Foros ›
Autor
Mensaxe
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xuñ 2010, 22:26
Asunto: Re: Diario de Xoixe

E miña maneira de entrenar Avergoñado o non ter adestrador un fai o que o corpo lle pide o non o que debería, pero...

Outra tolería facendo series cortas, por exemplo de 200, 400, 800, 1000 as recuperacions fágoas a trote lento, e sempre como máximo unha volta a pista, salvo que vaia moi cascado e doulle media volta mais. Eu nunca paro para recuperar, en cambio este ultimo dia si parei porque tiña a Titoflis de compañeiro de series e non me gustou nada nada pero nada o acabar as series de 1000 recuperar andando.

Muy mal muy mal, o empezar outra serie costabame moito arrancar porque as miñas pernas estaban acomodadas á andar e non a correr.
E como e lóxico de peito recuperei o 100%.

Xa che direi algo, a ver si me uno a vós un dia destes, a verdade e que teño ganas, mais que nada por ter un seguro donde poder votar man en caso de lesión, pero moita pereza tamén.

Un saudo amigo.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 20:30
Asunto: Re: Diario de Xoixe

domingo 6: hoxe non tiña moitas gañas de correr e menos unha tirada larga, pero unha vez que se empeza, xa que estaba programado pois veña, a sufrir. Saín as 11:30 cunha temperatura agradable para min, por veces hasta nublabase o sol, pero agradecíase Ríndose . Fixen 22,5km en 1h44m e como foi trote suave a 4m38seg por km pois de peito anduven moi ben 149 pulsacións de media e 169 de maxima.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 09 Xuñ 2010, 21:38
Asunto: Re: Diario de Xoixe

ArreCristo,non tiñas gañas de correr e votacheste o lombo 22 km a 4.38 xa me diras que carallo e o que desayunas.!!!
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 11 Xuñ 2010, 23:18
Asunto: Re: Diario de Xoixe

Sempre un pouco de leite con café a ser posible con cafeína pá andar un pouco máis desperto, sinon hasta as 11 da mañán ainda sijo frotando os ollos Ríndose Ríndose Ríndose


O martes dia 8: fixen 13,4 kms en 58m04seg, a ida foi a trote normal e a volta deille un pouco mais de sentido á cousa...

O mercores 9: 1 hora de bici na casa vendo unha serie que comprou a miña muller e para non aburrirme pedaleando poño o dvd portatil a altura da cara e cada vez que fago bici de spinning toca un capitulo de "A dos metros bajo tierra". Ríndose Ríndose Ríndose Non e que me juste moito esa serie en concreto pero teño que andar entretenido sinon marcho pá cama coma un tiro.

viernes 11: fun correr a un ritmo moi bo os 13,4km e saiume en 56m47seg a 159ppm de media (4m14seg po km) Aplauso Aplauso Aplauso e de seguido cambie o ritmo e fixen 6km en 27m46seg (4m38seg por km) a 155ppm de media e 170ppm de maxima. Bueno pois casi foron 20kms de nada...

A verdad e que hoxe sentíame con forzas e aproveitei ben aproveitado, si señor. O chegar a casa, por curiosidade, puxenme encima da báscula de baño "en canal" e marcaba 65,600 kg. Abraiado Abraiado Abraiado normalmente ando entre 67 e 69 kg.

Pos, nada máis por hoxe, chejoulle ben, a dormir que son horas.

Saudos.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 16 Xuñ 2010, 22:09
Asunto: Re: Diario de Xoixe

Sábado 12: descanso

Domingo 13; descanso


lunes 14: descanso

martes 15: 10km empezando lento los primeros kms y acabando un poco mas fuerte los 4 ultimos, como casi nunca lo hago. Tiempo en realizar en entrenamiento: 42m25seg a 150ppm de media.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 19 Xuñ 2010, 22:05
Asunto: Re: Diario de Xoixe

martes e miercoles y jueves: descanso
viernes 18: corrí 13,5km en 55m34seg a ritmo rapidillo y mis pulsaciones 160 de media y 179 de maxima. O entrenamiento saíume a 4m09seg por kilometro.

sábado 19: Mi hijo fue a jugar un torneo por la tarde de futbol 7 a la Isla de Arosa (por cierto ganaron los tres partidos y se clasificaron para las finales del domingo) Aplauso Aplauso Aplauso y aproveche y metí ropa deportiva en el coche y a la vuelta le dije a mi mujer que yo volvia correndo para casa y así lo hice a las 19.45h. Recorrí 8,4km en 34m48seg y curiosamente Pensando Pensando Pensando me salió tambien a 4m09seg pop km igualico igualico que el dia anterior. Casualidades de la vida Ríndose Ríndose Ríndose .

Bueno también se que este no es el lugar adecuado pero me muero de ganas de deciros que hoy por la mañana, si. si, jugaron por la mañana la Final de la Copa Diputación de Pontevedra categoría prebenjamin (hasta siete años inclusive) y ¿sabeis que? Pues que han ganado la Final por 7 goles a 5 al Arosa S.C. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ AUPA VILANOVA !!!!!!!!!!!!!!!!

Este año hemos hecho "EL DOBLETE" Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Bailar Bailar Bailar Bailar Campeones de Liga 2009-2010
y Campeones de Copa Diputación 2009-2010 Bailar Bailar Bailar Bailar


Un abrazo a todos de un padre feliz en el dia de hoy...

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 26 Xuñ 2010, 10:30
Asunto: Re: Diario de Xoixe

Domingo, lunes, martes y miercoles: descanso forzoso. Con la garganta seca e inflamada, posiblemente debido a mi exposición excesiva al sol (no de playa sino futbolera)

Jueves 24: 12km en 51m00seg a 152 ppm de media y 168 ppm máxima.

Viernes 25: 10km en 40m33seg a 153ppm y 170ppm de maxima.

La verdád, no comprendo mucho Pensando pero despues de estar cuatro dias parado vuelvo a los ruedos y mis tiempos son mucho mejores que cuando entreno dia si dia no. Pues igual tengo que entrenar solo dos dias a la semana y competir el domingo Ríndose Ríndose Ríndose para así poder batir todas mis marcas personales Ríndose Ríndose Ríndose .

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 21:48
Asunto: Re: Diario de Xoixe

lunes 28: chejei de traballar as 20:30 h a casa e pintei o jaraje hasta as doce da noite, Ríndose Ríndose Ríndose esto si que e un entrenamiento. Ríndose Ríndose Ríndose O mellor de todo ben despois o levantarse po-la mañán...

martes 29: 6:15 da mañá en pie, coma un home Satisfecho (diría Lestrove). 250ml de cafe con leche y a calentar en el jardín y aledaños. A las 6:50 comienzo el entrenamiento de 10,450km hasta mi lugar de trabajo con una temperatura de 16 grados a la sombra (ainda non saíra o sol). Sorriso Sorriso Sorriso El trayecto lo hice a ritmo muy lento, tal y como estaba programado. Al terminar la jornada de trabajo matutina (13:30h) me dispongo a realizar el trayecto de vuelta a casa. Ésta vez lo reduje a 9,100km pues creo que la temperatura rondaría los 25 o 27 grados y no iba nada cómodo. En el km 6 mas o menos decido andar asi como unos 200 o 300 metros para recuperar pues el calor me estaba matando Muerto . Llegué a casa muy cansado, y creo que en parte es lógico por muchas razones.

Es la segunda vez que hago este doblete y volveré a repetir, eso sí, buscaré el dia propicio sobre todo para la vuelta, y a vé si no ase tanta calóooooo.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 22:06
Asunto: Re: Diario de Xoixe

miercoles y jueves: nada de nada.
viernes 02: salín con moitas ganas pero de menos a máis. moi lento os 10 primeiros km e os 6 restantes a un ritmo sostenido. O final rodei 1 hora e cuarto pá 16,300km. Polo menos disfrutei dunha corrida Silbar relaxante... bueno este ultimo punto tendría que pasalo o novo tema de khene "sexo nas carreiras" Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 21:30
Asunto: Re: Diario de Xoixe

sabado 3 de julio: Paraguay... a seleción Española Moi feliz Moi feliz Moi feliz

domingo 4 de julio: Sain as 12:02h e ata as 13:40h non chejei de volta a casa. Fixen 21km a pleno sol de vrán pejando firme pero antes voteime cremita pá non queimarme. 21km en 1h38m de paseo nun domingo caluroso.

Normalmente ando nos 67 - 69 kg de peso (en inverno) e hoxe (vran) o terminar de ducharme subinme a "báscola" e Abraiado Abraiado Abraiado 64,800kg Abraiado Abraiado Abraiado . Mi máaaaaaaaaa. Bueno ajora a noite despois da ducha antes de ir para a cama, xa recuperei 1,5kg e xa estamos nun peso un pouco máis lóxico (66,3kg).

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Xov, 08 Xul 2010, 22:28
Asunto: Re: Diario de Xoixe

lunes 5:[/b] descanso
[b]martes 6:
intento levantarme as 6:15 da mañán para ir correndo a traballar, pero síntome cansado Triste e sijo unha horiña mais na cama Moi feliz Moi feliz Moi feliz
[b]miercoles 7:[/b] ésta vez si consejin levantarme da cama Aplauso Aplauso Aplauso ainda que un cuarto de hora máis tarde Silbar Silbar Silbar , polo que o quecemento foi máis rapido e intenso do habitual. As 7 da mañan arranco para facer 10,450km dende Vilanova de Arousa a Cambados en 47m53seg con un trote suave e comodo Aplauso Aplauso Aplauso .

miercoles 7: (13:30h) De volta para a casa pero acortando o camiño porque como diráin os Resentidos, Fai un sol de carallo... Fixen 9km en 40m29seg tamen cun trote suave ainda que un pouco atofejado po-la calor. Ó chejar a casa xa me dixo a muller: -Sarna con gusto, no pica.
Pois non me picou, ¡¡¡che!!! Silbar Silbar Silbar e penso repetir sempre e cando non faja tanta calor. Mi má, este vran vai ser matador para os que non paramos nunca.

jueves 8: hoxe tocou 13,400km rapidos por asfalto e nun 60% por arena e terra batida e saíu bastante ben. 13,4km en 54m55seg a unha media de 4m08seg que non estivo nada mal para facer un entrenamiento rapido en este tipo de terrenos tan cansinos.

E para o domingo as 20:30:

¡¡¡¡¡¡ ARRIBA ESPAÑA!!!!!!!
:paperbag: Avergonzado Avergonzado
Rezar Rezar Rezar queria decir:

[size=18]¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ AUPA ESPAÑA !!!!!!!!!size] [/size]:=D) Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 09 Xul 2010, 22:05
Asunto: Re: Diario de Xoixe

viernes 9: Hoxe saín as 21:00h a facer o circuito de 13,4km e quixeno percorrer a trote suave pero o corpo pedíame un pouco máis, e como eu fagolle caso (na maioria das veces Muro ) ó que me pide o corpo, pois leña que te dou... o tempo do entrenamiento foi 58m01seg a 156ppm de media e 166ppm de máxima. Tamen quero dicir que cambie de pulsometro o que tiña antes palmou (D.EP.) Ríndose e agora o novo non sei si marca aljo de menos ca o outro ¿ou estareí fisicamente coma un toro? Silbar
vaite ti a saber...

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 22:10
Asunto: Re: Diario de Xoixe

sabado 10: de boda, e tocou escederse un pouco co alcohol e coa comida, non iba a ser menos, pá eso se vai, ¿non?

domingo 11: cansadiño de máis por trasnoitar onte tampouco tiña gañas de correr. Tocou sofá e finalisima mundialísima. ¡¡¡ESPAÑAAAA!!!!! ta,ta,tá. Ríndose Ríndose Ríndose

lunes 12: descanso por celebración ata non moi altas horas pero despois de estar mallado ajora despois da final estou ainda mais mallada ca un "pulpo" Ríndose Ríndose Ríndose

Bueno e por fin chejou o martes 13: Para hoxe tiña programado un entrenamiento un tanto peculiar. Fixen 5km de trote suave hasta unha zona de carretera secundaria, bueno terciaria Ríndose porque por alí non pasa case ninguén, e nun tramo que teño marcado de 400metros de subida cun desnivel aproximado do 6% pusenme a facer 9 series x 400 metros e estos foros os tempos:

1ª - 1m 38seg
2ª - 1m 34seg
3ª - 1m 35seg
4ª - 1m 29seg
5ª - 1m 28seg
6ª - 1m 31seg
7ª - 1m 32seg
8ª - 1m 34seg
9ª - 1m 32seg

a verdá e que sufrin coas series en denpente, despois do fin de semana potente que tiven meterlle esa marcha o corpo... Muro pero eche o que hai, cabesón coma min haiche poucos. 0 tempo total en realizar as series coa sua correspondente recuperación foron 37m37seg para 7,200km.. E total empregado no entrenamiento:1h27m06seg para 17,200km.
Chejoulle ven para o martes 13. Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 22:41
Asunto: Re: Diario de Xoixe

Bo adestramento Xoixe. Ok.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 17 Xul 2010, 0:01
Asunto: Re: Diario de Xoixe

Moitas gracias, Supermorais. A verdá e que facendo series pasame o tempo voando, porque vou moi entretido mirando os tempos, e faise mais levadeiro.

miercoles 14: descanso

jueves 15: sobre asfalto e llano fixen 11km en 48m08seg a trote suave.

viernes 16: fixen un novo trazado de 18km e nun tramo de 2 voltas de 6,300km (28m08seg e 28m07seg Abraiado Abraiado Abraiado ) casualidades da vida. O total do tempo invertido no entrenamiento foi de 1h22m10seg para facer 18,100km aprox.. Para os que coñecen a zona, as duas voltas fixenas no tramo que vai dende Corbillon ata os depositos de agua de Cambados donde hai un tramo de pendiente duns 500 metros aprox. cun desnivel aprox do 8%.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos