Foros ›
Límite de probas nas que puntuar no Circuíto
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿Limitarías as probas puntuables no Circuíto?
Sen límite, cada un corre as que poida
53%
53% ( 40 )
1 proba por semana
16%
16% ( 12 )
5 probas ao mes
2%
2% ( 2 )
40 carreiras por tempada de 10 meses
28%
28% ( 21 )
Limitar por coeficiente: 2.5 por semana en cómputo mensual
0%
0% ( 0 )

Votos Totais : 75

Autor
Mensaxe
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 14:37
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

yo no creo que corrar mas de 2 por mes (como muhco) pero 40 en diez meses me parece bien

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 15:11
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Yo tambiién vote por cuarenta en diez meses,creo que es lo más sensato. Yo también tengo doblado y echo cazurradas y de ahí a veces viene el quemarse un poco y posibles lesiones y creo que una por semana o que un finde dobles y otro descanses se puede llevar bastante bien,el reparto de puntos será más equitativo y no habrá esas desproporciones entre corredores....Aunque lo de que no haya límite está bien para que los más lentos pueda coger a los galgos doblando y demás ,cualquier decisión es comprensible Satisfecho un saludo
PD.Porque de las opcones que hay es la que más me convence,40 en 10 meses,pero creo que 30 en 10 ya estaría bien,casi nadie corre todos lo findes,por mucho que nos guste este deporte.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 16:26
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Eu votei sin limites, xa esta ben que nos poñan normas e cuotas e demais, xa somos jrandiños pa saber o que temos que facer Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 16:37
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

montxo escribió:
Eu votei sin limites, xa esta ben que nos poñan normas e cuotas e demais, xa somos jrandiños pa saber o que temos que facer Moi feliz

Pero deixa tamén os demais disfrutar da nosa propia competición..........que tí terás igual a tua,nadia cha está quitando. Guiño
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 17:07
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

lestrove escribió:
montxo escribió:
Eu votei sin limites, xa esta ben que nos poñan normas e cuotas e demais, xa somos jrandiños pa saber o que temos que facer Moi feliz

Pero deixa tamén os demais disfrutar da nosa propia competición..........que tí terás igual a tua,nadia cha está quitando. Guiño

Ti es o mais axeitado pa falar Moi feliz montas un equipaso e deixalos tirados sin rumbo, nin vinte probas competaches Moi feliz podes apuntarte os circuitos mais curtos que existen na actualidade.

A vosa competicion xa se sabe dabondo cal e, e levadela moi ben... laricar pa diante, e falar das mozas con bolsito, que traballan nas casas con luces roxas Moi feliz Moi feliz Moi feliz
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 17:13
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

eu opino como santa, se limitamos o nº de carreiras os que somos mais lentos non tendremos opcion a quedar ben clasificados, un atleta que corra por debaixo de 3´30´´`tendra todalas opcions de que dar por diantemiña si se limita o nº de carreiras puntuables e non estou dacordo, quen debe decidir se vou a buscar puntos ou quedo na casa debo ser eu, na liga de2ª hai xente que vai ascender porque foi a moitas carreiras, non porque sexan mais rapidos. Aplauso Aplauso
a comparacion que fai o sr. lestrove pareceme fora de lugar, a 220 pola autopista podes causar un accidente e levar por diante a xente inocente
mentras que nun circuito se te mancas ala ti, e a tua responsabilidade. Muro
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 17:17
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

montxo escribió:


Ti es o mais axeitado pa falar Moi feliz montas un equipaso e deixalos tirados sin rumbo, nin vinte probas competaches Moi feliz podes apuntarte os circuitos mais curtos que existen na actualidade.

A vosa competicion xa se sabe dabondo cal e, e levadela moi ben... laricar pa diante, e falar das mozas con bolsito, que traballan nas casas con luces roxas Moi feliz Moi feliz Moi feliz


Bueno Montxo,nos fixemos o que pudemos,pero está claro que era moita competición de Dios para uns Galácticos como nós. Disimulando

E é por eso,que debemos buscar un método que nos complaza a todos,ou polo menos a maioria. Guiño
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 20:05
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Pues yo no estoy mucho de acuerdo con las opciones presentadas ya que me parece excesivo los 10 meses de competicion ya que creo que con los 8 actuales estaba bastante bien. De lo que hay voto con la opcion del limite en 40 carreras puntuables, asi se puede tener una buena competicion y cada uno puede seguir corriendo las carreras que le venga en gana.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 20:30
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

runrunpabli escribió:
eu opino como santa, se limitamos o nº de carreiras os que somos mais lentos non tendremos opcion a quedar ben clasificados, un atleta que corra por debaixo de 3´30´´`tendra todalas opcions de que dar por diantemiña si se limita o nº de carreiras puntuables e non estou dacordo, quen debe decidir se vou a buscar puntos ou quedo na casa debo ser eu, na liga de2ª hai xente que vai ascender porque foi a moitas carreiras, non porque sexan mais rapidos. Aplauso Aplauso
a comparacion que fai o sr. lestrove pareceme fora de lugar, a 220 pola autopista podes causar un accidente e levar por diante a xente inocente
mentras que nun circuito se te mancas ala ti, e a tua responsabilidade. Muro
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Eu son dos que vai subir a 1ª este ano, e correndo a mais de 4:30 m/km seriame imposible subir, de non ser porque fun a moitas carreiras( E NADIE ME OBLIGOU A IR FUN PORQUE ME DOU A GANA A MIN), e si me lesiono.....pois problema meu, non lle teño que dar conta a ninguen. Cada un e moi libre de elixir as probas que quere correr ou as que non.
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 21:26
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

.. pois eu penso que se debería limitar o número de carreiras, pero eso realmente non vai servir pra nada. E explícome.. Si se limita o numero de carreiras, o unico que limitaremos sera o numero de resultados a enviar ó circuito, co cal o que esté loitando polos primeiros postos participará en tódas as carreiras que poida ou considere que sacará mellor puntuacion por número de inscritos, e calidade teórica dos mesmos, e logo enviará ó circuito os resultados que mais lle conveña ata completar o numero maximo permitido. Non olvidemos que os resultados non o temos que enviar a segundo se publican as clasificacións senón que podemos esperar a recibir o correo no que se nos dí que se esgota o plazo pra enviar os do trimestre....

Sei que é un pouco maquiavélico o que acabo de expoñer... pero vendo os derroteiros que tomou este circuito... pois... xa non me asombro de nada do que poida chegar a facerse....e creo que esta non era a idea que se puxo a andar hai xa unhos anos este Circuito.

Un saúdo... e vémonos na próxima que sexa puntuable.... jajajaja

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 22:22
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Mira que xa son ganas de matala cabeza.Co ben que se pasa indo ás carreiras a divertirse e "competir", si competir, pero primeiro contra un mesmo e se de paso lle gañamos algún compinche estupendo para botar unas risas e se non a tomar unhas cervexas ou uns pinchos e así facer un pouco de turismo gastronómico. E que eu alucino cando vexo que doblades ou triplicades na fin de semana. Se fose porque vos gusta correr e competir entenderíao pero se só é para conseguir uns puntiños para o equipo... Só é unha reflexión sen ánimo de molestar a ninguén.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xul 2010, 7:51
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

tintin escribió:
Pues yo no estoy mucho de acuerdo con las opciones presentadas ya que me parece excesivo los 10 meses de competicion ya que creo que con los 8 actuales estaba bastante bien.

¿Como enlazamos eses comentarios anteriores que opinan sobre que non se poña límite de carreiras, ó feito de que precisamente un dos "cracks" Aplauso do circuito, "pida papas" (é unha frase coloquial dos do meu tempo Mr. Green ), e considere que hai que poñer limitacións (de tempo, neste caso)?? Supoño que polo esgotamento físico e psíquico que pode provocar na xente que se involucra a tope neste xogo!!!
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mér, 14 Xul 2010, 8:25
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Ola a todas e a todos; ben, despois de ler todo o que aquí se puxo, gustaríame dar o meu razonamento. Abraiado Abraiado Abraiado
Creo que moitos de vos coñecedesme Pensando , formo parte dun gran equipo que é Os Irmandiños Bailar Bailar Bailar , e que levamos 2 anos correndo no circuito, como vos podedes imaxiñar estou totalmente dacordo co que eles escribiron neste foro Aplauso Aplauso Aplauso , eu quixera decir algo mais...
Este ano, fun a casi todalas carreiras Silbar Silbar Silbar , e corrin lesionado dun seonllo Muro Muro Muro , como alguns sabedes, e alegrabame de ver nas carreiras as que ia a moi vos corredores como santa, tintin, monchodepelejrino, colinero, jaime, chuco.....e moitos outros, que este ano non se perderon carreira algunha, e ás que non foron foi pola sua decisión personal.
Limitar carreiras no circuito e quitar alicientes Nono Nono Nono , pois os puntos que conseguimos e un aliciente mais para un coma eu, que non e tan rapido coma outros, de poder quedar entre os 10 primeiros, e mais, cando un vai a unha carreira, ainda que sexa popular, compite...compite contra si mesmo, contra os demais, e porque non contra os puntos que pode acadar, senon en vez de ir a carreiras deberiamos ir a dar paseos polas alamedas Silbar Silbar Silbar
Ademais desto, si vos fixades, Enfadado Enfadado Enfadado cada vez que se quere cercenar ou delimitar algo, cada un arrima a ascua a sua sardiña, e eu o que vexo neso e un interes expureo ao circuito. Nono Nono Nono

Outra cousa diferente, e que creo que se esta a tratar noutro foro, é o tempo de exposicion das carreiras, e dicir, para poder planificar as carreiras, deberiase poñer en coñecemento noso con mais tempo de antelacion.

Un saudo Satisfecho

www.casadebrea.com
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xul 2010, 9:24
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

home_de_nejro escribió:
Ademais desto, si vos fixades, Enfadado Enfadado Enfadado cada vez que se quere cercenar ou delimitar algo, cada un arrima a ascua a sua sardiña, e eu o que vexo neso e un interes expureo ao circuito. Nono Nono Nono
Non sei outros casos, no meu concreto, si tivese que arrimar a ascua á miña sardiña, a miña opinión debería ser todo o contrario á que expoño: desde o punto de vista dos organizadores, ojallá o circuito durase todo o ano, e todos os corredores do circuito (uns 500) participasen en todas e cada unha das carreiras!! (De feito, dúas das que colaboro "Santa Uxía" e "Carreira do Demo" non poden incluirse por celebrarse nos meses de verán...por eso, ojallá o circuito durase todo o ano!!! Mr. Green )
En canto á faceta de participante, sexan 5 ou 50 as que puntúen, estaría no mesmo posto aproximadamente...abaixo de todo!!!
A miña visión do tema é absolutamente aséptica e pensando solo nos corredores que se poden queimar con tanta "competitividade" (decir que os corredores que pasaron de 40 carreiras neste exercicio, non debe de pasar de unha ducia!!!). Vai por eles...para poder velos loitando nas vindeiras 15 edicións do circuito!!!!!! Razz Razz
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 14 Xul 2010, 15:57
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

El número de carreras debe ser libre.

No se debe limitar, cada uno es libre de ir a todas, yo también iría pero mis limitaciones me lo impiden.

Lo que si haría sería limitar las carreras al suelo gallego y olvidarme de la figura de carreras invitadas que no me gustó nada, o abrir la mano a cualquier carrera que hubiera en el mundo, con tal que tuviera unos resultados en condiciones.

De todas formas, limitando o no. Larga vida al Circuito.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos