Foros ›
TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA 2009
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 9:04
Asunto: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA 2009

Este fin de semana pasado, disputouse esta durísima proba, non lle vou chamar carreira porque non creo que teña un só sitio para correr Nono Abraiado , son mais de 60 kilómetros con 11.000 mtrs de desnivel acumulado Abraiado e subindo varias veces a mais de 2.000 mtrs.
Deixovos algunhas fotiños que atopei fotos picos
Por certo, nas clasificacións vín a varios da federación galega, non haberá ningún foreiro entre os participantes? Pensando , algunha crónica?, suxerencia para un posible participante?...
Saudiños.
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 11:24
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

Hola Barbanzón! No será por ganas de participar, pero me coincide siempre un poco mal!!.

Creo que es la carrera de montaña más técnica que existe, con tramos en los que incluso está prohibido correr.

Un año de estos caerá..

Saludiño!

trackintrails.com/
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 11:32
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

Mi entrenador de natación la hizo. Todavía no puede correr, bestial, estuvo 17 horas y media....gente super-especializada (incluso algún participante que vive todo el año por encima de 1000 metros) comentaban que es de lo más duro que han vivido. Es una prueba fuera de categoría y sólo para gente preparada física y mentalmente.

Un dato anecdótico pero muy significativo es que, a diferencia de otras especialidades deportivas en donde se otorga premio al más veteran@, en esta prueba se da premio al más joven Fue un chaval de 22 años y todo el mundo admirándolo como cuando aquí se le da un premio a Julian Bernal... je je.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 11:36
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

Por alí andiveron 4 montañeiros ourensanos: Quintas, Losada, Formoso e Pascual.

os 3 primeiros obtaron por retirarse cando levaban 4 horas de proba ante a dureza da mesma.

Pascual rematou coma un campion.

www.jeffxavi.blogspot.com
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 19:07
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

HOLA!BOAS TARDES,a ver onde poido ver as clasificacions,lle teño que coller a medida a esta travesia ,o mellor a fago para o proximo ano,felicidades a todos os que acabaron a proba e a os que o intentaron tamen,ay que votarlle moito valor,o dito o ano que ven,lle tomamos medidas as montañas dos picos de europa,quen se apunta?
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 7:08
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

Hola moi boas a tod@s, polo que teño lido é unha proba durísima e queda fora de toda "categoría", polo tanto, que tipo de adestramento considerades que habería que facer? (aparte de moito monte, e moitas subidas... e sobre todo baixadas...), lou_petó que adestramento fixo o teu adestrador de natación?.
TONIO aqui as tes clasificacións
Curro sempre nos vai coincidir mal ... Mr. Green Mr. Green Ríndose fora bromas, eres un "crack" campión.
Saudiños.
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 9:00
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

"Curro sempre nos vai coincidir mal ... " Mr. Green Mr. Green Ríndose




Si, a mi siempre me coincide con el día de hacer la compra grande en el Carrefour (jajajaja).

trackintrails.com/
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 11:53
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

A mín pásame o mesmiño... Ríndose Ríndose Ríndose
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 18:39
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

tiven ocasión de participar nesta auténtica "burrada" na edición de hai 2 anos... con pésimos resultados. Vinme na obriga de retirarme a metade de carreira, tras 7 hs. de loita contra estas maravillosas montañas, con calambres ata nos párpados... unha non axeitada preparación e unha pésima equipación lastraron as miñas xa reducidas posibilidades de rematar (máis que nada porque nunca se me deu demasiado ben iso de correr por montaña, a decir verdade).

o certo é que prometinme a min mesmo que voltaría a intentalo... pero tampouco atopei aínda o momento. Tal vez o ano que ven...

penso que o nome de Travesía lle vai ao pelo, pois eu nin sequera a consideraría unha "carreira" como tal (salvo para os máqinas que van a tope dende o principio buscando a victoria...), xa que penso que cada un ten bastante con loitar contra sí mesmo nunha aventura tan larga e tan dura.

saúdos Silbar

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 01 Xul 2009, 6:39
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

Si yosi recordo a tua crónica daquela edición da travesera, co teu relato dínme conta de que esto non é unha carreira en sí, senon unha proba durísima na que non é suficiente con estar moi ben fisicamente, senon que tes que ter un adestramento específico...
Saudiños e anímate a quitala espiña Guiño
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Xul 2009, 15:02
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

Hola Barbazón, meu colega non fixo unha preparación específica devido a que o noso entreno é orientado ao triatlón, de todalas maneira sempre fai duas ou tres probas de este tipo pois lle encantan. Ainda así só chegar á meta é pra min unha proeza. Entendo que un entreno diversificado coma é o noso e bom para unha proba de este tipo mais se queres algo mais específico, por Galicia temos montes e montes de sobra.

Polo que me contou Quique casi son mais duras as baixadas que as subidas e como non vaias preparado muscularmente non chegas ainda que teñas unhas boas condicións físicas. Eu entendo pouco deste mundo mais o que si puden ver son os tobillos do meu colega hinchados coma se estivese "preñado" e estivo tamén varios días de recuperación muscular...vamos que chegas desfeitiño para unha chea de días.

Un abrazo.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2009, 13:48
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

moitas gracias Barbanzon polas clasificacions,menudo nivelon que ten o persoal,apuran de cara...!con perdon,agora soio nos queda un ano para prepararnos tanto fisica coma mentalmente,teño moitas ganas de facela e po ano si todo acompaña caira,soio falta que o persoal se anime,pois parece que e unha proba soio para asturianos,vascos e poco mais,eu penso que os GALEGOS algo temos que decir en todo esto,ou non?xa temos algunha avanzadilla,e temos que darlle continuidade e consistencia,so fai falla que nos poñamos de acordo e fagamos algunhas quedadas para entrenar,intercambiar criterios,,metodos ideas,e todo o que se nos ocurra ,pero sobre todo coñecernos millor,e pasalo ben.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2009, 6:46
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

TONIO penso que os asturianos e os vascos teñen moita mais tradición montañeira que nos, pero que non se diga, polo menos imos tentalo non? Satisfecho Moi feliz
lou-petó sei que as subidas son moi duras pero as baixadas escarallanche moito muscularmente Muerto
Ainda queda un ano, pero creo que todos os adestramentos que faga xa van a ser pensando neste incrible reto Abraiado Guiño
Saudiños.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2009, 10:55
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

contade comigo para ese grupo de osados galegos montañeiros, jeje...

tede en conta que hai que estar federado en montaña (o ano que eu participei, incomprensiblemente aínda non era necesario), e que as plazas se asignan por sorteo, tendo en conta previamente criterios coma a participación en edicións anteriores... (está todo moi ben explicadiño na páxina da FEMPA).

saúdos e a soñar Ríndose

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 04 Xul 2009, 10:41
Asunto: Re: TRAVESIA INTEGRAL PICOS DE EUROPA

Joba........... Yo todavía me acuerdo de la crónica de Yosi, de como describía la salida, la noche, el salir con luces, las esquilas de las vacas.......... las espectaculares fotos.

Quizás cuando sea mayor me anime. Ríndose Ríndose Ríndose

PD. ¿Todavía no pasó por aquí Aficionado? Abraiado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos