Foros ›
novo equipo: OS IRMANDIÑOS
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2009, 20:49
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

montxo escribió:
safardatxo escribió:
Noraboa equipaso!!! ides a por todas,Porriño power!!!

Gracias safardatxo, si vas o domingo a Leiro vas probar o Irmandiños power, que e o que tomamos os do Porriño pa adestrar e a REVOLUSION en bebidas energeticas.

un saudo e deixate ver mais a menudo.

Eu me deixo ver pero pola zona nobre da carreira,ou sexa a cola da mesma,non sendo a de S.Xoan que Irdam cedeume o seu dorsal para subirme a autoestima o poder verme tan arriba nunha carreira Ríndose ,falando de Irdam como vai esa lesion?
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2009, 21:28
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Hola

Decia que te deixeras ver po lo foro, Moi feliz Moi feliz

Hose etiven adestrando con Irdam, leveino a Risca, e a verdade e que anda o pobre home ca moral moi baixa, pero vai millorando da perna,fixo una rodaxe e en Leiro sera da partida, aconselleille que puxese gelo e mañan que fora a modo, dende eiqui damoslle moitos animos e que este tranquilo que se pora ben.

ARRIBA ESE IRDAM........FORSA

un saudo
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2009, 21:30
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Alégrome moito de que Irdam esté mellor. Ánimo.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2009, 22:18
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Moito ánimo para IRDAM que queremos vervos no mais alto da clasificación.
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2009, 22:54
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Ay, meu irmandiño Irdam, Molón o dia esta preto en que eu, Chupete home de nejro Chupete , chegarei a galaecia Bailar Bailar para verte conmigo na carreira de leiro e non quero disculpas Parar Parar , de uy que estoy malito Muerto Muerto , nin nada que se asemelle, asi que xa sabes, descansa estos dias e mellorate Rezar Rezar que o dia esta chegando e ainda que sexa levote a rastro ata a meta Demo sorrindo Demo sorrindo , que non se diga de nos Nono Nono , os irmandiños, que non somos capaces de dar todo en todalas carreiras Mr. Green Mr. Green .

Animo meu amigo, estou desexando verte e correr ao teu lado.

Un saudo
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2009, 15:48
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Desajradecidos...malas personas...acabais de erir mi sensibilidad !!
Mira que chamarme vajo !! Enfadado Enfadado Eu que o dou todo pola causa Irmandiña... Nono Eivos lavar esa boca con xabón lajarto... Mad Mr. Green
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2009, 15:54
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Ah !! tranquilos o amigo Irdam solo estaba un pouco mimoso... unha caixa de jalletas "surtidos Cuétara" e unhas frejiñas polo cachazo, con moito cariño... e esa rodilla volve estar como un reloj...é que o bruto do Montxo maltratamo, é Irdam necesita cariño... tranqui Irdam que yo si que te quiero !! Payaso Avergonzado
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2009, 16:13
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

NIKITO escribió:
Ah !! tranquilos o amigo Irdam solo estaba un pouco mimoso... unha caixa de jalletas "surtidos Cuétara" e unhas frejiñas polo cachazo, con moito cariño... e esa rodilla volve estar como un reloj...é que o bruto do Montxo maltratamo, é Irdam necesita cariño... tranqui Irdam que yo si que te quiero !! Payaso Avergonzado

Eres un inquisidor, ti o que queres agarrar o mando e mangonear a tua maneira pero vaiche costar votarme fora (coma un que eu me sei), ei de morrer antes de perdela vida., si queres o meu carjo a de ser con limpeza nin trucos

Arriba Irmandiños Aplauso Aplauso Aplauso
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2009, 17:57
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Moi buenas a todos,graciñas por los buenos deseos de mi mejoria,no como otros (unas galletas cuetara), Payaso Payaso .Despues de 4 dias de paro forzoso,fui a dar un rodaje de 20´,y malamente con un ritmo lento,termine con muchas molestias,y ayer quise probar en otro terreno mas blando,por la Risca que me recomendo Montxo,y pude rodar 40´,y acabar con ritmo de 4´,hoy voy otra vez,para comprobar que no fue alucinacion,y ver como responde la rodilla a cambios de ritmo,mañana descanso para darlo todo en Leiro,solo espero estar bien y disfrutar la carrera.
Haber Nikito y Montxo animaros para un pequeño rodaje en la Risca, a las 9 esta bien ?.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2009, 18:41
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

IRDAM escribió:
Moi buenas a todos,graciñas por los buenos deseos de mi mejoria,no como otros (unas galletas cuetara), Payaso Payaso .Despues de 4 dias de paro forzoso,fui a dar un rodaje de 20´,y malamente con un ritmo lento,termine con muchas molestias,y ayer quise probar en otro terreno mas blando,por la Risca que me recomendo Montxo,y pude rodar 40´,y acabar con ritmo de 4´,hoy voy otra vez,para comprobar que no fue alucinacion,y ver como responde la rodilla a cambios de ritmo,mañana descanso para darlo todo en Leiro,solo espero estar bien y disfrutar la carrera.
Haber Nikito y Montxo animaros para un pequeño rodaje en la Risca, a las 9 esta bien ?.

Imposble curra hasta las 20:30 , pero si quieres tomamos unas isotonicas despues, llamame ok

tu tambien Nikito si tal nos vemos

hasta ahora
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2009, 19:09
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

ola, rapases Bailar Bailar , o home de nejro Demo sorrindo xa quejou a jalisia Silbar Silbar , asi que xa estamos todos para Leiro Aplauso Aplauso .

Irdam, alejrome moito que xa empeses a rodar Parar ainda que penso que o de 4' pode ser unha alusinasion pola dor maiormente Pensando Pensando , porque sinon, que deus me colla confesado, chejarei moi detras de ti e ca lenjua fora Muro Muro .

Bueno un saudo e hasta leiro Mr. Green Mr. Green
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2009, 23:11
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

jpb353 escribió:
ola, rapases Bailar Bailar , o home de nejro Demo sorrindo xa quejou a jalisia Silbar Silbar , asi que xa estamos todos para Leiro Aplauso Aplauso .

Irdam, alejrome moito que xa empeses a rodar Parar ainda que penso que o de 4' pode ser unha alusinasion pola dor maiormente Pensando Pensando , porque sinon, que deus me colla confesado, chejarei moi detras de ti e ca lenjua fora Muro Muro .

Bueno un saudo e hasta leiro Mr. Green Mr. Green

Tranki Jesus, Irdam esta o 100x100 da perna. da cabeza tamen, no fijado xa non sei, pero a tope e con janas pa Leiro

una aperta e vemonos Bailar
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mér, 08 Xul 2009, 7:20
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

ola irmandiños, levo un par de días fo.....ido, o martes tiven picos de febre Chorando Chorando , chegando á noite a 37'8 Muro e dor muscular nas pernas e tamén polo lombo, espero, pero non o sei, poder estar dispoñible para esgos Rezar Rezar , por dous motivos, primeiro porque senon o capitan dos irmandiños non recolle puntiños Nono Nono Nono , e segundo e mais importante porque sin o home de nejro Chupete que vai a ser do meu ben querido irdam Chupete Chupete , pois nada, que seguro que non rinde á altura que necesitamos Demo sorrindo Demo sorrindo .

Un saudo, e xa vos irei informando da miña evolucion
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 08 Xul 2009, 15:47
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Non hai escusas Jesús !! ainda q sexa con 40 de febre, vas correr a Esgos, que total son 13 kilometruchos en subida... Silbar Silbar , ten en conta que este vajoneta que che fala non vai acudir Avergoñado e tedes que facer que non se note na puntuación... Enfadado asi que a correr moito e lixeiros !!
¡¡ no hay dolor !!
Tranqui Jesus que estas feito un chavalito e deseguida te recuperas... unha aperta e que te mellores, amigo Guiño
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Xul 2009, 16:37
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Un saúdo ós irmandiños dende as vacacións en Caños de Meca (Cádiz) onde me sentou de vicio a botella de irmandiños power





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos