beauvais escribió: |
Un saúdo ós irmandiños dende as vacacións en Caños de Meca (Cádiz) onde me sentou de vicio a botella de irmandiños power |
jpb353 escribió: |
ola irmandiños, levo un par de días fo.....ido, o martes tiven picos de febre ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Un saudo, e xa vos irei informando da miña evolucion |
montxo escribió: | ||
un saudo amigo Beauvais, alegrome moito que estes de JOLIDEIS, que recordos me trae a min ese lugar, a min si que me sentaba de vicio estar por eses lares E non te preocupes que IRMANDIÑOS POWER COLLEITA 2008 teremos a oportunidade de degustalo mais veces. O dito unha aperta e que o pases superben. |
ola irmandiños, non sei que tal estades despois do de esgos, eu quedei reventado, ainda que moi contento, nunca fixera un tempo tan bo por km, jejejejeje, 6 minutos e pico, espero poder estar na carreira do monte aloia, e aportar o meu gran ao equipo, pero como xa sabedes algúns ese dia teño compromisos persoais e ao mellor non chego, asi que se non vou, perdoade, pero como haia a minima oportunidade estade seguros que ahi me planto eu a dar o callo. Un saudo, e forsa Irmandiños |
ola, rapases, estiven a mirar ![]() ![]() ![]() ![]() Tamén me anotei a de ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bueno, xa me comentaredes como vos vai a todos e si estaredes nas mesmas carreiras. Saudos ![]() |