Foros ›
Límite de probas nas que puntuar no Circuíto
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿Limitarías as probas puntuables no Circuíto?
Sen límite, cada un corre as que poida
53%
53% ( 40 )
1 proba por semana
16%
16% ( 12 )
5 probas ao mes
2%
2% ( 2 )
40 carreiras por tempada de 10 meses
28%
28% ( 21 )
Limitar por coeficiente: 2.5 por semana en cómputo mensual
0%
0% ( 0 )

Votos Totais : 75

Autor
Mensaxe
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 15 Xul 2010, 20:12
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

A miña experiencia despois de realizar 45 carreiras en 8 meses de competicion, correndo todo tipo de carreiras, en todos los recunchos dime que alguns de nos si que necesitamos limite de probas. Non quero poñer nomes pero a maioria sabemos como acabamos nestes 8 meses para pensar en 10 meses sen limites. Por eso para evitar un desgaste na xente que non quere correlo todo para seguir o ritmo da competicion, e necesario poñer un limite que manteña viva a competicion xa que a maiores cada un pode seguir correndo libremente o que queira e donde queira, que e o que demanda a maioria.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 15 Xul 2010, 20:56
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

!! Ah carallo,Tintin xa pide papas !! Guiño
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Xul 2010, 17:51
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Pues yo pienso que sería mejor poner un límite, pero creo que las tres opciones que se dan son muy similares, con lo cual no estoy muy de acuerdo con el planteamiento de esta encuesta Nono : debería hacerse una para saber si se quiere poner límite, y en caso de que el resultado fuese positivo hacer otra para delimitarlo.

He votado una prueba por semana,y el que realmente quiera doblar en un fin de semana lo haga porque realmente le apetece, no por arañar unos puntos....

Y está claro que aquí cada uno mira por sus intereses, y en mi caso no me es posible ir a tantas carreras como quisiera. Respeto y admiro a quien durante un año va a 40 o más pruebas, y que argumenta que de esa manera puede competir con otros más veloces, pero también somos muchos los que por los motivos que sean (familiares/laborales/edad/salud/economía... ) no podemos acudir a tantas carreras y partimos en clara desventaja con quien sí puede (y quiere ) hacerlo.

De todas formas creo que sea el resultado que sea, la gente irá más o menos al mismo número de carreras que ha ido siempre... bueno, alguno que otro a un par de ellas menos... Mr. Green
En cualquier caso larga vida al Circuito y gracias por organizarlo!! Aplauso

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Xul 2010, 11:56
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

eu despois de reflexionar Pensando vou expoñer o meu pensamento, eu este ano fun un dos que doblei varias veces porque se deu esa circunstancia, pero fixeno con sentido, sei que se corro un dez mil forte ao dia seguinte non me podo meter unha de montaña ou unha media ou outro dezmil forte, poñamos que son capaz de facer 37' nun dez mil, se ese finde podo doblar, sei que non podo abusar do corpo asi que a que corra o sabado se e un dez mil fareino en 39´largos ou 40´, pero ao marxen dixo hai outra cousa pola que se poden sentir discriminados algunhas poblacions, se nun finde coinciden duas carreiras,unha na provincia de ourense e o domingo na de a coruña a cal
metemos no circuito?(os de ourense pelexaran para non ter que desplazarse a coruña e viciversa)creo que esta e a verdadeira cuestion, o de os doblaxes
pertence a unha decision propia do corredor con respectoa sua competitividade dentro do circuito, penso Abraiado que este circuito debe primar
unha combinacion de resistencia, velocidade e constancia, porque se limitamos o nº de probas puntuables, primamos a velocidade e os corredores que non sexan veloces(e gracias a eles e que os rapidos conseguen mais puntos porque quedan por diante na carreiras e somos
os que digamos que enchemos as parrillas de salida e non tendremos posibilidades en loita coas motos oficiales, por moitas zapas voladoras que nos poñamos seguiremos a correr a 4´ou ´4´30´´ aqui non hai maneira de conseguir uha moto oficial e sacar mellores tempos, temos limitacions
dun caracter ou outro) Muro
se nos fixamos na clasificacion general de calquera carreira e miramos cantos corren a menos de 4 veremos que son unha porcentaxe moi pequena 15% ou 20% como moito de todolos participantes,como pensamos premiar ao resto neste circuito? Pensando
xa temos un estado protector que ao meu parecer algunhas veces faime sentir como unha ouvelliña co seu pastorcillo Avergoñado non fagamos o mesmo
aqui todolos participantes somos maiores de idade, e polo tanto responsables das nosas decisions, tomemos o circuito como unha diversion
e deixemos de poñerlle cancelas( so aquelas que afecten aos admin que fan posible este circuito, pola sua adicacion e polo traballo que da todo isto Aplauso Aplauso Aplauso )
polamiña parte este ano loitei por subir 1ª e o ano que ven seguramente non serei tan competitivo, pero iso e decision miña, non ven imposta polo circuito. Ríndose este ano tocalle a outros loitar ou seguir loitando e que reciban a sua recompensa Guiño
dende aqui un saudo a todolos correlegas e decir que este ladrillo que vos acabo de soltar e so unha opinion que non pretende ferir a ninguen, por favor que nadie se dea por aludido que todolos que corren merecen o meu maximo respecto(os que non corren tamen). Angel
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 17 Xul 2010, 12:32
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Despois do ladrillo de Runrunpabli,a mín como non me convenza o novo sistema,non participo,eso teño mais que claro. Nono
Así que pensa ben o que fas Admin Guiño
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Xul 2010, 13:46
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

A mirar lestrove non sexas asi, veña home participa, eu pola miña parte e
decidan o que decidan seguirei participando para mostrar o meu apoyo ao
circuito. Guiño
e mirar se os demais corredores expresan as suas opinions que isto parece un monologo entre tres ou catro. aqui tamen hai que participar. Chorando
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 17 Xul 2010, 15:28
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

runrunpabli escribió:
A mirar lestrove non sexas asi, veña home participa, eu pola miña parte e
decidan o que decidan seguirei participando para mostrar o meu apoyo ao
circuito. Guiño
e mirar se os demais corredores expresan as suas opinions que isto parece un monologo entre tres ou catro. aqui tamen hai que participar. Chorando

Xa che entendo run....pero levo 20 anos indo todos findes as Carreiras,e chega un momento que cansa..........e hai que atender as amigas,que requiren dos meus servicios. Moi feliz
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Sáb, 17 Xul 2010, 22:02
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

pido a palabra. o igual quer tintin corrin 45 carreiras en 8 meses(mais duas non puntuables). e teño que decir que a mais carreiras mais rendimento pola miña parte. como proba a semana seguinte a maraton, na que por certo afundin, corrin o mercores en vigo, posto 37 de 529, o sabado as 6 en coruña, posto 6 de 113, e as 10 en celanova, posto 26 de 411, e o domingo en vigo, posto 11 de 146. como podedes ver o numero de probas non condiciona o rendimento, a lo menos no meu caso. o que non se pode e correr 2 ou 3 carreiras o fin de semana e entrenar outros tres dias a semana. nos 8 meses de circuito entrenei tantos como ningun dia. o meu corpo chegaballe coas carreiras, e ademais os entrenos non puntuan.
por outra banda, sexa cal sexa a formula, o circuito sera sempre cousa duns poucos. se limitamos o numero de probas posiblemente sera cousa dos mais rapidos. se non o limitamos sera cousa dos mais fortes e dos que dispoñan de mais tempo os fins de semana para ir as carreiras, e dentre estos destacaran os mais rapidos.. exemplo este ano tintin.
outro aliciente que ten o circuito e a puntuacion por equipos, e aqui a formula de moitas carreiras puntuables fai posible que xente non moi rapida, pero si moi constante como os irmandiños, esten no podium. e se o circuito pretende fomentar o atletismo popular o interensante e que premie a estos atletas e non os profesionais ou semiprofesionais.
por todo esto penso que a actual formula e a mais idonea. e non o digo por min pois para o ano non penso disputar o circuito. as miñas prioridades ahora son outras... a familia manda.
e unha opinion.. a ultima palabra sexa a que sexa e vosa.
un saudo
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 17 Xul 2010, 22:16
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Chucho........outro que rompe motor. Sorriso
Abusáchedes o tolo,e agóra pedides papas. Guiño
E por eso,que este sistema non é sostible. Nono
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Sáb, 17 Xul 2010, 22:31
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

non lestrove.. ti si rompeches motor. a min dame igual que sexan 4 carreira o fin de semana que unha. este non e o meu mundo e para o ano teño otras prioridades. eu non fago coma outros que abandonan o barco a deriva ante a primeira tempestade cos seus mariñeiros a bordo. eu cando escomenzo algo fago o posible por acabalo, e se vexo que eso non vai a ser posible pois xa non me embarco. ti dis que levas 20 anos embarcando e dudo que chegases a ningun porto. veña, deixa a aqueles que si estan realmente interesados en disputar o circuito que decidan como o queren. un pouco de humildade non che viria mal
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 17 Xul 2010, 22:54
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Non queria falar mais do tema, pero como vexo, hay xente esta buscando cambiar o circuito, o amigo Lestrove vamos vacerlle un traxe e un circuito a medida para el, non me fastidies co que temos corrido agora asustate con correr 44 ou 45 carreiras o ano, deixa de parolear tanto e a ver si gastas mais zapatas.
Outra estou dacordo con chucho, no de canto mais correr mais melloras, non foi asi o meu caso que estiven arrastrando lexion, pero a prova esta
vilalba 21 truchillas 6 outes 19 unha, e moitas carreias que corres mellor o dia seguinte de outra.
Como dixen o circuito esta para motivar a participacion da xente popular non dos profesionais deste deporte.Eso penso eu, agora que chegan 8 meses estou dacordo para a cente loite polo circuito en calquera das modalidades parellas, individual, ou equipo, e ainda ahi, por localidades que mais queredes?.Marear o que, ah, e mais tempo ca min para entrear e ir as carreiras teno calquera que este inscrito. Para min foi moi duro, pero moi contento de formar parte do meu equipo OS GASTAZOCAS e os bos momentos e sensacions pasamos xuntos.Aparte de coñecer a tanta xente de tantos equipos non bou nombrar a todos pero pluralizo de todos os corregalegas entran por aqui.Vamos darlle vidilla a este circuito e a paxina que o que mais e o que menos votalle unha ollada de vez en cando.Ah o que non queira costas que se vaia a pista.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 17 Xul 2010, 23:30
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Non todos temos porque facer as valentias vosas..........digo Tintin,Santa,Chucho,Monchodepelejrino,Runrunpabli,etc,etc. Nono
E vos como estades no voso mundo,xa non se vos pode levar a contraria........vos tendes a razón,vos dispoñedes das normas. Nono
E non é así,aquí xogamos todos.!!Ahora sí!!.quen ten a última palabra é Admin,e coñecendo como coñezo,sei que vai manter o de que todo vale. Indiferente
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 13:52
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Cada uno que vaya donde quiera y pueda ,total siempre ganaran los mismos los mas entrenados o es que el circuito no es una competicion, ya sea corriendolo todo o ir a las justas y quedar entre los 10 primeros o dependiendo de las carreras entre los 20 ,30 etc...vamos que es una competicion pura y dura ,,,saludos correlegas. Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 21:14
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

siento estar en desacuerdo contigo moran.. el ejemplo de que no ganan los mas entrenados soy yo mismo. he quedado primero en segunda division sin entrenar un solo dia y llevando menos de dos años corriendo. ademas, hay gente en los puestos top-ten que no destacan precisamente por ser rapidos sino por ser constantes y asiduos. sigo pensando que lo importante es fomentar la participacion en las populares y la formula actual es la mejor y la mas motivadora.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 19 Xul 2010, 23:12
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Igual no me explique bien amigo Chucho Pensando yo tambien prefiero la formula actual yo precisamente hago mañana un año que empece a correr despues de de muchos años sin hacer nada de deporte al contrario castigandome fumando y comiendo mal Muerto ,,lo que digo que hay poca gente con esas condiones como la tuya ,,eso se llama buen tobillo Aplauso y enorabuena por ese 1º puesto en 2ªdivision .. Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos