Foros ›
Autor
Mensaxe
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 10:08
Asunto: Té verde

Hola, me he acostumbrado a tomar té verde para desayunar ya que la leche que tomaba de toda la vida de repente me sienta bastante mal.
Me gustaría saber dónde lo comprais vosotros ya que yo uso el que viene en bolsitas (que venden en cualquier supermercado), y me imagino que no es el más adecuado.

Muchas gracias.

Saludos.
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 10:40
Asunto: Re: Té verde

Hola: La mejor calidad la encontrarás en tiendas especializadas, como MISTELANEA en la calle General Pardiñas en Santiago, donde además tienen variedades con frutas, especias, etc., que harán más alegre la infusión. Saludos.
Alex

Alex
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 12:31
Asunto: Re: Té verde

Repanocha escribió:
.... ya que la leche que tomaba de toda la vida de repente me sienta bastante mal.....

se che gusta o leite podes probar o leite sen lactosa. Haino tamén en calquer supermercado e aínda que é un pouco máis caro que o normal, pode que che compense. Tamén podes probar con iogures naturales.

A lactosa soe ser o "ingrediente" que fai que o leite sente mal.


co té non che podo axudar, pero digo eu, ten que ser verde? non vale do roxo? Pregunto por ignorancia Chupete

-- Chámame "ghose"
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 12:34
Asunto: Re: Té verde

supoño que será porque o verde ten propiedades de queimar grasas.
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 14:33
Asunto: Re: Té verde

O que máis graxas queima é o vermello, o blanco é o máis depurativo e o verde ó que ten mái antioxidantes.
O kefir, que pode preparar un mesmo na casa, transforma a lactosa en ácido láctico.
Tamén se pode tomar leite de soja, de aveláns, de cebada, avena, etc. Facelo un mesmo é moi doado. En realidade trátase da famosa horchata, todo está inventado xa, que de chufas tamén aporta calcio e demáis. Incluso pódense combinar varios ingredientes para facer unha horchata máis completa.
De tódolos xeitos, ainda que un tome leite, con lactosa ou non, horchata, iogur, kefir, etc. pola mañá, tamén se pode tomar unha taza de té ou café se che gusta...
Alex

Alex
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 15:03
Asunto: Re: Té verde

Muchas gracias por las respuestas.
Decidí prescindir de la leche en el desayuno, de cualquier tipo de leche. Tomo queso y yogures, eso sí.
Tomo el té verde porque me gusta su sabor y por sus propiedades pero desconozco si es mejor el rojo, el blanco, ... Supongo que lo ideal es tomar varios y combinarlos día a día por sus diferentes propiedades.
Alguien sabe de algún sito para comprarlo en Coruña?

Gracias otra vez.

Un saludo.
lavorda

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/09
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 16:16
Asunto: Re: Té verde

te pasa como yo . . . pero no te desmoralizes, e mejor dicho alegrate.
´ vas a notar un cambio supergrande, te vas a encontrar mejor
... . pero no dejes de alimentarte, el té no te alimenta, solo es un excitante, piensa que la leche tiene proteina, y una cantidad pequeña de calcio comparada con las nueces, frutos secos, cereales, verduras.... ( todos sabemos que las vacas toman un gran vaso de leche antes de ser ordeñadas ).
yo te recomiendo un buen deshayuno con cereales con leche de soja . . . ò agua con colacao como yo hago + azucar y muesly ( del bueno ) , o con zumo de naranja . . .. pero ten en cuenta leche alimenta y el té no





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos