Foros ›
Autor
Mensaxe
Fore

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/12/11
101 Carreiras
112 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2012, 21:54
Asunto: Dolor en pie izdo.

Hola¡ El asunto es que desde hace un mes tengo molestias en el pie izdo al flexionarlo. He ido al médico y me ha dicho que no hay patología, o sea que no tengo nada, probablemente una sobrecarga debido a que mis pies son un poco planos y no han creado callo, que por lo visto protegen bastante. LLevo alrededor de 8 meses corriendo. Alguna sugerencia????. Alguna dolencia similar???
fisioterapiajorgemontero

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/11
2 Carreiras
37 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2012, 11:25
Asunto: Re: Dolor en pie izdo.

Hola;

La verdad es que con los datos que das es bastante difícil acercarse a una posible causa. Acércate a tu podólogo o al fisioterapeuta a ver qué es lo que determinan tras la exploración.

Un saludo,
Jorge Montero
Fore

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/12/11
101 Carreiras
112 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 22:11
Asunto: Re: Dolor en pie izdo.

fisioterapiajorgemontero escribió:
Hola;

La verdad es que con los datos que das es bastante difícil acercarse a una posible causa. Acércate a tu podólogo o al fisioterapeuta a ver qué es lo que determinan tras la exploración.

Un saludo,
Jorge Montero
Gracias. Leyendo en internet , yo creo que tengo todos los síntomas de una fascitis plantar. Me dolía al levantarme y después de estar sentado, al correr me pasaba...el caso es que el reposo, estiramientos y algún ejercicio que otro... me ha pasado.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2012, 7:49
Asunto: Re: Dolor en pie izdo.

Fore escribió:

Gracias. Leyendo en internet , yo creo que tengo todos los síntomas de una fascitis plantar. .

Pensando esto tiña un nome.....

con tódolos respetos, si miras un pouco máis por internet igoal tes outra cousa Molón . Descansa uns días ou semanas, fortalece a zona con ximnasia e exercicios e se non vas mellorando procura o consello dun profesional. O cal deberías facer se pretendes correr con saúde e despois de recuperarte voltan os problemas.

edito: non tomes a miña mensaxe polo lado malo, só é un consello con boa intención, pero non sei se estás cualificado para o autodiagnóstico. Eu personalmente non o estou. Igoal tes eso que dis, ou non. Os problemas que temos os corredores son recurrentes entre nós (dor de xeonllos, sobrecargas, tendinites varias, nocellos doridos, ampollas, rozaduras,....) pero as causas son individuais Guiño

-- Chámame "ghose"
Fore

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/12/11
101 Carreiras
112 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2012, 13:00
Asunto: Re: Dolor en pie izdo.

pikamoku escribió:
Fore escribió:

Gracias. Leyendo en internet , yo creo que tengo todos los síntomas de una fascitis plantar. .

Pensando esto tiña un nome.....

con tódolos respetos, si miras un pouco máis por internet igoal tes outra cousa Molón . Descansa uns días ou semanas, fortalece a zona con ximnasia e exercicios e se non vas mellorando procura o consello dun profesional. O cal deberías facer se pretendes correr con saúde e despois de recuperarte voltan os problemas.

edito: non tomes a miña mensaxe polo lado malo, só é un consello con boa intención, pero non sei se estás cualificado para o autodiagnóstico. Eu personalmente non o estou. Igoal tes eso que dis, ou non. Os problemas que temos os corredores son recurrentes entre nós (dor de xeonllos, sobrecargas, tendinites varias, nocellos doridos, ampollas, rozaduras,....) pero as causas son individuais Guiño
Agradezco o teu consello.
fisioterapiajorgemontero

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/11
2 Carreiras
37 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2012, 15:57
Asunto: Re: Dolor en pie izdo.

Hola;

Totalmente de acuerdo. Internet + autodiagnóstico = problema.

Puede que aciertes, pero cuando se trata de autoevaluarnos con la información de internet solemos inclinarnos hacia lo que más nos interesa o hacia lo peor de lo que leemos.

Acude a un profesional que te saque de dudas. Es mucho más rápido y más fiable que internet.

Un saludo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos