Foros ›
Diario de xan, Obxetivo Maratona Porto 2013
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 7:34
Asunto: Re: Diario de xan

Ola,
Obxetivo non conseguido sub 1:30h Triste .
Habería que estudar os adestramentos e valorar os tempos acadados neles e ver os motivos Pensando .
Seguín case o centimetro o planning Silbar , eso sí, cando tocaba tiradas longas non as facía ou as trocaba por adestramentos alternativos como bici estática ou mtb.
Alguén que sexa experto no tema podía votarme unha man o respeto, e valoraría trocar este plan de adestramento por outro, no caso de que este non sexa suficiente para acadar o obxetivo, nembargantes facía os tempos con suficiencia, non sei Abraiado .
Co paso do tempo xa me fun decatando que se me ía facer moi díficil conseguir a marca, sobor de todo neste último mes que foron o adestramentos moi discontinuos e variables, e marquei como obxetivo 1:35h que xe axustaba máis o meu estado de forma actual.

Dia da Vig-Bay

Planning
-Sub 1h30m

Realizado
tempo 1h35m21s distancia 21.31qm ritmo 4'28" ritmo 174ppm calorias 1474


Para o ano máis e mellor Pensando .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 16:46
Asunto: Re: Diario de xan

Xan, eu de experto pouco pero diría que tes que acostumar o teu corpo a correr eses largos que trocaches pola bici.

Un saúdo

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2012, 7:36
Asunto: Re: Diario de xan

Ola,
Pois despois da VigBay, collín un trancazo que aínda a estou despachando.
Tomareime está semana máis de descanso Silbar .
O rematar todos o rezos da epoca, voltarei Bailar .

Sin obxetivos concretos, manter medianamente o nivel e sobor de todo pasalo ben.
Teño duas propostas dandolle voltas, en canto as clarifique, de ahi saíra o meu novo obxetivo para a proxima tempada Guiño .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2012, 7:46
Asunto: Re: Diario de xan

beauvais escribió:
Xan, eu de experto pouco pero diría que tes que acostumar o teu corpo a correr eses largos que trocaches pola bici.

Un saúdo

Ola,
Eu tamén penso que ese foi unha das causas máis importantes, terei que telo máis en conta en proximos adestramentos, aínda que me coste un montón facelas pero non queda outra.

Si me decido por un obxetivo que teño en mente para a proxima tempada con inicio de adestramentos proximamente, necesito da tua axuda si é posible Guiño , xa falamos.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2012, 14:02
Asunto: Re: Diario de xan

xan escribió:

Si me decido por un obxetivo que teño en mente para a proxima tempada con inicio de adestramentos proximamente, necesito da tua axuda si é posible Guiño , xa falamos.

sds
Molón

No pouco que sei xa sabes que podes contar conmigo

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2012, 8:21
Asunto: Re: Diario de xan

Ola,
Pois a verdade que non o pensei moito e a idea rondabame constantemente, é como algo que tes que facer unha vez na vida e penso que é o momento.
Obxetivo Maratón do Miño (42.195mts), sí a completa. Este ano nada de relevos, toca a enteiriña Muro .
Oxala me repeten a lesións e que o tempo tamén vote unha man é non sexa moi caluroso polo tema dos adestramentos, xa que a min a calor aplataname bastante.

Neste obxetivo estarei acompañado polo meu bo amigo e compañeiro de adestamentos Billa Satisfecho . Gracias meu.
Tentaremos levar a bo fin esta idea, non deixa de ser aventurada e dura pero o reto de por si motivanos a conquerir rematar por primeir vez unha Maratón.

Seguirei un plan dos moitos que hai pola rede, adaptado os días que podo correr semanalmente e os ritmos que podo adestrar, este plan esta para rematar nun sub 3h30m pero na mente e sendo a primeira maratón, a miña intención non vai ser outra que marcarme o gran reto que vai ser REMATAR.

Irei colgando na medida que me sexa posible os adestramentos.
Comenzo esta semana, máis concretamente hoxe.
Son catro adestramentos semanais durante os meses de Xullo, Agosto, Setembro e o que corresponda de Outubro, data da proba 7 de Outubro supoño. Son catorce semanas.

Sorte Guiño

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2012, 9:09
Asunto: Re: Diario de xan

xan escribió:
Ola,
Pois a verdade que non o pensei moito e a idea rondabame constantemente, é como algo que tes que facer unha vez na vida e penso que é o momento.
Obxetivo Maratón do Miño (42.195mts), sí a completa. Este ano nada de relevos, toca a enteiriña Muro .
Oxala me repeten a lesións e que o tempo tamén vote unha man é non sexa moi caluroso polo tema dos adestramentos, xa que a min a calor aplataname bastante.

Neste obxetivo estarei acompañado polo meu bo amigo e compañeiro de adestamentos Billa Satisfecho . Gracias meu.
Tentaremos levar a bo fin esta idea, non deixa de ser aventurada e dura pero o reto de por si motivanos a conquerir rematar por primeir vez unha Maratón.

Seguirei un plan dos moitos que hai pola rede, adaptado os días que podo correr semanalmente e os ritmos que podo adestrar, este plan esta para rematar nun sub 3h30m pero na mente e sendo a primeira maratón, a miña intención non vai ser outra que marcarme o gran reto que vai ser REMATAR.

Irei colgando na medida que me sexa posible os adestramentos.
Comenzo esta semana, máis concretamente hoxe.
Son catro adestramentos semanais durante os meses de Xullo, Agosto, Setembro e o que corresponda de Outubro, data da proba 7 de Outubro supoño. Son catorce semanas.

Sorte Guiño

sds
Molón

Mucho ánimo y mucha suerte Xan. Duro con esos entrenos!!!!!!

Saludos
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2012, 10:36
Asunto: Re: Diario de xan, Obxetivo Maratón

Sorte Xan.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2012, 14:18
Asunto: Re: Diario de xan, Obxetivo Maratón

Gracias rapaces, acepto todo tipo de suxerencias e consellos, que serán ben recibidos.
Tamén acepto criticas os adestramentos Silbar Mr. Green , os expertos que se mollen Mr. Green .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 04 Xul 2012, 10:09
Asunto: Re: Diario de xan, Obxetivo Maratón

Ola,
Onte primeiro día de adestramento de cara o gran acontecemento Satisfecho , en compaña do meu compañeiro de maratón Billa e tamén de Fonghi Guiño .
E non empecei ben porque o trebello que teño xa falla como unha escopeta de feira (os botóns) e por riba xa antes de comenzar quedeime sin batería, resultados estimativos por esta vez Abraiado :

XULLO

Semana 1

Dia 1 (03/07/2012) Castrelos

Planning
-50' de 5:30 a 4:50

Realizado

-tempo 52'
-distancia 10.8qm
-ritmo 4'49"

-peso 65.5 qrs
(actualizarei cada mes).

Mañan máis Pensando

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 09 Set 2013, 21:21
Asunto: Re: Diario de xan, Obxetivo Maratona Porto 2013

Ola,
Pois si que facía tempo non entraba por aquí Silbar .
Estaba un pouco parado esto, nadie limpou por aquí, menudas telarañas Mr. Green .

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 09 Set 2013, 21:35
Asunto: Re: Diario de XAN, Obxetivo MARATONA PORTO 2013

Pois o meu novo obxetivo é adestrar en primeiro término para chegar a correr e rematar a MARATONA PORTO 2013.

Si queredes seguir os meus adestramentos, podedes facelo no blog.
Aquí irei escribindo según teña tempo, pois co blog xa me dou por satisfeito.

O obxetivo principal por ser a miña primeira maratona e rematar sen darlle importancia o tempo, pois vai ser unha distancia nova para min, e como todo o novo e descoñecido merece un respeto e ser prudente.

Nesta nova andaida, estamos no grupo de adestramentos o menda, Fon, Eskijama e Fonghi.
Gracias a eles estos adestramentos estanse a facer un pouco ou bastante máis amenos e non tan duros. Xa que o principio eu xa tiraba a toalla e iso que non sabía o que me quedaba por diante ou me queda aínda.

Tratase nun adestramento combinado e non específico para Maratón, está diseñado ou confeccionado para a Media de Pontevedra e renglón seguido para a Maratona de Porto.
Velocidade pola semana para a Media e rodaxes o finde para a Maratona.

Os meus compis están cun obxetivo para rematar por debaixo de 3:15h.
Eu acompañoos e fago o que podo espero non quedar no intento.

Componse o adestramento nunhas axustadas 13 semanas, con cinco días por semana.
Pola miña banda xa comencei mal porque o principio tiven un pinchazo do abductor esquerdo que me tivo parado 8 días, e iso que me saltei a alta medica, senon estaría mínimo 15 días.

A esta altura que vos escribo estou na semana 5.

Sumando qms.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
niniel

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
5 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Set 2013, 9:11
Asunto: Re: Diario de xan, Obxetivo Maratona Porto 2013

Mucha suerte. Yo también estaré en la línea de salida de la Maraton de Oporto, estrenándome también en la distancia. Ya quedan menos de 2 meses!!!!!!!!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 10 Set 2013, 14:50
Asunto: Re: Diario de XAN, Obxetivo MARATONA PORTO 2013

xan escribió:
Pois o meu novo obxetivo é adestrar en primeiro término para chegar a correr e rematar a MARATONA PORTO 2013.

Si queredes seguir os meus adestramentos, podedes facelo no blog.
Aquí irei escribindo según teña tempo, pois co blog xa me dou por satisfeito.

O obxetivo principal por ser a miña primeira maratona e rematar sen darlle importancia o tempo, pois vai ser unha distancia nova para min, e como todo o novo e descoñecido merece un respeto e ser prudente.

Nesta nova andaida, estamos no grupo de adestramentos o menda, Fon, Eskijama e Fonghi.
Gracias a eles estos adestramentos estanse a facer un pouco ou bastante máis amenos e non tan duros. Xa que o principio eu xa tiraba a toalla e iso que non sabía o que me quedaba por diante ou me queda aínda.

Tratase nun adestramento combinado e non específico para Maratón, está diseñado ou confeccionado para a Media de Pontevedra e renglón seguido para a Maratona de Porto.
Velocidade pola semana para a Media e rodaxes o finde para a Maratona.

Os meus compis están cun obxetivo para rematar por debaixo de 3:15h.
Eu acompañoos e fago o que podo espero non quedar no intento.

Componse o adestramento nunhas axustadas 13 semanas, con cinco días por semana.
Pola miña banda xa comencei mal porque o principio tiven un pinchazo do abductor esquerdo que me tivo parado 8 días, e iso que me saltei a alta medica, senon estaría mínimo 15 días.

A esta altura que vos escribo estou na semana 5.

Sumando qms.

sds
Molón


Vaaamoooos!!!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 16 Set 2013, 20:56
Asunto: Re: Diario de xan, Obxetivo Maratona Porto 2013

Gracias rapaces, seguimos sumando quilómetros Aplauso Aplauso Aplauso

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos