Foros ›
Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2009, 0:29
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

O que te perdeches Cheetos, que mentres estiven esperando polos correlegas e mentres non chegaron o punto onde os estaba esperando para quitar as fotiños zampeime unha tapiña de pulpo no chiringuito que montaron alí no centro cultural de Bembrive. E ademáis co día tan chulo que fixo tíñaste que levantar da cama. Silbar
E Safardatxo outro tanto do mesmo, non ías ir quitar fotos ti tamén?
Que rico o pulpiño....
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2009, 21:18
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Cheetos escribió:
Porque ía a falar polo móbil, que o corte de mangas estaba xa preparado. E non sabía que levabas ó Safardatxo no coche... Moi feliz Moi feliz Moi feliz Mr. Green

Tiven que ir con Beauvai xa que Tara non me quixo levar no seu coche Ríndose
En canto a miña espantada do luns,debeuse a que a carreira de coruña deixome tocado,o papar frio nesa eterna espera pra coller camiseta,fodeume a garganta e acosteime com febre,sumado a que estaba canso do madrugon,non eran boas condicions pra ir a bembrive a sufrir nesas costa e era preferible descansar
Tara,en canto o meu resultado da coruña,certo que foi malisimo,pero tendo en conta que deume un punto(flato) antes do avituallameto,km 4,5 ata o km 8,que deron gñas de abandoar xa que non aguantaba,sendo peor que o que me deu na Vig-bay,fio que fixera un 10000 patetico en comparacion o 11000 de vigo de ai unha seman,e sen dubida unha das peores carreiras deste ano,por non decir o peor.De feito cnado nos cruzamos en riazor xa che fixen xetos de que ia mal mal,houbera dito algo pero estaba intentando respirar Ríndose
Tartarugo,o Club atletismo porriño estate agardando,Dr.Slump xa foi abducido polos vermellos,que juapiño que estaba en coruña de estrea Ríndose Ríndose
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2009, 21:51
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Dende aqui aproveito para felicitar a Tara pola sua enorme progresion e iso que viña de correr o domingo a carreira de Coruña Aplauso .....E se é non é porque se apiadou de min e me levou dende o km4 ata o comezo da baixada non sei se daría chegado a meta, como dixo o chegar a meta "hoxe ben que fun de relax" Abraiado (e eu abafadisimo todo o camiño Muerto ).....mi madriña como baixabas camiño de meta, iso si que é darlle as pernas, eu levabaas cargadisimas das subidas e non era quen de correr nin costa abaixo Muro ......ti estas nun momento impresionante de forma, noraboa e segue asi que vas polo bo camiño, a min quedame moito que adestrar para volver a estar a tua altura Silbar . Por certo, o meu crono foi 1hora 8 minutos Avergoñado (desastroso, ainda que o unico de obxectivo de onte era chegar e non parar a andar e iso si que o conseguin Satisfecho ), asi que quitate 2 minutos que me quitaches na baixada e outros 2 ou 3 que te atrasei eu por esas costas de Dios Avergonzado .....Gracias a ti e a ArdillaRoja pola compañia (e polas camisetas, que son moi chulas ambas Guiño ) e efectivamente botouse de menos a Cheetos(e as suas prometidas fotos e ademais estaba a "chica Nike" por ali.... Silbar ) e Safardatxo ainda que xa vemos que ambos tiñan exc..... Mr. Green isto, quero dicir, motivos xustificados para non acudir Silbar ......O do clube atletismo Porriño non sei, agora non me quererian nin de aguador pois o estado de forma é ainda mais lamentable si cabe Nono .....a ver se volvo coller rutinas este par de semanas antes da pedestre.....

Apunteime para Bertamiráns, a ver se podo ir......Saudos para todos e todas

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2009, 22:26
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

tartarugo as que chegaron despois de nos viñan peor ca ti ,por chulitas e salir no medio jeje , teño que aproveitar que estou ven de pernas e mente jeje vemonos
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 16:11
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Intrometome por estes lares, Silbar solo para una pregunta a los que fuisteis ayer a Bertamirans, os coincide el tiempo vuestro con la clasificacion?,pues, a mi me dan casi 5 minutos de mas.... Muerto Es una tonteria ya que tanto me tiene), pero, me llamó la atencion tanta diferencia. Encantado de ver a algun@s por alli y desearos que disfruteis en Stgo.. Saludos

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 17:09
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

pues si por o meu aparello 45mints pero non me estraña fiseron o mismo en noia sempre fan o que ye da a gana jeje a segir disfrutando do deporte con ou sin tempos vemonos en santiago ,o gordo non gastes tanta agua en mollar a camiseta jeje
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 21:45
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Quen de vos vai o domingo a santiago e volve para comer,supoño que Tara tera o Tarabus cheo con comida incluida,asi que a pregunta mais vai encaminada o home dos cortes de manga na AP9 e Mr tartarugo :lol:,a MR Ojordo( non Ogordo como di Tara),non lle pregunto que ir ata corula pra ir a santiago non o vexo factible Ríndose Ríndose Ríndose
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 22:48
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Mal que me pese, eu non vou a Compostela. Vou a Madrid a currar (xa me coincidiu igual o ano pasado...). Ata a de San Martiño xa non teño fin de semana libre. E por esas xa estaremos na nova edición do Circuito. Se non hai un bug que o remedie xa non collo nin a Tartarugo nin a Pedronimo. Cajonacona...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 20 Out 2009, 14:19
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

bueno como ven dis vou no tarabus con parada en padron a descansar e encher a barriga jeje, sinto cheetos que o domingo non estes con nos ,primeiro e o traballo e logo o vicio ,tartarugo ti vas non si ? sacaches un careto nas fotos jeje , sa teño unha contrincanta que me esta a tocar as narices ,aver si non me poño nerviosa ,tentarei que adestrar ven esta semana , vemonos
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 21:19
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Quen é a contrincanta que che está a tocar as narices Tara Pensando ??? Pois lévao claro contigo, pois co ritmo que levas vaslle dar "pa'l pelo" Mr. Green ......

Safardatxo, eu é bastante probable que vaia a Santiago o domingo......se non hai complicacións no post-operatorio de meu pai de aqui a sábado (hoxe estaba ben e mañá danlle a alta se non hai novidades). Se é que vou podo recollerte sen problemas, teremos que madrugar un pouco pola entrega de dorsais (ata as 9, creo Enfadado ).....o dito, que se non hai complicacións familiares podes contar comigo.....

E a ojordo dicirlle que si, que a min tamén me cairon case 5 minutos de mais sen comelo nin bebelo en Ames Nono ..... en que estarían pensando para picarnos a todos os do final 5 minutos extra Silbar ..... Un saúdo e a ver se ainda che deu tempo a inscriberte para a pedestre......co que vai chover e ti estrujando a camiseta vaise producir tremenda inundación en Compostela Mr. Green Mr. Green , espectacular o que sacaches desa camiseta amigo Abraiado Abraiado Abraiado !!!

Se eu puiden, ti tamén...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 21:22
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Dalle saudois o teu pai de parte destes elementos que estan aqui e que se recupere pronto
Co que sexa xa quedamos o venres ou sabado,se ai que madrugar,habera que facelo,pero santiago merece a pena
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 21:41
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

unha rapaza de 19 anos pero colleume medo e me diso que ten tendinitis unha perna ,aaaaaa escusas amin a estas alturas jeje ,cuida moito do pai que se recupere lento pero seguro ,vemonos e entrena un pouquiño que non te quero mirar detras miña
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 17:21
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

compi que tal andas ,me diso lore que cando che pasou que ivas mal ,conta que tal e de safardatxo sa non digo nada fun case todo comiño mirandolle o pelo jeje vemonos
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 17:25
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

o meu proceso grastrico do venres fio das suas hoxe e tiven que parar a votar os figados pra intentar rematar,a partir do km 5 fun cando mellorei e maquillei o resultado
pareceuche dura,quetal vite?
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 18:20
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

non foi pa tanto jeje quisen parar e o meu jefe votoume un verro e casi non parei para o ano mais e mellor este mes teño que espremelo o masimo que en diciembre collo vacacions (todo mes ) sinto por tartarugo vas quedar so pero votareivos de menos a todos , ui sa me empezo a poñer sentimental e me queda un mes para darvos guerra jeje bikiños a safardatxa





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos