Foros ›
Ordes - Campeonato Gallego Canicross
Foros de debate / Canicross
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 09 Feb 2010, 15:17
Asunto: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

Coincidiendo con el II Cross Ambiental Ordes se celebra la 1ª manga del Campeonato Gallego Canicross.
Teneis toda la información en acade.blogia.com, www.asociacionacade.com, www.fgdi.es y en crossordes.webcindario...inicio.htm
Animaros a participar. Es un recorrido divertido, técnico y no demasiado duro.

www.asociacionacade.com
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 13:48
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

Buenas,

Bonita carrera hoy, nos lo hemos pasado como enanos Buxo y yo. Recorrido divertido (y resbaladizo) con algún obstáculo en el camino y lluvia abundante. Al final algunos tomamos caminos distintos y acabamos haciendo tramos diferentes. No creo que el puesto sea lo más importante, ante todo compañerismo y deportividad.

Impresentable la médico del centro de salud al no atender a Mandoc , espero que estés bien compañero. En fin, saludos a todos los participantes en especial a evarist, guti y eldelmonte.

Hasta la próxima.


Última edición por ivanno o Dom, 21 Feb 2010, 19:47; editado 1 vez
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 16:57
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

Pois como ben di ivanno, a atención do centro de saúde de Ordes non ten nome, pois fun ali co tobillo coma unha cebola e mollado a pingar, e tiveron as narices de contestarme :"Espera ahi sentado a que che toque a vez" Palabras do recepcionista. Eu esperei sentado un bo rato, pero como non me atendían, díxenllo a unha enfermeira, e saiu unha doctora e dixo :"teño cousas máis urxentes que facer".
Con respecto á carreira... UN DESASTRE. Se lle tivese que dar unha puntuación seria un 0, por que a min non me cabe na cabeza de facer un cross sen asistencia medica, o percorrido mal sinalizado asi como os voluntarios de Protección Civil nin sequera sabian por onde mandarme, e non digamos da meta... con coches de frente e xente entrenando de frente.
O do posto non ten importancia, pois imos a pasalo ben correndo, pero é inconcebible que pase esto nun campeonato galego.
Non suelo criticar negativamente, xa que prefiro facer críticas constuctivas para que se mellore en próximas edicións, pero neste caso.... FIASCO

www.atletascaninos.com
peter

Novo foreiro
Novo foreiro
21/02/10
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 19:07
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

Sinto o do teu acidente espero que te recuperes asiña ,pola miña parte a carreira foi do peor que pasei na miña vida ,e non son dos que critican a nadie, pero ode oxe clama o ceo,e espero que pro ano milloren algo saludos pa todos.
eldelmonte

Maratoniano
Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 21:05
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

A pesar de la lluvia, barro, señalización, etc, mi perro y yo lo pasamos muy bien. En algún charco el animal pasó nadando y yo casi acabo en el río. ¿qué mas dá hacer algún km de más?.

Saludos a todos y ánimo Mandoc!!!
delfix08

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/07
0 Carreiras
30 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 12:44
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

Primeiro quero saudar a todos os que correron ou mais ben sufriron esta carreira, eu no participo en canicross, pero pareceme unha pasado tan so velo.
Estou completamente de acordo con Mandoc, e espero que se recupere pronto.
Considero que facer carreiras para figurar como o canicross de Ordes, non leva a ningures, se non tes capacidade para organizar este tipo de eventos, mellor non facelo, pois poden aparecer problemas como, mala señalización, falta de persoal colaborador, falta de ambulancia (moi grave), e outros.
O que si que me pareceu increible foi a falta de respeto por parte dos corredores no cross, posto que considero que había sitio de sobra para quentar sen ocupar a vía de entrada na meta do canicross, e logo dos rapaces, non creo que costase moito poñer vallas e cerrar esa calle, posto que non creo que lles gustase moito os corredores do cross, estar entrando na meta e encontrarse cos corredores do canicross quentando de frente, e ter que esquivar os cans e os corredores, que foi o que tiveron que facer estos últimos.
Bueno, o dos coches pola linea de meta, ca carreira disputándose non e moi normal.
Un saudo.
quillo

Novo foreiro
Novo foreiro
12/01/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 21:54
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

Vamos a tratar de ser positivos la carrera discurrió por unos parajes preciosos, la emoción de ver donde te ibas a caer era un aliciente y juntarse varios corredores y decidir que camino tomar demostrando la gran deportividad que existe, genial. La llegada impresionante cuanta gente, parecia una carrera de obstáculos, gracias a los del cros por ayudarnos a entrenar a los perros en ordenes básicas de izd. dcha. cuidadoooo.En definitiva lo pasamos bien el resto de cosas se quedan en anecdotas para contar a los amigos. Todo menos la lesión de mandoc que no tuvo gracia ninguna ni la respuesta medica que merece cualquier persona con una lesión. Saludos para todos, recuperación para los lesionados departe de lana y su lastre. Se me olvidaba fusco dice lana que te recuperes pronto.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 12:55
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

Totalmente dacordo contigo amigo quillo,o mais importante que se recupere MANDOC e tamen deseolle unha moi pronta recuperacion o gran FUSCO e moitisimos saudos pra Albi,Marcos,Carballiño,Peter,Mauxi,Guti,Rst,Monica,Patricia,Ivanoo,Eldemonte,Carlos Picallo,Jose Luis Rio, a musher que se lle parou o can na saida e tamen darlle gracias a miña boa amiga Anxeles e o club atletismo Ordes por oincluir o canicross.Personalmente o pasei moi moi ben e o mais inportante e que cada vez vexe mais aficcion a este MARABILLOSO deporte na nosa comunidade.Un abrazo pra todos e perdonad si me olvidei de algun.
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 13:21
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

Moitas gracias a todos. A lesión vaime recuperando moi ben e espero estar en santiago. Gracias tamén a rst polo seu interés.
Para santiago casi seguro que estaremos e en caso que non poda correr, Hera seguramente irá con meu irman.
Sinto se molestei a alguén polas miñas declaracións post carreira, pois estaba bastante queimado por todo o acontecido, especialmente polo trato médico.
Creo que agora a quen debemos apoiar é a FUSCO e ó seu amo Albino.
Ánimo CAMPEÓNS!!!!!!!!

www.atletascaninos.com
tarzan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/02/10
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 2:01
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

en you tube hay fotos do canicross de ordenes marcando canicross de ordenes y de boboras marcando cross de boboras
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 2:24
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

Si o meu bo amigo GUTI me deixa a MAYA ali estarei como un clavo aunque o control veterinario vou chegar raspadiño pois en teoria traballo ata as catro pero intentarei estar pois dende o centro ata o Pedroso levame 5 ou 10 minutos un saudo.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 3:18
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross

O anterior comentario e referente a segunda manga do campeonato galego no Pedroso o dia 13 de Marzo,un saudo pra todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos