Foros ›
Autor
Mensaxe
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2009, 15:57
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Con respecto a la puntuación de 3.5 de la carrera de Cañon de Sil, me parece que es exageradamente baja, minimo tendría que tener un 5, porque si el criterio para valorar las carreras sigue siendo la dureza de las mismas (y puede que no sea el mejor), pero si sigue siendo este, me parece absurdo que en una carrera donde tardé más de 4 horas consiga solo 50 puntos más que en la Vig Bay en una ora y media. Es injusto además con respecto al cross de Penedos do Lobo que tiene un coeficiente de 3 y se puede acabar tranquilamente en 2 horas y media, y es más, porque el maratón de Penedos tiene un coeficiente de 7 y se acaba más o menos en el mismo tiempo que la carrera del Sil que sin embargo vale la mitad. Algo falla aquí.
Habrá que valorar mejor para el proximo año (siempre que las carreras de montaña sigan puntuando)
saludos
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2009, 16:29
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Pues si, estoy contigo hormigAtomica, en caso de puntuar las de montaña para el año que viene, ese coeficiente se aumentaría por lo menos a 5. Tomamos nota del asunto y gracias por el comentario.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2009, 16:58
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Ya no encuentro el tema abierto sobre la nueva sección de resultados... pero quería deciros que no aparece la carrera de Leiro. De todos modos, ahí se incluirían todas o las más importantes (difícil establecer el grado de importancia).

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 18 Set 2009, 8:06
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Eu quero que conste unha cousa

Creo que non debería de puntuar aquela carreira que por calquer motivo teña numeros clausos, explicome..., na carreira de penedos so se podían inscribir 200 corredores, eso implica que si un se quere anotar e non o fai dentro dese numero de corredores, non pode correr e ademais non pode puntuar, polo tanto propoño que esas carreiras non se metan no circuito.

Un saudo e grazas.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Set 2009, 5:35
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

ufff

www.jeffxavi.blogspot.com
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 20 Set 2009, 9:02
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Xabi, xabi, que peligra tu liderato.... Pensando
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Set 2009, 22:17
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Y ya para rizar el rizo dentro de las múltiples clasificaciones...¿qué tal una por categorías de edad?
Sé que es mucho chollo pero creo que sería interesante...
Pose

Novo foreiro
Novo foreiro
2/08/09
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Set 2009, 7:15
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Carreira Popular de Maceda

Data: domingo, 27 de setembro de 2009
Hora:
10:45 h categorías inferiores
12:00 h categoría absoluta
Lugar: saída da praza das Toldas de Maceda
Distancia: 7.500 m aproximadamente
Organiza: Clube Vía XVIII Maceda
Inscrición: Ata o xoves 24 de setembro ás 13:30 horas.
Máximo: 300 inscricións categoría absoluta.

Pregunta?

No podria incumplir esto las normas de las pruebas incluidas en el circuito.

un saludo
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 13:46
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Ola

O proximo dia 18 de outubro vaise celebrar a maraton do Miño, a cal puntua po circuito de correr en Galiza, tendo en conta que se pode facer o maraton completo ou facelo por relevos (3 atletas), seria importante que se precisara, como vai ser o sistema de puntuacion, supoño que na individual, non habera problema, eu pregunto como quedaria a dos relevos.


Seria importante telo decidido canto antes, pois hai penalizacion por facela inscripicon despois do dia 11, a mais una maraton non se entrena en 15 dias, e si nalguns casos o prazo pa que as probas que forman parte do circuito, poden estar no limite, no caso das maratons, seria prudente que se fixese, con algo mais de marxen.

saudos
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 14:40
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Neso estamos, Montxo... agardade uns días.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 17:23
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Pipe escribió:
Neso estamos, Montxo... agardade uns días.

Pipe, xa ascendiches de cargo??? isto de regalar xamóns e chourizos da resultado Mr. Green Mr. Green ou, tirarías de vaselina ? Abraiado Razz

A miña idea xa a coñecedes: non debería de puntuar a proba por relevos, e si o fai, os equipos deberían estar conformados por 3 e 2+1 membros do equipo, explícome:

Exemplo:

Equipo 1 dos Irmandinhos: montxo + nikito + irdam

Equipo 2 dos Irmandinhos: homedenejro + amador + "outro corredor"

www.jeffxavi.blogspot.com
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 17:38
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Eu o único que ascendín onte foi a costiña de Maceda... jeje.. eu mandei a proposta ó Admin e a Kand, en principio din que si...

De tódolos xeitos, ainda que non me gusta o que escribiches, tomarei a broma como o que é: broma

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 17:47
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Pipe escribió:
Eu o único que ascendín onte foi a costiña de Maceda... jeje.. eu mandei a proposta ó Admin e a Kand, en principio din que si...

De tódolos xeitos, ainda que non me gusta o que escribiches, tomarei a broma como o que é: broma

sintoio Pipe era unha coña, discúlpame.

Joer, a Vigo+11 puntúa, aínda non son campión matematicamente Triste

www.jeffxavi.blogspot.com
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 17:50
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

JEFFXAVI escribió:
A miña idea xa a coñecedes: non debería de puntuar a proba por relevos, e si o fai, os equipos deberían estar conformados por 3 e 2+1 membros do equipo.

Non entendo por que. En principio a puntuación é individual, outra cousa é que no circuito existan equipos. No meu caso xa non hai marcha atrás, xa estou anotado cos mesmos do ano pasado e non son de CeG.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Set 2009, 17:55
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Pipe escribió:
JEFFXAVI escribió:
A miña idea xa a coñecedes: non debería de puntuar a proba por relevos, e si o fai, os equipos deberían estar conformados por 3 e 2+1 membros do equipo.

Non entendo por que. En principio a puntuación é individual, outra cousa é que no circuito existan equipos. No meu caso xa non hai marcha atrás, xa estou anotado cos mesmos do ano pasado e non son de CeG.

O meu razoamento postñulase en base a premisa de que un corredor pode sair beneficiado de compartir equipo con 2 galgos.Exemplo:

Se eu fixera equipa con etuxia e lalo que a bo fé iran a 3.45 mentras que eu a duras penas andarei por debaixo de 4.05, saldría beneficiado excesivamente do seu traballo.

Por iso mesmo renuncei a formar equipa con eles e deixar o meu posto a toxo.

Agora ando buscando xente do meu ritmo pra participar por relevos

Unha aperta meu que me vou do curro ó fisio

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos