Foros ›
Fallece un corredor popular en Ourense
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 6:25
Asunto: Fallece un corredor popular en Ourense

Ayer por la tarde fallecía un corredor popular en Ourense, conocido e importante empresario de la provincia, la verdad es que nunca se acabaran estas desagradables noticias, os dejo el primer enlace de la noticia:
www.laregion.es/notici...elaFuente/

descanse en paz

No sé la verdad si este el sitio para poner esta desagradable noticia, pero no encontraba otro lugar donde ponerla, exceptuando fuera de tema, y no me parecia el lugar apropiado.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 7:54
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Pues sí, hoy a la mañana me lo he encontrado en primera pagina. Manda carallo.
Aun era de dia 21.15 !
Habra que saber ahora como ocurrio exactamente. Posiblemente se han tenido que conjugar muchos factores pero la desgracia esta ahi.
Solo queda seguir y luchar para evitar estas noticias

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 8:41
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Descanse en paz.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 9:22
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Lembro este home participando nas primeiras edicións da Noctura de Celanova acompañado da sua dona. Era un corredor popular de verdade.

Está claro que as estradas son lugares onde todos entrenamos ás veces, e non valoramos o perigo que supón correr por elas.
Foise un veciño de Ourense, un corredor dos que facían grande esta nosa afición.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 9:28
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Vi la noticia a primera hora pero no me paré en saber más que lo que salía en el titular. Desconocía que fuese corredor popular pues no me suena su cara y también que su fallecimiento se produjese mientras practicaba nuestra misma afición, correr...

D.E.P.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 9:28
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Descansa en paz CORRELEGA

"CORRER ES VIVIR"
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 9:45
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Qué mala sorte!
Descanse en paz

Triste
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 9:49
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Desde VALDEORRAS nos unimos en este dolor.-
D.E.P.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 9:56
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Desagradable noticia.
Descanse en Paz.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 9:56
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Unha pena Triste . O meu pésame á familia.
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 10:05
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Não sei o que se passou porém já várias vezes fui alvo de tentativas de atropelamento, de propósito, durante o dia... e refiro-me essencialemente à zona de Salvatierra de Mino onde treino...

Porém não quero especular pois não sei que se passou...
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 10:08
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Ao fio desta luctuosa noticia, é oportuno lembrar que persoas como Manuel eran as que de verdade fortalecen o atlesimo popular. Persoas que non van a todas as carreiras, persoas que corren coa sua muller fora e dentro das carreiras, persoas que non viven pendentes dunha marca.

O que nos afasta doutros paises, doutras rexións é precisamente isto. A pesar do avance acadado nos últimos anos, non está ben visto ou no mellor dos casos ten moi pouca visibilidade correr por debaixo de 4,30, e xa non digamos de 5:00 minutos o quilómetro.

Eu corro feliz e contento cando vexo xente de todas as idades, de todas as constitucions físicas, de todos os niveis, e de todos os ritmos, nos entrenos e nas carreiras. Aqui está o chiste de correr respecto a outros deportes. Ainda nos falta esa cultura de base popular que noutras latitudes está xa consolidada.

Digo todo isto porque Manuel era un deportista popular con maíusculas: deporte polo deporte e non polos latóns, nin polo cronómetro.
Manuel tiña un nivel importante (rematou Maratóns, medias, populares diversas con tempos moi respetables) pero o relevante, e o que sempre prevalecau foi a sua condición de popular en esencia.

Sei que pode parecer insignificante, pero nunca esquecerei como na primeira Nocturna de Celanova, el foi toda a carreira acompañado pola sua dona e creo lembrar que tamén pola sua cuñada, non sei, a ritmo de 6 minutos quilómetro ou mais.
Eran so 7 quilómetros e non tuvo reparo ningun en participar a ese ritmo coa sua familia.
Pode parecer pouco relevante, pero acaso non estades dacordo comigo que hai moitos, moitos que xogan ao futbol, ao baloncesto, andan en bici, que "pasan" de participar na pedestre do seu povo para ir ahí atras, a ese ritmo.

Ese dia quiteime o sombreiro. Algúns como el, cada día mais, rachan co topico de "a canto vás", e foi exemplo de participación.

Por iso dixen que déixanos un popular exemplar onde os haxa (e perdón polo rollo).
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 10:19
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Descanse en Paz

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 10:40
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Una de las personalidades más influyentes y con mayor proyección,en todos los ambitos, empresarial, político...
No lo conocía personalmente, pero si puedo dar fe de que era una persona accesible y extravertida. Recuerdo en la segunda edición de la Maratón do Miño, sabiendo quién era, haberlo animado al ver sorprendido que no se detenía en la primera posta y seguía con la Maratón, a lo cual me respondió que yo también tenía que seguir, que si estos jovenes...Yo le contesté que ya había corrido un Maratón y que una y no más. Me preguntó cual. Le dije el del Baixo Miño.
Y ya perdiendóse en la distancia me emplazó a vernos en la edición de ese año.
Ya nunca podrá ser.
Que gran perdida, personas con este entusiasmo y capaces de contagiarlo no abundan. Que haya fallecido de esta manera..., que rabia, que indignación. Enfadado
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 11:01
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

Que triste e que inxusta é a veces a vida.

O meu sentimento e simpatía por alguén que non coñecía, que, casualmente estaba a facer o que moitos dos que estamos aquí,facíamos a mesma hora e no mesmo día.

APERTAS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos