Foros ›
novo equipo: OS IRMANDIÑOS
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 11:17
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

.........ULTIMA HORA .....

Amador,Venancio,Juan Carlos ,salen a las 8 :00,lugar ,el Rastro,carracido,no me daba cuenta que la carrera es mas tarde,o sea que da tiempo de sobra,vale ?
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 15:57
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

IRDAM escribió:
Montxo escribio :

Un saudo o resto do equipo Nikito e Amador e vemonos hoxe en Celanova.


Por cierto ,¿quedamos a las 7 en el mismo sitio del sabado pasado.
No he podido hablar con Amador,y con Juan Carlos que me avisa mas tarde,que el tambien va.

Yo tengo el partidaso ahora a la 1 ,y despues el churrasco,nos vemos

Eres un VICIOSO Avergoñado Avergoñado antes de Celanova un partido de futbol, non dijas mais, imos ter que pedir una carreira pa o sabado po la mañan.

Non te manques e disfruta que sejiran diciendo que imos a todas, e a mis e ben certo.

vemonos as sete - Montxo Silbar
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 16:21
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Pensando Chorando vou ter que repasar os estatutos do equipo, a ver si é sancionable iso de xogar un partido antes dunhas carreiras tan importantes como as que se aveciñan... Enfadado Enfadado
Este Irdam, como non está o "home de nejro" xa se nos espendolou todo...i a vivir que son dos días.., Nono Nono
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 16:44
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

NIKITO escribió:
::-k Chorando vou ter que repasar os estatutos do equipo, a ver si é sancionable iso de xogar un partido antes dunhas carreiras tan importantes como as que se aveciñan... Enfadado Enfadado
Este Irdam, como non está o "home de nejro" xa se nos espendolou todo...i a vivir que son dos días.., Nono Nono

O Peor diso non e partido e que rematou con una churrascada, na linea de costume do rapaz, quere gañar peso no equipo e veña a darlle o dente.

Hoxe imos ter que presionalo por ahi, a falla do home de NEJRO, apsotamoslle una CHURRASCADA, xa viches en Cambados, foi poñerme una botella de Albariño e desmelenousenos. Demo sorrindo Payaso Mr. Green

Veña vaite po bar que te recollo asiña.
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 21:52
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

ola rapaces, xa corrin na carreira de chiclana Silbar Silbar , e o ritmo foi bo Bailar Bailar . Irdam, vaite preparando para cando chegue a de leiro Rezar Rezar , porque o meu ritmo en 8 km foi de 4'18'' o km e penso ir baixandoo Muro Muro (eso se non e presión pareceo Moi feliz Moi feliz Silbar Silbar ). Bueno o mellor foi que a resentidura dos xemelgos non me molestou nada, asi que espero adestrar un pouquiño aqui na praia de cadiz esta seman para ir preparado para a de Leiro.

Bailar Bailar Espero que tiverades sorte na carreira de hoxe, Bailar Bailar e moita forsa para as de mañan a todos vos, Amador, Nikito, Irdam e a ti Montxo, unha aperta para os meus IRMANDIÑOS. Mr. Green Mr. Green

adeus
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 11:29
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

jpb353 escribió:
ola rapaces, xa corrin na carreira de chiclana Silbar Silbar , e o ritmo foi bo Bailar Bailar . Irdam, vaite preparando para cando chegue a de leiro Rezar Rezar , porque o meu ritmo en 8 km foi de 4'18'' o km e penso ir baixandoo Muro Muro (eso se non e presión pareceo Moi feliz Moi feliz Silbar Silbar ). Bueno o mellor foi que a resentidura dos xemelgos non me molestou nada, asi que espero adestrar un pouquiño aqui na praia de cadiz esta seman para ir preparado para a de Leiro.

Bailar Bailar Espero que tiverades sorte na carreira de hoxe, Bailar Bailar e moita forsa para as de mañan a todos vos, Amador, Nikito, Irdam e a ti Montxo, unha aperta para os meus IRMANDIÑOS. Mr. Green Mr. Green

adeus

Ola Jesus, alegrome moito que teñas voas sensacions, iso e importante, eiqui os IRMANDIÑOS, en vez de Jorrions parecemos palomas, imolo cajanod todo, o neno mancaouse xogando a iso da pelota, e onte en Celonova inda correo medio coxo, pero oxe en Redondela estibo no dique seco.
Os mais na misma linea, dando o callo e enchendo as parrilas de saida de todas as populares que se poidan.
A carreira de Celanova un espectaculo moi ben organizada e una sensacion especial correr por esas ruas de noite, moi agradable si señor.
Dos tempos non falo pa non darche pistas Moi feliz Moi feliz pero ti adestra ben que a churrascada esta en Xogo.
A proba de Redondela moi rapdia e pagando o esforzo de onte, pero non se pode perder bocada-
E agora vou ir comer a Caldas pa estar na derradeira de esta seman a da Estrada.

Xa che contarei una aperta e un Silbar
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 19:31
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Teneis un Irmandiño,lesionado,lo siento rapaces Muro Muro . Montxo que razon tenias con lo del partidillo de futbol, Ojo morado ,la rodilla me hizo una jugada a mi,me dejo sin el triatlon de este fin de semana,a estas horas ya los representantes en la estrada anda haciendo horas extras repañando algunos puntos despues de que en la mañana junto con Nikito y Amador,doblaban en Redondela,los unicos en conseguir triplete de puntos,moy bien,moy bien Moi feliz l.

Bueno ,al menos hice el esfuerzo en Celanova,y anime a todos los corredores Irmandiños o no,y que envidia verlos desde la barrera,me imagine por mis tiempos donde pasaria yo si estuviese corriendo,pero seria bastante atras,despues del esfuerzo de Celanova ,y horas mas tarde en la Estrada,tela Silbar Silbar .
Hoy con hielo en la rodilla,y contando que al pasar los dias ceda el dolor y me deje ir a Leiro,creo que lo tengo negro para seguir a uno que se esta poniendo mas negro por el sur, Rezar .
Nos vemos....
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 22:51
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Ay, Irdam, que peniña me das Chorando Chorando , agora que iba eu coma un fojete Bailar Bailar , vas ti, e cascaste Muro Muro , dende logo. Bueno o importante e que esta semana te me millores Rezar Rezar Rezar e non forces Parar , porque si os musculos son malos de arranxar, as rodillas sonche bastante peores, asi que animo e a mellorarse. Eu por aqui polo sur, vou ver de intentar mellorar os meus tempos Pensando Pensando .

Un saudo a todos
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2009, 16:36
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

jpb353 escribió:
Ay, Irdam, que peniña me das Chorando Chorando , agora que iba eu coma un fojete Bailar Bailar , vas ti, e cascaste Muro Muro , dende logo. Bueno o importante e que esta semana te me millores Rezar Rezar Rezar e non forces Parar , porque si os musculos son malos de arranxar, as rodillas sonche bastante peores, asi que animo e a mellorarse. Eu por aqui polo sur, vou ver de intentar mellorar os meus tempos Pensando Pensando .

Un saudo a todos

AUXILIO Jesus volta pronto que os jorrions andan despedigados, supoño que xa estaras pa Leiro, e si non adiantas oa viaxe, porque non se pode deixar o chollo pa dous solos, o Amador e mais eu dando o callo co triplete, mentras outros de JOLIDEIS a la bartola.

Noutro intre vai poñendote a punto que a cousa esta moi quente no medio do peloton, agora xa se vai a codazos e incluso compranse Moi feliz os juizes pa adiantar postos na xeral, espero que non fagan failla os puntos si non imos ter que ir os tribunais Muro , bueno o dito si queres daouche a tactica po dominjo.... queres una pista..... acordaste do Olmo cando faltaban catro km.... pois vai a ser a cara de can dende a saida.

una aperta e saludos os noso Irmandiños Amador, Nikito, Jpb353 e Irdam
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2009, 21:49
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Montxo, eu xa estou flaco coma un can, e ti ainda querias que fixera triplete !! Estou solteiro e se as mozas non me miran carnaza, se solo tocan juesos non me arrexunto na vida... e ajora non hai fallo pero cando sea vello ¿ quen me vai lavar os calzoncillos ?... vouchos dar a ti para que os leves a unha lavandería que eu me sei... ¡¡ as de acabar comijo, pirata !! Muro Muro Nono
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 01 Xul 2009, 20:47
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Noraboa equipaso!!! ides a por todas,Porriño power!!!
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 01 Xul 2009, 21:09
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Hombre!! Safardatxo, benvido a estes lares... gracias polos ánimos...pero a estes xa non fai falla animalos senon son capaces de anotarse tamen aos triatlons... un saudo amigo Guiño
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2009, 0:07
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Si nikito, si, tes ti bo medo Nono Nono , vale que eres novo e non tes muller que che mire Silbar Silbar Silbar (seguro que é porque corres moito Ríndose Ríndose Ríndose ), pero eu creo que me naciches un pouco vago para as carreiras Pensando Pensando , e deixasnos aos vellos que nos anotemos a todas xa que ti tes que gastar as forzas en que che medre o pelo para ser bo mozo e que che miren as rapazas Muro Muro . Conste que eu enténdoche, pero espero verte na de Leiro dando todo o que levas dentro e Parar Parar non me veñas con que non tes ganas de correr, porque son capaz de ir tras de ti dandote cun zoco na cabeza Satisfecho Satisfecho Satisfecho , asi que xa sabes, ou ves cas pilas cargadas ou eu empezome a anotar aos triatlons solo por verte Silbar Silbar Mr. Green Mr. Green

NIKITO escribió:
Hombre!! Safardatxo, benvido a estes lares... gracias polos ánimos...pero a estes xa non fai falla animalos senon son capaces de anotarse tamen aos triatlons... un saudo amigo Guiño

montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2009, 5:47
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

safardatxo escribió:
Noraboa equipaso!!! ides a por todas,Porriño power!!!

Gracias safardatxo, si vas o domingo a Leiro vas probar o Irmandiños power, que e o que tomamos os do Porriño pa adestrar e a REVOLUSION en bebidas energeticas.

un saudo e deixate ver mais a menudo.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2009, 13:22
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

NIKITO escribió:
Hombre!! Safardatxo, benvido a estes lares... gracias polos ánimos...pero a estes xa non fai falla animalos senon son capaces de anotarse tamen aos triatlons... un saudo amigo Guiño

Que falas bajoneta, sejuro que levas na playa todo o dia e despois queixaste porque te animamos a facer aljo de deporte, que querias que te meterasmos nas drojas, pos non as ter que foderte e correr.

E veremos si po ano que ven non quedaras no paro Moi feliz que hai moitos pretendientes po teu sitio VAJO, asi que vai pillando a onda porque xa se che acabaron as desculpas.

Parar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos