Foros ›
Autor
Mensaxe
X-Trave

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/06
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Xul 2006, 17:50
Asunto: Mercar zapatillas

Hola,é a primeira vez que escribo no foro,aínda que xa levo tempo entrando nel.Asemade son novo nas carreiras populares(apenas 5 ou6 participacións)pero certo é que me enganchei,i pese a que corro por facer deporte dende hai anos,ata que participei nas carreiras non tiven o gusanillo como o teño agora.Dito este rollo,vos comento que mido en torno os 1.75 m e peso 80kg,e que desgasto as zapatillas polo lado de dentro lixeiramente.
Acostumbraba a correr por terra,pero como as carreiras soen ser asfalto,estou a cambiar os habitos.
Ultimamente se me cargan moito as tibias(os tibiais supoño)e por veces chega a ser doloroso.Falei cunha amiga fisio e me dixo que aparte dos estiramentos que me recomendou,mercara unhas zapatillas que amortiguaran o máis posible,pero claro ela de tenis non ten nin idea.
Ben,pois este é o momento de mercalas e quería contar coa vosa axuda.
Unha aperta a todos e moitas gracias.
95min

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/04
0 Carreiras
153 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Xul 2006, 23:49
Asunto:

Hola X-trave, si gastas las zapas mas por el lado medial - el interior, se supone que eres algo pronador. Con eso, es recomendable que elijas una zapatilla con algo de estabilidad. una de las lesiones mas frequentes para pronadores es este dolor en los tibiales, otra es un dolor en la rodilla, abajo del menisco, hacia fuera.
Por tu peso te aconsejo que no elijas una zapatilla demasiada lijera, pero por disgracia las mas amortiguadas (con estabilidad en tu caso) no suelen ser las mas baratas. Las zapas que clasifiquan 'amortigacion con estibilidad' suelen tener un parte gris en la media suela en el interior, aunque las de mizuno y una de Nike tienen otra manera de hacer este estabilidad.
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xul 2006, 14:50
Asunto:

Hola: Mi consejo siempre es ir a un podólogo deportivo y que te haga unas buenas plantillas personalizadas para neutralizar tus apoyos, corregir posibles descompensaciones, etc. Luego compraría unas zapatillas de máxima amortiguación, pero de pisada neutra. Acabo de pillar unas New Balance 755 que son una pasada. Comodísimas, con sitio para mis anchos pies, amortiguan la leche... Tendrías que ver mis pies antes de ponerme las plantillas adecuadas; hiperqueratosis, dedos en garra, rigidez y desviación de los primeros metatarsianos, etc. Tras medio año, mis dedos están estirados, hay mucha más movilidad, mejor alineados, no hay callosidades, etc. Lo que se traduce en menos dolor, riesgo de lesiones, etc. Saludos.

Alejandro López Barral.

Alex
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 19 Set 2006, 15:01
Asunto:

Lo mejor es que vayas a una tienda (preferiblemente pequeña y especializada) y que te asesoren.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos