Foros ›
Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2009, 13:28
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Hola Fema,a partir do 21 empezamos a baixar,camiño de bestas por entre os carrascos osea camiño moi estreito (pa unha zapatilla)que en ocasions non se ve polas ramas dos carrascos ollo as pedras e os surcos da auga,despois pista para pasar o mais complicado da baixada o regato seco(na primaveira debe descorrir a auga da neve por el)pero agora esta seco con buratos e moitos e distintos desniveis cuidado coas articulacions sobre todo do tobillo,no nos fatiguedes en demasia ser conservadores na baixada,me parece que hasta o 29 non topamos llano,eu o ano pasado pegueime duas ostias de campeonato por fatiga nos tobillos antes de chegar abaixo,precaucion
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2009, 13:33
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

recuperar no llano todo o que poidades porque a partir do 35 empezamos a carreira en si,son os ultimos kilometros pero moi duros ata o 40 me parece e despois so e arrastrarse un pouco polas pistas e enseguida chegamoos a meta onde nos estaran esperando os nosos cos brazos abertos,disfrutala e ante todo pasalo ben,e unha desas carreiras que non olvidas en todo o ano,saudos.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2009, 18:22
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

mucho ánimo y suerte a todos, especialmente a fema y mrdixie!!!

que la disfruteis al máximo!!

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2009, 19:08
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

amigos, estou impaciente.Hoxe fun á fisio e deulle caña o meu maltreito abductor.Non chego nas mellores condiciós físicas, pero agardo "sufrir coma un can" e adicarlle os 42 a memoria da miña visaboa

www.jeffxavi.blogspot.com
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2009, 20:58
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Grande Yosi, unha aperta para vos

No te preocupes JEFFXAVI yo estoy peor que vos y no solamente en esta...siempre, asi que tranqui jeje.

Y desde ya brindo por ese homenaje a tu visaboa

Apertas

www.myspace.com/mrdixiejazzband
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Set 2009, 9:19
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Buenas. Animo JEFFXAVI seguro que consigues rendir ese hamenaje a tu visabuela. Lo unico es que te lo tomes con tranquilidad. Solo conozco hasta el alto de manzaneda, pero a pesar de su dureza quede prendado del cortafuego. Asi que ya sabes despacio y con buena letra. Animo a todos. Saludos

Saludos a tod@s.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 12 Set 2009, 12:13
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Espero tener la fuerza de voluntad para levantarme de madrugada y disfrutar de esta carrera con tan buena compañía, además de hacer un largo de cara a Oporto.

Un saludo.

PD. Desde Vigo imagino que la salida ideal en Ourense es la del centro, no?
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Sáb, 12 Set 2009, 13:37
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Que envidia me dais Mr. Green . Yo este año no seré de la partida ya que tengo un resfriado horrible Muerto ... Os deseo a todos mucha suerte y que disfruteis tanto como disfruté yo los años anteriores.
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 12 Set 2009, 14:19
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Me olvidè còmo llegar, alguno de ustedes serà tan amable de explicarme un poquìn?

En el 2007 lleguè hasta el mìsmo Ourense y de ahì ya se me nublò la capocheta ¿què salìda cojo??

Gracias y hasta domani!!!

www.myspace.com/mrdixiejazzband
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 12 Set 2009, 20:50
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Suerte a todos! Espero poder participar en esta bonita carrera en proximas ediciones, tiene buena pinta, pero de momento se me hace demasiado dura. Espero cronicas!
tontxumuyayo

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 13 Set 2009, 3:06
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Pues hala, suerte a todos y a pasarlo pirata.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Set 2009, 13:18
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Buenas,

Acabo de llegar de Cabeza de Manzaneda y la verdad es que me ha quedado un muy buen sabor de boca de esta prueba. La organización correcta y el recorrido precioso. El año que viene quizás pruebe con el maratón (del que espero crónicas). Guiño

Saludos
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 13 Set 2009, 20:25
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

COINCIDO, precioso recorrrido, impresionante cortafuegos. maravillosa experiencia...
organizacion buena.
Solo una queja, critica constructiva.... las papeleras enlos aprovisionamientos deberian estar 200-300 m mas alla para dar tiempo a tomar con calma y trotando, para mi muy cerca del avituallamiento, pero del resto.... MARAVILLOSA EXPERIENCIA

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Set 2009, 20:29
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Gran carrera, entorno inmejorable, buena organización en todos los sentidos y muy buen ambiente Aplauso Aplauso

Carrera para repetir sin duda, aunque queda el dilema de en qué disciplina: el verdadero protagonista, la maratón, me impone mucho respeto. Si ya se sufre de lo lindo en los 20 km no me cabe en la cabeza lo que es correr el doble en estas condiciones.

Habrá que seguir el ejemplo de gente como aficionado y mentalizarse para próximas ediciones.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Set 2009, 21:03
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Moi feliz Impresionante, bonita y dura carrera. Entorno, gente y organización excelentes. Muchos "foreros" conocidos y muy buen ambiente. He participado en el cross consiguiendo bajar un poco de las 2 horas.
El dilema que se plantea Ezeq también yo me lo planteo, habrá que pensárselo para un año de estos... Pensando

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos