixen referencia a que cando me puxen en contacto con Etuxia, me dixo que o equipo non iba a continuar por temas personales en los que no entro a enjuiciar, y de los que no tengo y ni quiero tener conocimiento. Os pido disculpas a tí Lois y a ti Xabi por esas dos frases emitidas.
Un saludo.
Edu Morais.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 18:12
Asunto: Re: "spajetis brancos pra cear"

Sobre o tema da inscripción do novo equipo "Os Paragüeiros". Non sei onde está a polémica , Xabi, posto que nos temos claro que vamos a comezar a liga na 2ª división, coma non podía ser de outra maneira.
Sinto que estés dolido Xabi. De verdade que non foi a miña intención, e ademáis en todo momento actuei, penso , de boa fe.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 22:40
Asunto: Re: "spajetis brancos pra cear"

por mín tema zanxado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos