Foros ›
novo equipo: OS IRMANDIÑOS
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 03 Nov 2009, 21:30
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Tranquilo meu ben querido home de nejro claro que andarei por esas carreiras desta nosa Jalisia, o que non sei e se a partir de Enero que empezan os duatlons, con que frecuencia acudirei as carreiras populares... e co tema da oposición ijual me atranco un pouco, por iso mellor que defenda os colores do todopoderoso Irmandiños, alguen que sepa certo que vai acudir a bastantes carreiras... ¡¡ hai que mantelo caché !! Satisfecho un saudo amijos
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Nov 2009, 22:30
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Bueno amigos Irmandiños,que andades de celebracions po lo "casI" TRIPLETE,y ya teneis armados los equipos y parejas,habra que pensar en una pequeña celebracion en la San Martiño,para despedir a uno y dar la bienvenida a otro,me refiero a NIKITO y runrunpabli, Bailar Bailar .

Por mi parte,me voy este fin de semana a mi primer Maraton, en Oporto,y luego asistire a alguna carrera pero muy tranqui,por lo que queda de año,y en Año Nuevo,ya vere que carreras selecionar,y entrenar para ello.
Suerte para los que vais a Negreira
Ah, Pablo alegrome un monton que volvas, Aplauso
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 0:10
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Moita sorte Irdam, no teu estreno na maraton... ainda que creo que a sorte ten pouca cabida nesta distancia... mais ben moita forza e moita cabeciña amigo.. Guiño
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 14:00
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

MICHI escribió:
Moita sorte Irdam, no teu estreno na maraton... ainda que creo que a sorte ten pouca cabida nesta distancia... mais ben moita forza e moita cabeciña amigo.. Guiño

Abraiado Abraiado Abraiado ayy, carajo, ajora o nikito Pensando Pensando amariconousenos e chamase MICHI, como os debuxos animados japoneses, dende lo eso do triatlon como cambia a xente Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

www.casadebrea.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 16:16
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Veo que se ha roto el equipo, jaja, ya veremos quien es el nuevo Pensando Pensando Pensando

Mucha suerte Irdan en tu estreno maratoniano Guiño Guiño , empieza tranquilo y sigue por sensaciones, nada de apuros al principio que luego lo pagas.

Que problema hay que ya sois dos los que cambiasteis de nombre?? Abraiado Abraiado
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 20:19
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

fonvigo escribió:
Veo que se ha roto el equipo, jaja, ya veremos quien es el nuevo Pensando Pensando Pensando


Que problema hay que ya sois dos los que cambiasteis de nombre?? Abraiado Abraiado

Vamos a ver sr. fonvigo

1º que dices que se rompeu o equipo, non fumes mais Silbar

2º Ya veremos, ya veremos quien es el nuevo, pois estas amolado, porque de nuevo nada de nada, eche un vello, e non creo que o poidas ver, sobor de todo en carreira Ríndose , na clasificacion sejuro que si pero bastante diante do resto dos Irmandiños Ríndose Ríndose Ríndose
3º corrijote, e moi dificil cambiar de nome, si tal de nick, pero a persoa seje sendo a mesma, unha moi boa persoa coma ti Disimulando

Tes que entender que o capitan ten que defender a morte os seus

una aperta meu
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 20:40
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

MICHI escribió:
:[-( Nono que pouca memoria, ainda estou de corpo presente.. e vos xa celebrando a nova incorporación !! Enfadado Eu que o dín todo por este équipo...!! E ídeslle facer caso ós embustes do Sr.Montxo ?? Eu nunca pensei en abandoar os meus Irmandiños ata que Montxo me ameazou cunha forquilla chea de esterco e me oblijou a abandoar o equipo para poder mangonear el ó seu antoxo Mad
Pero tranquilos Irmandiños ei comprar unha forquilla mais jrande ca del e volverei para espichalo como se dun meduco se tratase, para botar man deste equipo ingobernado !! Chorando
SIEMPRE VUESTRO. NIKITO...

Ostias o meu jato, este cabron do nikito hasta puxo o meu jato na miña contra, que EMBAUCADOR

Seica trocache o nome pa non pajar, claro ajora non se che pode enbarjar a nomina PELEXO

Equipo injobernado, somos AJUDIDADOS por todolos mais equipos, os actuais Campions, vamos a rehostia, estas a nadar contra a marea, asi que da volta e retifica INSIDIOSO

Home non te ei de ameazar ca furquilla, estabas a arricarmen os pes da viña e a mover os marcos pa joderme a terra CACIQUE

Si queres vemonos nos tribunais Enfadado
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 05 Nov 2009, 9:02
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

montxo escribió:
fonvigo escribió:
Veo que se ha roto el equipo, jaja, ya veremos quien es el nuevo Pensando Pensando Pensando


Que problema hay que ya sois dos los que cambiasteis de nombre?? Abraiado Abraiado

Vamos a ver sr. fonvigo

1º que dices que se rompeu o equipo, non fumes mais Silbar

2º Ya veremos, ya veremos quien es el nuevo, pois estas amolado, porque de nuevo nada de nada, eche un vello, e non creo que o poidas ver, sobor de todo en carreira Ríndose , na clasificacion sejuro que si pero bastante diante do resto dos Irmandiños Ríndose Ríndose Ríndose
3º corrijote, e moi dificil cambiar de nome, si tal de nick, pero a persoa seje sendo a mesma, unha moi boa persoa coma ti Disimulando

Tes que entender que o capitan ten que defender a morte os seus

una aperta meu

Cajo na tos!!! pos si que tedes un capitán con carácter Ojo morado Ojo morado , jaja.
otra aperta meu Guiño
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 05 Nov 2009, 19:06
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

home_de_nejro escribió:
MICHI escribió:
Moita sorte Irdam, no teu estreno na maraton... ainda que creo que a sorte ten pouca cabida nesta distancia... mais ben moita forza e moita cabeciña amigo.. Guiño

Abraiado Abraiado Abraiado ayy, carajo, ajora o nikito Pensando Pensando amariconousenos e chamase MICHI, como os debuxos animados japoneses, dende lo eso do triatlon como cambia a xente Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Que lle queres, moi ao pesar de miña abuela que dicía que era nome de jato, asi é como me chaman dende pequeno e para non atrancarme con mais nomes decidín cambiar...bueno !! pode ser... ao mellor me estou amariconando, porque me noto moi "sensibilisimo" e o mundo me parece maravilloso....tan cheo de corazonciños.... Avergoñado Avergoñado Mr. Green
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 05 Nov 2009, 19:08
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Enhorabuena por ese primer puesto,os lo currasteis como nadie:Logística,comilonas,turismo,cachondeo,constancia,estrategia,... si señor,habéis ganado :=D)para que despues digan que siempre gana el más rápido,hay que ser pillo como el correcaminos Guiño Ríndose a seguir así,nos vemos sobre el asfalto por los pueblos de toda Galicia.Saludos a todos y decirle a Irdam que ánimo con el maratón,que le pegue un buen mordisco Guiño
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Nov 2009, 9:29
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Bueno rapaces,xa me vou ,haber que facemos por terras lusitanas, Moi feliz Moi feliz

Graciñas a todos por darme animos ,e disculpar equipo por non arranxar puntiños con tantos Kms que vou facer,pero ,non contan,lastima Muro -
Montxo,tranquilo meu,non marcho sin deixarte o xamon,no vaya a ser que me caiga unha sancion , Ojo morado ,

Hasta pronto Irmandiños,xa comentarei como me foi
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2009, 20:40
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Pregunta Pregunta Irdaaaaaaaaaaaaaam !! estas vivo?? Pobriño... a que se nos reventou por esas terriñas de dios... eche unha lástima... era bo chavalito !! Pensando
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 9:12
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

MICHI escribió:
:?: Pregunta Irdaaaaaaaaaaaaaam !! estas vivo?? Pobriño... a que se nos reventou por esas terriñas de dios... eche unha lástima... era bo chavalito !! Pensando

Abraiado Abraiado Abraiado Coño, michi, que andas a faser ti por este foro Pensando Pensando Pensando , aiiiiiii, Nono Nono Nono desjrasiadiño, claro como xa non andas co equipo, andas mais perdido cun pulpo nun jaraje Muro Muro Muro , ajora xa deixamos de escribir neste foro e temos un aberto no foro CIRCUITO 09-10 Silbar Silbar Silbar , ayyyyyyyyyyyyyyyyyy que non nos enteramos Muro Muro Muro . Bueno saudos e esperote ver na carreira de san martiño. Guiño Guiño Guiño

www.casadebrea.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 20:37
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

home_de_nejro escribió:
MICHI escribió:
:?: Pregunta Irdaaaaaaaaaaaaaam !! estas vivo?? Pobriño... a que se nos reventou por esas terriñas de dios... eche unha lástima... era bo chavalito !! Pensando

Abraiado Abraiado Abraiado Coño, michi, que andas a faser ti por este foro Pensando Pensando Pensando , aiiiiiii, Nono Nono Nono desjrasiadiño, claro como xa non andas co equipo, andas mais perdido cun pulpo nun jaraje Muro Muro Muro , ajora xa deixamos de escribir neste foro e temos un aberto no foro CIRCUITO 09-10 Silbar Silbar Silbar , ayyyyyyyyyyyyyyyyyy que non nos enteramos Muro Muro Muro . Bueno saudos e esperote ver na carreira de san martiño. Guiño Guiño Guiño

Uy Uy uY Uy Uyyyyyyy, mi jato hace uy uy uy uy Ríndose

Pero ti CALAMIDAD, tes unha orde de embarjo contra esta casa, e como e normal, xa nin queden os mobles, asi que si queres podes quedarte con ela, non facia falla que foras o Xurjado Satisfecho

Descansa que estas a quedar moi flaco, que iso non se jasta home Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose , o que e pasar un pouco de fame, ajora andas co bandullo a reventar AJUADIZOOOOOOOO... Avergoñado

Que lo sepas, te estamos viviendo en la otra planta, en la 2009/10 Silbar
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 21:36
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

MICHI escribió:
:?: Pregunta Irdaaaaaaaaaaaaaam !! estas vivo?? Pobriño... a que se nos reventou por esas terriñas de dios... eche unha lástima... era bo chavalito !! Pensando

CHIMPANACONA, que estamos na planta baixa, Muro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos