Foros ›
Límite de probas nas que puntuar no Circuíto
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿Limitarías as probas puntuables no Circuíto?
Sen límite, cada un corre as que poida
53%
53% ( 40 )
1 proba por semana
16%
16% ( 12 )
5 probas ao mes
2%
2% ( 2 )
40 carreiras por tempada de 10 meses
28%
28% ( 21 )
Limitar por coeficiente: 2.5 por semana en cómputo mensual
0%
0% ( 0 )

Votos Totais : 75

Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 15:49
Asunto: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Ben, visto o éxito de participación e motivación que supuso este ano o Circuíto, no que se deron casos de corredores en 2 ou 3 probas en menos de 24 horas "polo puntos", gustaríanos saber se poñer ou non algún tipo de límite ás carreiras que se poden participar, ben sexa por semana, mes, tempada ou coeficiente.

Agradecemos os vosos votos na enquisa e/ou comentarios sobre este asunto.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 16:25
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Boa idea,pero xa se sabe cal vai ser a opcion gañadora
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 16:54
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

40 por mes, una por semana me parece bien...
limitar el coeficiente no me parece viable, porque si corres un maraton ya vas restado Sorriso

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 17:17
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Eu votei por 40 Carreiras nos 10 meses,ainda que 30 chegaban ben. Sorriso
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 17:34
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Non se contamplan todas as opcións posibles...sobre todo aquelas máis restrictivas co número de probas a puntuar!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 17:38
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

URKO escribió:
Non se contamplan todas as opcións posibles...sobre todo aquelas máis restrictivas co número de probas a puntuar!!

Ahí falaches URKO,os que temos unha idade,non podemos prodigarnos en moitas corridas. Guiño
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 18:05
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Teño unha dúbida: ca opción de 40 carreiras en 10 meses, unha vez superados este límite ¿podes ir sustituíndo as peores puntuacións por outras novas (obviamente mellores)? Por cómo o plantexades, eu entendo que non ;pero en todo caso, con esta opción seguirá habendo xente que faga 2 ou máis carreiras por semana hasta completalo cupo de 40, así que o obxetivo de que a xente non faga o animaliño Muro e que non faga burradas de quilometraxes Muerto non parece que se cumpra.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 18:09
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Superado o límite de 40 carreiras non se poderían enviar novos resultados.

Xente que vaia a dúas ou máis carreiras nun fin de semana seguirá habendo, pero que sexa porque lles gusta e non "polos puntos".
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 20:16
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

E seguimos cos dichosos puntos, cada un que corra o que lle parezca, 40, 50 ou 100, populares libres
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 20:26
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Votado: 40 carreiras en 10 meses. Boa iniciativa a de preguntar a opinión da xente Aplauso , dá a sensación de que efectivamente este circuíto o facemos entre todos Bailar e non é por peloteo Guiño . Por certo, Pensando ¿cando se sabe o resultado desta enquisa?
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 21:08
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

A miña opinion, eu creo si limitamos a puntuacion das carreiras, vamos limitar tamen a participacion nas carreiras, e xente motivada e competitiva, como e o equipo dos irmandiños e moitos mais, que andan pola mitad dos postos nas carreias, perderian a ilusion polo circuito. Eu penso o limitar as carreiras que puntuan favorecemos os que mais andan e non se motiva a participacion.Esto digo todo encontra miña, a min chegame unha cada 15 dias ou cada mes, e preparalas.
A si que a miña opinion, que cada un vai as carreias que lle pete o ritmo que lle pete, facilitamos a xente lenta a sumar puntos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 21:38
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

santa escribió:
A miña opinion, eu creo si limitamos a puntuacion das carreiras, vamos limitar tamen a participacion nas carreiras, e xente motivada e competitiva, como e o equipo dos irmandiños e moitos mais, que andan pola mitad dos postos nas carreias, perderian a ilusion polo circuito. Eu penso o limitar as carreiras que puntuan favorecemos os que mais andan e non se motiva a participacion.Esto digo todo encontra miña, a min chegame unha cada 15 dias ou cada mes, e preparalas.
A si que a miña opinion, que cada un vai as carreias que lle pete o ritmo que lle pete, facilitamos a xente lenta a sumar puntos.

Completamente dacordo contigo. Eu non son para nada partidario de que se limite o numero de carreiras. Esta paxina supoño que un dos seus obxetivos e fomentar o atletismo entre a xente, pois todo o que sea limitar eu penso que vai encontra deste deporte. O meu voto vai para a opcion de que cada un corra o que queira e poida
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 21:45
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

koala36 escribió:
Eu non son para nada partidario de que se limite o numero de carreiras. Esta paxina supoño que un dos seus obxetivos e fomentar o atletismo entre a xente, pois todo o que sea limitar eu penso que vai encontra deste deporte

Nesta vida por ben ou por mal,hai límites..........!!Oh,tamén queria eu ir a 220 pola autopista,pero por desgracia,hai límite!! Guiño
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 6:38
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Creo que estais interpretando mal la encuesta. No se está hablando de limitar el número de carreras a las que los corredores podamos ir, ni mucho menos... si no de cara al Circuito, cuántas de esas carreras pueden puntuarle a un corredor.

A lo largo de este año he escuchado opiniones para todos los gustos, desde gente ya "quemada" por la necesidad de puntuar y no perder el puesto y aquellos que van porque les gusta, a las máximas carreras. Nadie podrá negar que el Circuito es un aliciente para animar a la participación. Yo mismo fui a tres carreras la última semana doblando en Celanova y Tangaraño cuando NUNCA lo había hecho... para que mi equipo pudiese quedar bien puntuado.

Aún así, me sorprendió ver la cantidad de gente que acudió a correr a Leiro, aún no siendo ya puntuable. Con esto último, me cuestiono un poco si la gente realmente se mueve "por los puntos".

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 7:07
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Este sábado en Tordoia también había mucha gente, y no había puntos. Incluso estaban algunos que dicen estar quemados de tanta carrera en el circuito.... Pensando

Los Perros del Anuncio - 2014/15





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos