Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2015, 19:27
Asunto: Re: Precio de las carreras

Totalmente dacordo contigo Migueliño, houbo moitas máis carreiras a parte das que ti citas que non entraron polo aro da federación e saíronse do calendario da RFEA, creo que a Vig-Bay e outra.
Eu só fun 2 veces a Coruña 10, pero o que está ben claro é que non pago eu 10€ por correr 10 Kms. que me quedan tan lonxe da casa e que encima da cuantiosos premios monetarios, que financiamos o populacho.
Será por carreiras pola zona na que vivo a metade de precio desta.
kazan

Novo foreiro
Novo foreiro
4/11/14
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2015, 21:56
Asunto: Re: Precio de las carreras

Estou en contra dunha subida do 100% sen que publiquen o presuposto e que vexamos para onde van os precios das inscripcions.Fijo que para lucrarse.
Respecto das gratuitas nas que non vaia a xente apuntada,coller a lista e non permitirlle apuntarse para o proximo ano
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2015, 9:20
Asunto: Re: Precio de las carreras

6 € a San Silvestre de Santiago?? É increible, de estar o ano pasado incluida no Corre San ou 5 euros (que xa me parecía abondo x 3 kms q sairon) se non estabas inscrito...a 6 euros. Lembremos que vai ser un día de festa para a maioría e que moitos van por pasalo ben... É máis, eu a faría NON COMPETITIVA, pero o dito, hai q aproveitar o bum e xa que a xente paga por calquera cousa, facemos caixa de paso. Desde logo eu non vou pagar 12 euros por ir coa miña moza correla. Noutra ocasión.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2015, 10:18
Asunto: Re: Precio de las carreras

Eu estou porque haia mais transparencia do destino dos cartos de inscripción das distintas carreiras. Cómo se desglosa o destino de eses cartos. Boto en falta nos "regulamentos" das carreiras esa transparencia.
A min non me importa pagar a cuota de inscrición que sea, sempre que esa cuota esté debidamente xustificada.

Friends forever
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2015, 12:27
Asunto: Re: Precio de las carreras

A San Silvestre é unha carreira moi popular. Case se pode decir que é a única popular que hai, dado o nivel que hai na maioría de carreiras. Cronometrar esta proba é tirar cos cartos.

Sobre o precio, na miña opinión calqueira carreira que supere 1€/km é cara.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2015, 17:39
Asunto: Re: Precio de las carreras

Entiendo que una San Silvestre popular, de las que hacemos en Galicia,dónde el único objetivo es despedir el año con ilusión, corriendo, la inscripción debiera ser gratuita, dónde cada participante aportara un producto alimenticio no perecedero o un juguete para las personas y niños con más carencias. El espíritu de una San Silvestre debiera ser de Solidaridad y Altruismo.

Friends forever
fondero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/06/06
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2015, 0:39
Asunto: Re: Precio de las carreras

Hoy en La Opinión de A Coruña sobre la San Silvestre de A Coruña

"http://www.laopinioncoruna.es/deportes/2015/12/07/san-silvestre-generosa/1020948.html"

Kit de regaloooo????? Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado

No, de regalo nada, lo pagan a precio de oro, y sigo insistiendo donde están los que criticaban el precio de Coruña 10????
Esta mucho más cara¡¡
Fermincocho

Novo foreiro
Novo foreiro
6/09/12
5000 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2015, 7:45
Asunto: Re: Precio de las carreras

fondero escribió:
Hoy en La Opinión de A Coruña sobre la San Silvestre de A Coruña

"http://www.laopinioncoruna.es/deportes/2015/12/07/san-silvestre-generosa/1020948.html"

Kit de regaloooo????? Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado

No, de regalo nada, lo pagan a precio de oro, y sigo insistiendo donde están los que criticaban el precio de Coruña 10????
Esta mucho más cara¡¡
Si lo que está claro es que esto es un negocio cojonudo. Vale que cobren, vale que hagamos como que no nos damos cuenta...vale todo con tal de pasar un rato divertido corriendo y todo eso. Pero ya que nos tomen por gilipollas!!! Qué c... San Silvestre generosa ni que c... kit de regalo!!!
Pero qué pasa ? con 10 euros me compro 50 cachos de roscón, 5 gatorades, 1k de naranjas, 2 de plátanos, 6 números atrasados de la runners world (o de la opinión) ,corro por dónde me de la gana y aún me sobra dinero.
Que cobren lo que les de la gana. Pero que no tomen a la gente por imbéciles
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2015, 9:46
Asunto: Re: Precio de las carreras

Fermincocho escribió:
Si lo que está claro es que esto es un negocio cojonudo.
ben, eu deixaríao só en "negocio". Porque tanto como "cojonudo" non sei eu Mr. Green (pero é algo subxetivo, claro).

As carreiras populares son unha actividade económica do sector do ocio. Hai uns anos había (ou hai?) campionatos de "fubito" nas festas patronáis, liga de "veteranos", partidos categoría pitufo, kits de equipacións nas tendas da vila, ...

Igual que nos xuntábamos na eira a darlle patadas a pelota, podemos botar a correr polas rúas ou monte. Se queres un ambiente controlado, reglado, correr con moita xente, atoparte cos amigos, tomarlle unha mirinda despois da carreira, presumir de tontón, etc. pois tes un lugar onde facelo.

Os das bicicletas estamos igual (por exemplo).

E si é caro ou barato establéceo o consumidor coa balanza oferta/demanda. Si é un prezo xusto ou inxusto... WTF! estamos nun entorno capitalista, qué terá que ver? Chamemos a CNMC Molón

Non creo que unha forma de facelo sexa mellor ca outra Parar , só describo o que a min me parece.

O que si creo é que, desde o punto de vista do empresario, deberían coidar o cliente, o mercado, porque ao mellor están tirando proveito dunha burbulla antes de que estoupe en lugar de medrar de xeito sostible. Pero ao mellor non, e estano a facer ben. Non o sei.

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2015, 10:02
Asunto: Re: Precio de las carreras

fondero escribió:


"http://www.laopinioncoruna.es/deportes/2015/12/07/san-silvestre-generosa/1020948.html"

Aplauso Aplauso Unha nova "ong"



Espero que todas/os que vaiades a esa carreira o pasedes moi ben. De verdade. Sen ironías.

-- Chámame "ghose"
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2015, 11:33
Asunto: Re: Precio de las carreras

Hay gente que prefiere tomarse una botella de cava con los amigos. Yo prefiero ir a esta fiesta. Son 10€, pero cada año que he ido han ido mejorando en lo que ofrecen al corredor y si obtienen beneficio no es para el ayuntamiento, es para el organizador que supongo que sigue siendo el club Rialto.

Por cierto que ahora practicamente no veo gente de esre club en las carreras ¿Sera que con tanto beneficio habran emigrado para el Caribe?
fondero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/06/06
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2015, 13:47
Asunto: Re: Precio de las carreras

papero escribió:
Hay gente que prefiere tomarse una botella de cava con los amigos. Yo prefiero ir a esta fiesta. Son 10€, pero cada año que he ido han ido mejorando en lo que ofrecen al corredor y si obtienen beneficio no es para el ayuntamiento, es para el organizador que supongo que sigue siendo el club Rialto.

Por cierto que ahora practicamente no veo gente de esre club en las carreras ¿Sera que con tanto beneficio habran emigrado para el Caribe?

papero que es para el organizador está claro, que se está lucrando, pero que no nos vendan la moto con lo del "kit de regalo" lo que me imagino es que el Ayuntamiento les cobrará tasas o algo parecido por que si no esto ya rayaría el delito, se lo pone todo el Ayuntamiento y hacen negocio???? Espero que lo aclaren
josetep

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/08/06
0 Carreiras
62 Mensaxes
Soutomaior
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2015, 15:38
Asunto: Re: Precio de las carreras

te aseguro que no pagan nada al ayuntamiento. Así funcional el deporte en nuestro país. Quien si pone dinero es el Concello y no poco.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2015, 21:41
Asunto: Re: Precio de las carreras

Yo creo que lo del Kit de regalo y demas historias, lo ha exagerado LA OPINION porque este año son patrocinadores igual que lo ha sido los otros años el ayuntamiento y no se si este lo es o no (supongo que si es patrocinador no cobrará o cobrará solamente parte).

Mi pregunta es, el RIALTO, sigue siendo un CLUB de Atletismo?, porque yo ultimamente no veo a nadie de este equipo en las carreras, y eso si que ya me gusta menos, porque si el beneficio de esta carrera es para sostener un equipo mejor que mejor, pero si es simplemente para ganar pasta sin más, ya no lo veo tan bien.
Fermincocho

Novo foreiro
Novo foreiro
6/09/12
5000 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Xan 2016, 9:14
Asunto: Re: Precio de las carreras

Flipante el kit de regalo!!!
San Silvestre Generosa ! ...me mondo!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos