Foros ›
Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 19:45
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

tara escribió:
compi que tal andas ,me diso lore que cando che pasou que ivas mal ,conta que tal e de safardatxo sa non digo nada fun case todo comiño mirandolle o pelo jeje vemonos

¿¿E como ia ir adestrando o que adestro Muro Muro Muro ??? ata o km 5 mais ou menos ia bastante decente, de feito tiñavos relativamente cerca a ti, a Xan_de_Ris, Baoes e incluso un chisco mais lonxe pero ainda a vista a Safardatxo, pero a segunda parte do percorrido rematadamente mal Nono ....tipo Cambados ou Pascua de Padron, unha das miñas clasicas pajaras Muerto Muerto Muerto .....por suposto que Vite subina toda andando, pero toda Silbar .....tamén foi o único que andei, o resto mal que ben funo levando e facendo que corria, o final caiume unha minutada das boas....uns 7 minutos mais que o ano pasado Avergoñado , pero bueno, o obxectivo unico era rematar ainda que confiaba facelo un chisquiño mellor Avergonzado .........ay ay ay co ben que andaba eu no Aloia e en Esgos ou mesmo na Vig-Bay (suspiros....)

Asi que vas de vacacións??? Bueno, pois si, en decembro non sei que carreiras haberá pero botareite de menos, claro......agora que ia adestrar forte de novo para intentar pillarte Mr. Green ......a ver si na de Pereiro ando un chisco mais perto de ti, que ainda teño 3 semanas ou algo asi.... O que si espero é que en Xaneiro volvas as andadas e felicitarte porque me dixeron que fixeches 1h 18, xa melloraches o meu tempo do ano pasado, noraboa....estas como unha moto Aplauso !!!!!!....por certo....Cheetos mandouche xa un privado que che tiña que mandar Pensando ???? Xa me contarás....

Saudos para todos e todas Guiño
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 20:38
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Tanto que te queixabas que nunca saias no correogallego .es e este ano ata saes aplaudindo,choron!!!!
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 21:05
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Siii, xa me vin Satisfecho ......estaba aplaudindolle a xente da zona vella, que che anima tanto que che fai olvidar todo o que vas sufrindo, eu polo menos.....xa teño un bo recordo deste ano Bailar .....

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 21:40
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

tempo desde o pistoletazo 1h 18 m tempo real 1h 16m unha maquina jeje aver como ando en enero ,en diciembre tes :dia 6 concello de cangas ,dia 8 subida o castro ,dia 13 M Abanqueiro dia 20 carreira do pavo ,a tamen tes san cibrao das viñas ,en un monton de san silvestres ,que tal o pai ? vemonos en negreira ?
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 22:01
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Tartarugo escribió:
xa teño un bo recordo deste ano Bailar .....

Sera o unico que teñas deste ano Ríndose
Tara o dia 13 de decembor ai abanqueiro,pero creo que tartarugo nesa carreira non pode correr,e demasiado grande,esa carreira e so pra menores Ríndose Ríndose
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 21:06
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

a recordade que tamen tedes o 5 pola tarde lestrove quen se encarga de facer o ekipo ?falta sente ?vemonos
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 22:19
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Tara, como capitan do equipo (mérito gañado no asfalto Silbar ) nesta vindeira edición date por fichada Aplauso Aplauso ...... e se hai que pagarche o soldo de galactica pagaseche e punto Disimulando .......xa nos compensarás por ese mes de ausencia doblando todas as fins de semana de xaneiro e febreiro Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green .......

O tema do resto de fichas ainda o estamos traballando, hai tres ou catro seguras e...ata aqui podo ler Pregunta Pregunta Pregunta Pregunta Pregunta Pregunta

Por certo Tara, fagoche unha proposición moi decente......¿¿queres ser a miña parella no circuito?? É que a que tiven este ano saiume un pouco "rana" e anda un pouco extraviado deste mundo...... Silbar Silbar Silbar

Se eu puiden, ti tamén...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 22:43
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Outra parella Cheetos e Ardilla? Ríndose Ríndose
Haber se publicades xa a plantilla,eu darialle a baixa a PedroNimo por baixo rendemento, e ademais ausentase das populares coa escusa de ir a Berlin a facer una carreira moi cutre Silbar
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 22:53
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Pedro está renovado se el quere, agora so resta saber se el quere Silbar Silbar Silbar ........

Se eu puiden, ti tamén...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 23:00
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Unha 2º clasificada no circuito
Un mundialista
Un mediomaratoniano men
Un acaparador de carreiras
Deixade de tirar de talonario e confia na canteira,digase javivi,pocoyo....
Por certo,o patinazo en santiago pasou factura,imflamacion do 5º metacarpiano,ou sexa,un dor de collons que non me diexa apollar o pe
Se estaba claro qu eo domingo non foi o meu dia,que por certo tartarugo,estiven a pensar que se chego a saber o que me ia encontrar na cola de meta,directamente ia pro coche ,porque o unico que saquei nese cola foi perda de tempo,e un papeliño pra mercar a foto
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 23:14
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

A min unha idea que me esta rondando a cabeza con tanto candidato para o futuro PRG sería facer un PRG2 ou PRGbis...... Silbar Silbar vamos un equipo con sucursais como os Pasthelarum (seguro que o escribin mal pero dame algo de preguiza poñerme a buscar agora...)

Se eu puiden, ti tamén...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 23:26
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Suxerencia:
PRG Furgon de cola
PRG ambulancia
Por certo,un fichaxe meditico tamen seria Ojordo,agora so falta que o lea e opine Ríndose Ríndose
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 23:54
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Non queremos desestabilizar ningún equipo, polo que só faremos ofertas a atletas coa carta de liberdade na man. Hai que recoñecer que as negociacións cos representantes de Tara foron duras duras, pero xa podemos anunciar que mañá ás 21:00 faremos a presentación oficial en Castrelos. Para que os Telexornáis abran coa noticia...
Do resto ... haberá sorpresas. Silbar

P.D. Non era mala parella esa que dicía Safardatxo, eh... Mr. Green
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 23:57
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

E outra cousa: hai que inscribirse na nova edición do Circuito para poder inscribir despóis o equipo...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2009, 0:28
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Eu xa mandei os datos.....

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos