Foros ›
novo equipo: OS IRMANDIÑOS
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 19 Xuñ 2009, 14:41
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Montxo, na próxima carreira de Meaño, aló polo mes de setembro, podemos catar ese elixir do ferreiro mentres comemos un bo carneiro en Casa Rodiño. Xa sei que o branco non vai moi ben coas carnes, pero un día é un día.
A Leiro vou levar un Martín Códax ou un Ouso da Torre que é o que teño na casa, cen por cen uva albariña do Salnés.
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Xuñ 2009, 16:49
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

...Hey ,pero esto que es?,campeonato de cata de vinos?.por cierto Oliveira el demingo nos quedamos con las ganas de probar ese vino que nos ofrecistes, Silbar Silbar , a ver si hay oportunidad en Leiro.o si vas a Coruña este domingo, je je.Este equìpo promete,( os Irdamdiños,no ?).
Hay que ponerse de acuerdo para salir mañana para Xinzo,hermaniños,haced el favor y dejaros sentir por aqui el resto del equipo.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 19 Xuñ 2009, 19:44
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Pues nada Irdam, yo después de la entrega de premios os anduve buscando para invitaros al famoso vino, pero no os encontré. Pero, Dios mediante, habrá más días. Un fuerte abrazo.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Xuñ 2009, 16:45
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Irdam cando cheges a Xinzo retira o dorsal de Jesus

Veña e non te manques
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xuñ 2009, 21:15
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Bueno a ver a equipa que conta

Onte en Xinzo despois da carreira seica houbo hidratacion hasta a 1 da mañan (estabase ben na terraza)

pois iso contade aljo. : Bailar
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 11:56
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Pero quen carallo vos deu permiso para andar falando de temas diversos, sin o meu permiso !! e as miñas espaldas !! Enfadado Aproveitando que estaba sin "ordenata " e non vos podía escuitar...pero... o "alma mater " deste equipaso, xa está de volta, e vou puntuar mais ca nadie... ¡¡ que lo sepais !!
Estou comprometido coa causa... IRMANDIÑOS AL PODER Bailar Guiño
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 13:54
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

NIKITO escribió:
Pero quen carallo vos deu permiso para andar falando de temas diversos, sin o meu permiso !! e as miñas espaldas !! Enfadado Aproveitando que estaba sin "ordenata " e non vos podía escuitar...pero... o "alma mater " deste equipaso, xa está de volta, e vou puntuar mais ca nadie... ¡¡ que lo sepais !!
Estou comprometido coa causa... IRMANDIÑOS AL PODER Bailar Guiño

Pois preparate que desta facer TRIPLETE, por bajo, a mais o home de nejro non esta e non sei como imos presionar a IRDAM.

Chupete Chupete Chupete
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 12:51
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Haber Irmandiños de Dios,o de la Caridad,ya me quereis meter presion?,que mas presion que 3 carreras para este fin de semana,y aparte tengo un partidaso,el sabado con los infantiles del Porriño,padres contra hijos,menos mal que despues tenemos churrascada en la de Nito.
Bueno Montxo si quieres presiona con una botella de Albariño de cosecha propia como hicistes en Cambados,y me fue bien,te la gane,eh?.

Hoy no entreno ,voy a usar el premio del balneario que gane en Moaña,je,je,me esta haciendo falta con tanta carrera.
Nos vemos equipo,ya hablaremos como hacemos el sabado.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 13:56
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

IRDAM escribió:
Haber Irmandiños de Dios,o de la Caridad,ya me quereis meter presion?,que mas presion que 3 carreras para este fin de semana,y aparte tengo un partidaso,el sabado con los infantiles del Porriño,padres contra hijos,menos mal que despues tenemos churrascada en la de Nito.
Bueno Montxo si quieres presiona con una botella de Albariño de cosecha propia como hicistes en Cambados,y me fue bien,te la gane,eh?.

Hoy no entreno ,voy a usar el premio del balneario que gane en Moaña,je,je,me esta haciendo falta con tanta carrera.
Nos vemos equipo,ya hablaremos como hacemos el sabado.

Xa sabes ves pola Adega y levala, que che vira ben pa recuperar as sales, xa sabes que tamen vou representar o equipo na final de cata de viños no hotel NH EN Vijo, pois iso o luns teño campeonato de cata, podes asistir pa darme animos e de paso tomar un JROLO.

Este fin de seman vai faltar o alma mater da equipa, vai estudiar o campeonato de Andalucia a ver si ali ahi millores premios, o dominjo corre en Chiclana da Fronteira en Cadiz, (vai ser certo que vamos a todas),

O resto por ahi perdidos abra que xuntarse pa mirar como e o do sabado

un saudo
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 15:53
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

ola rapaces, non sabedes como me alegrades co que escribides no foro Ríndose Ríndose , e non sabedes tamen a envexa que me da non poder estar ahi con vos Muro Muro , nestas proximas carreiras, pero tamen quero que saibades que, ainda que lonxe os meus animos e alentos estan con vos Aplauso Aplauso Aplauso (SEMPRE E CANDO DEIXEDES O VIÑO UN POUCO DE LADO Silbar Silbar Parar Parar ), porque lendo o que poñedes, non sei eu onde iredes a parar Rezar Rezar Rezar .

En fin, que vos mando unha forte aperta e animos para estar carreiras que veñen, e espero vervos na de leiro.

Irdam, Pensando que non che metan presión, para eso xa estarei eu en leiro Chupete Chupete

Xa vos contarei que tal me foi por aqui por chiclana, ainda que o outro dia entrenando tiven unha contractura abaixo dos xemelgos da perna dereita, espero non obstante estar ben para a carreira.

Un saudo, e forsa MEUS IRMANDIÑOS
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 18:12
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Tranquilo Jesus que imos deixar o pabellón ben alto... estes jorriónsvan ir en bandada para que non se note a tua ausencia e recoller os maiores puntiños posibles... Lástima do amigo Irdam que non sei como afrontará estas carreiras sen presión...Haberá que motivalo dalgunha maneira, xa se lle ocurrirá algo a Montxo para pinchalo Pensando Demo sorrindo Bueno pasao ben por esas terras amigo Guiño
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 22:36
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

.........NIKITO , ESCRIBIO :

Haberá que motivalo dalgunha maneira, xa se lle ocurrirá algo a Montxo para pinchalo .


Ya se le ocurrio algo, voy de aguador, a un campeonato de cata de vinos, Silbar Silbar ,ya fui ayer a un balneario de Moaña,y estoy bien relajado para el triatlon de este fin de semana Chupete .Celanova - Redondela -La Estrada, Ojo morado ,al final unas isotonicas añejas estan aseguradas, Aplauso
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 22:43
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

,,,,Hey Jesus ,suerte en esa carrera por el sur,no te lesiones , en Leiro va ser un buen campo de batalla, Pensando ,(por cierto tambien buen lugar vinicola),suerte.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 8:52
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

IRDAM escribió:
.........NIKITO , ESCRIBIO :

Haberá que motivalo dalgunha maneira, xa se lle ocurrirá algo a Montxo para pinchalo .


Ya se le ocurrio algo, voy de aguador, a un campeonato de cata de vinos, Silbar Silbar ,ya fui ayer a un balneario de Moaña,y estoy bien relajado para el triatlon de este fin de semana Chupete .Celanova - Redondela -La Estrada, Ojo morado ,al final unas isotonicas añejas estan aseguradas, Aplauso

Moi feliz Moi feliz Non dices a verdade IRDAM, de aguador levachesme ti a min o concurso de cata e una vez ali nuna compentencia en inferioridade de condicions (os rivais xa cataran e coñecian os viños), tiven que esforzarme o maximo pa deixar o pabillon moi alto, e eses esforzo tivo a sua compesacion, pasando a siguiente eliminatoria, recordarche, que somos un EQUIPO, e si consigo gañar a final, ti disfrutas igualmente do premio, por iso tes que vir a animarme a lo loco Aplauso Aplauso Aplauso

Jesus pasao ven por ahi e mandalle un grolo deses FINOS, que tes pola zona., e non te preocjupes quie imos acadar o maior numero de puntos pa compensar a tua ausencia eso que che quede claro, este finde seman TRIATLON.

Un saudo o resto do equipo Nikito e Amador e vemonos hoxe en Celanova.
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 10:45
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Montxo escribio :

Un saudo o resto do equipo Nikito e Amador e vemonos hoxe en Celanova.


Por cierto ,¿quedamos a las 7 en el mismo sitio del sabado pasado.
No he podido hablar con Amador,y con Juan Carlos que me avisa mas tarde,que el tambien va.

Yo tengo el partidaso ahora a la 1 ,y despues el churrasco,nos vemos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos